JohnnyCage
Probléma sújtja a Symantec aktiválási rendszerét
A Symantec ezidáig mintegy 1,2 millió példányban értékesítette Norton PC Security biztonsági csomagjának legújabb változatát, amely egy termékaktiválási rendszert is tartalmaz. A megoldás egyes felhasználók számára azonban problémákat okozott.
A számítógépes biztonsági megoldásairól ismert Symantec csütörtökön elismerte, hogy egyes felhasználók esetében problémák merültek fel a társaság által alkalmazott termékaktiválási rendszerekben. A Norton Antivirus 2004, Norton Internet Security 2004, Norton Antispam 2004, és Norton SystemWorks 2004 szoftvereket tartalmazó csomag néhány felhasználó esetében a számítógép minden újraindítása után kéri az aktiválási kód beírását, majd az aktiválások maximális számának elérését követően megtagadja a futást.
"A napokban fejlesztőinknek is sikerült reprodukálni a problémát egy bizonyos számítógéptípus esetén" - mondta Del Smith, a Symantec vezető termékmenedzsere. "A felfedezett hiba kijavítása a termékaktiválási rendszerrel foglalkozó fejlesztőink elsődleges feladata lesz a hiba sikeres elhárításáig" - tette hozzá a vezető.
Smith szerint a problémát rendkívül nehéz volt behatárolni, ezért a társaság arra kérte a problémába ütközött felhasználókat, hogy a Symantec Automated Support Assistant problémaelhárító segítségével juttassák el számítógépük adatait a fejlesztőkhöz. "Azon felhasználók, akik a hiba folytán elérték az aktiválások számának felső határát, a program által kijelzett ingyenes telefonszámon kaphatnak segítséget" - tette hozzá a vezető.
Az egyre több szoftvercég által alkalmazott, ugyanakkor sokak által bírált termékaktiválási rendszerek a szoftverek illegális terjesztését hivatottak megakadályozni. A Syamtec szerint a társaság hamisított termékeit a kalózok évente mintegy 3,6 millió példányban adják el világszerte.
A körülményes másolásvédelmi megoldást azonban számos felhasználó kritizálja, mivel a termékaktiválást a crackerek rendszerint néhány hét alatt feltörik, a tisztességes vásárlók ellenben gyakran problémákba ütköznek miatta.
A számítógépes biztonsági megoldásairól ismert Symantec csütörtökön elismerte, hogy egyes felhasználók esetében problémák merültek fel a társaság által alkalmazott termékaktiválási rendszerekben. A Norton Antivirus 2004, Norton Internet Security 2004, Norton Antispam 2004, és Norton SystemWorks 2004 szoftvereket tartalmazó csomag néhány felhasználó esetében a számítógép minden újraindítása után kéri az aktiválási kód beírását, majd az aktiválások maximális számának elérését követően megtagadja a futást.
"A napokban fejlesztőinknek is sikerült reprodukálni a problémát egy bizonyos számítógéptípus esetén" - mondta Del Smith, a Symantec vezető termékmenedzsere. "A felfedezett hiba kijavítása a termékaktiválási rendszerrel foglalkozó fejlesztőink elsődleges feladata lesz a hiba sikeres elhárításáig" - tette hozzá a vezető.
Smith szerint a problémát rendkívül nehéz volt behatárolni, ezért a társaság arra kérte a problémába ütközött felhasználókat, hogy a Symantec Automated Support Assistant problémaelhárító segítségével juttassák el számítógépük adatait a fejlesztőkhöz. "Azon felhasználók, akik a hiba folytán elérték az aktiválások számának felső határát, a program által kijelzett ingyenes telefonszámon kaphatnak segítséget" - tette hozzá a vezető.
Az egyre több szoftvercég által alkalmazott, ugyanakkor sokak által bírált termékaktiválási rendszerek a szoftverek illegális terjesztését hivatottak megakadályozni. A Syamtec szerint a társaság hamisított termékeit a kalózok évente mintegy 3,6 millió példányban adják el világszerte.
A körülményes másolásvédelmi megoldást azonban számos felhasználó kritizálja, mivel a termékaktiválást a crackerek rendszerint néhány hét alatt feltörik, a tisztességes vásárlók ellenben gyakran problémákba ütköznek miatta.