SG.hu
A SAS vezeti a marketing-automatizáló szoftverek piacát
Az IDC piackutató cég jelentése szerint a SAS már harmadik éve piacvezető az árbevétel alapján.
Az IDC legújabb tanulmánya a marketing- és értékesítés-automatizáló alkalmazások piacának 2002-2004 közötti helyzetét vizsgálta. A tanulmány szerint a SAS marketing-automatizálásból származó árbevétele 149,1 millió dollár volt, s ezzel a világpiac legnagyobb, 9,1%-os szeletét birtokolja.
"A SAS nagyrészt azért ilyen sikeres ebben a szektorban, mert hozzáállása alapvetően analitikai, fejlesztéseinek középpontjában mégis az azonnal hasznosítható eredményeket nyújtó operatív üzleti adatelemzés áll" - fejtette ki Robert Blumstein, az IDC analitikai és marketing-alkalmazásokkal foglalkozó területének kutatási igazgatója. "A SAS továbbra is vezeti a marketing-automatizálás piacát; alapfilozófiája az analitikai alapokra épülő optimalizálás és skálázhatóság. A SAS Marketing Automation és SAS Marketing Optimization nyújtotta gondos elemzés és előrejelzés alapján a marketing-szakemberek precízen »hangolhatják« programjaikat, és eleget tehetnek mind a belső elvárásoknak, mind a külső verseny követelményeinek."
"A SAS már harmadik éve a marketing-automatizálási alkalmazások legnagyobb árbevételt elérő vállalata. Ez azt jelzi, hogy a piac bízik a SAS technológiai vezető szerepében és a vállalat megoldásainak gyors megtérülésében" - jelentette ki Jim Davis, a SAS marketing-vezérigazgatója. "A SAS Marketing Automation és SAS Marketing Optimization új verziói, valamint a folyamatosan fejlődő SAS®9 Enterprise Intelligence Platform - a piac egyetlen olyan terméke, amely egységes és kiválóan bővíthető nagyvállalati platformon kínál marketing-automatizálási és üzleti intelligencia megoldást - biztosítja folytatódó lendületünket ezen a piacon".
Az IDC jelentése a marketing-automatizálást olyan szoftveralkalmazások együtteseként definiálja, amelyek automatizálják a marketingfolyamat különböző dimenzióiban végzett egyéni és csoportos tevékenységek széles körét. Ezek a dimenziók a következők: médiatervezés, ügyfél minősítés, márkamenedzsment, listakezelés, kampányok végrehajtása, marketing-erőforrások kezelése, kampányok tervezése és levezetése, média- és elemzői kapcsolatok, közvetett marketinganyagok menedzsmentje és disztribúciója, megszemélyesítés, adatbázis-marketing, alapkutatás, direkt marketing, reaktiválás, elektronikus katalógus, up-sell és keresztértékesítési programok, események/kereskedelmi bemutatók menedzsmentje, a webes aktivitás elemzése, fókuszcsoportok és a média tesztelése, webes reklámozás, valamint a teljesítések nyomon követése.
Az IDC legújabb tanulmánya a marketing- és értékesítés-automatizáló alkalmazások piacának 2002-2004 közötti helyzetét vizsgálta. A tanulmány szerint a SAS marketing-automatizálásból származó árbevétele 149,1 millió dollár volt, s ezzel a világpiac legnagyobb, 9,1%-os szeletét birtokolja.
"A SAS nagyrészt azért ilyen sikeres ebben a szektorban, mert hozzáállása alapvetően analitikai, fejlesztéseinek középpontjában mégis az azonnal hasznosítható eredményeket nyújtó operatív üzleti adatelemzés áll" - fejtette ki Robert Blumstein, az IDC analitikai és marketing-alkalmazásokkal foglalkozó területének kutatási igazgatója. "A SAS továbbra is vezeti a marketing-automatizálás piacát; alapfilozófiája az analitikai alapokra épülő optimalizálás és skálázhatóság. A SAS Marketing Automation és SAS Marketing Optimization nyújtotta gondos elemzés és előrejelzés alapján a marketing-szakemberek precízen »hangolhatják« programjaikat, és eleget tehetnek mind a belső elvárásoknak, mind a külső verseny követelményeinek."
"A SAS már harmadik éve a marketing-automatizálási alkalmazások legnagyobb árbevételt elérő vállalata. Ez azt jelzi, hogy a piac bízik a SAS technológiai vezető szerepében és a vállalat megoldásainak gyors megtérülésében" - jelentette ki Jim Davis, a SAS marketing-vezérigazgatója. "A SAS Marketing Automation és SAS Marketing Optimization új verziói, valamint a folyamatosan fejlődő SAS®9
Az IDC jelentése a marketing-automatizálást olyan szoftveralkalmazások együtteseként definiálja, amelyek automatizálják a marketingfolyamat különböző dimenzióiban végzett egyéni és csoportos tevékenységek széles körét. Ezek a dimenziók a következők: médiatervezés, ügyfél minősítés, márkamenedzsment, listakezelés, kampányok végrehajtása, marketing-erőforrások kezelése, kampányok tervezése és levezetése, média- és elemzői kapcsolatok, közvetett marketinganyagok menedzsmentje és disztribúciója, megszemélyesítés, adatbázis-marketing, alapkutatás, direkt marketing, reaktiválás, elektronikus katalógus, up-sell és keresztértékesítési programok, események/kereskedelmi bemutatók menedzsmentje, a webes aktivitás elemzése, fókuszcsoportok és a média tesztelése, webes reklámozás, valamint a teljesítések nyomon követése.