Rónai György
A Coca-Cola megtalál!
A nyereményjáték természetesen nem számít újkeletű dolognak a Coca-Cola marketingeszközei között, azonban a GPS-szel ellátott, kólásdoboznak álcázott mobiltelefon már annál inkább.
Idén nyáron Amerikában a cég ilymódon akarja megtalálni a nagy nyerteseket, május 17 és július 12 között a Coca-Cola 100 db ilyen kólásdobozt fog elrejteni a 12, 18, 20 és 24-es csomagolásokban. Az akcióban a hagyományos, a diétás, a Cherry Coke, és a Vanilla Coke is részt vesz, és a szerencsések a dobozos kólák között egy ilyen GSM-GPS eszközt is találhatnak.
Amint a vásárló felfedezi, hogy az egyik doboz nem is kóla hanem ilyen szerkentyű, megnyomja rajta a nagy piros aktiváló gombot, és az eszköz máris hívást indít a "Coke Unexpected Summer Search Team Headquarters" nevezetű akcióközpont felé. Természetesen elsőre nem látni, hogy ilyen doboz is van a kóláink között, azonban azt kivéve már nem nehéz felismerni. A hívás egy részvételi nyilatkozatnak minősül.
Ezután a Coke Team, a dobozba épített GPS jeladó segítségével lokalizálja az illetőt, és ünnepélyes keretek között oda is viszik hozzá a dobozához tartozó nyereményt. A díjak között van egy Chevy Equinox sportjármű, házi-mozi szettek, készpénz és sok minden más is. Az egyelőre még nem tisztázott, hogy a Coke Team valóban helikopterrel rakja-e majd le a sportkocsit a nyertesnek bárhol is legyen, mint azt az egyik elkövetkező reklámjában láthatjuk majd.
Arról ugyancsak nem szól a fáma, hogy vajon a nyertesnek pótolják-e a kimaradt doboz kólát, vagy hogy megtarthatják-e a high-tech kólásdobozt emlékbe. Ezenkívül az sem ismert egyelőre, hogy a Coca-Cola más országokban, netán itthon is megrendezi-e ezt a nyereményjátékot.
Nem kóla, hanem telefon |
Ezután a Coke Team, a dobozba épített GPS jeladó segítségével lokalizálja az illetőt, és ünnepélyes keretek között oda is viszik hozzá a dobozához tartozó nyereményt. A díjak között van egy Chevy Equinox sportjármű, házi-mozi szettek, készpénz és sok minden más is. Az egyelőre még nem tisztázott, hogy a Coke Team valóban helikopterrel rakja-e majd le a sportkocsit a nyertesnek bárhol is legyen, mint azt az egyik elkövetkező reklámjában láthatjuk majd.
Arról ugyancsak nem szól a fáma, hogy vajon a nyertesnek pótolják-e a kimaradt doboz kólát, vagy hogy megtarthatják-e a high-tech kólásdobozt emlékbe. Ezenkívül az sem ismert egyelőre, hogy a Coca-Cola más országokban, netán itthon is megrendezi-e ezt a nyereményjátékot.