JohnnyCage
Feltöltőkártyát kínál a Napster
A megújult Napster online zeneszolgáltatás feltöltőkártyákkal kívánja megkerülni a bankkártyák használatát, amelyek számos tizenéves felhasználó számára lehetetlenné tennék a fizetős szolgáltatás igénybevételét.
14,85 dollárért 15 zeneszám letöltésére használható kártyát vásárolhatnak az elmúlt hetekben újraindított, immár fizetős, és teljesen jogszerű Napster 2.0 zeneszolgáltatás felhasználói. A kezdetben mintegy 14 ezer amerikai kereskedelmi pontban értékesített kártyák azok számára is lehetővé teszik az online zenevásárlást, akik egyébként nem rendelkeznek bankkártyával, vagy nem tudnak, illetve nem akarnak arról vásárolni a világhálón.
A megújult Napstert működtető Roxio képviselői emellett úgy vélik, az új Napster feltöltőkártya karácsonyi ajándéknak is kiváló. A mobiltelefonos feltöltőkártyákra kísértetiesen emlékeztető Napster kártyát a Roxio az InComm-mal közösen dolgozta ki. Az InComm számos társaság részére biztosít különféle feltöltőkártya megoldásokat.
Michael Bebel, a Napster elnöke
Az elsősorban CD- és DVD író szoftvereiről ismert Roxio a közelmúltban számos párhuzamos erőfeszítésbe kezdett új zeneszolgáltatásának népszerűsítése érdekében. A Napster 2.0 szoftver ennek eredményeként a Microsoft Windows XP Media Center Edition 2004 operációs rendszerének is részét fogja képezni, valamint számos Gateway PC-re előre lesz telepítve. A dél-koreai Samsung Electronics emellett új hozdozható zenelejátszóján is fel fogja tüntetni a Napster márkanevet, amelyet a Roxio szerint szinte minden internetező ismer a világon.
"A feltöltőkártyás kezdeményezés kritikus fontosságú, mivel azzal, hogy lehetővé teszi a szolgáltatás elérését a bankkártyával nem rendelkező tizenévesek számára, eltörli az egyik legnagyobb korlátot az online zeneterjesztés elől" - mondta Mike Bebel, a Napster elnöke.
14,85 dollárért 15 zeneszám letöltésére használható kártyát vásárolhatnak az elmúlt hetekben újraindított, immár fizetős, és teljesen jogszerű Napster 2.0 zeneszolgáltatás felhasználói. A kezdetben mintegy 14 ezer amerikai kereskedelmi pontban értékesített kártyák azok számára is lehetővé teszik az online zenevásárlást, akik egyébként nem rendelkeznek bankkártyával, vagy nem tudnak, illetve nem akarnak arról vásárolni a világhálón.
A megújult Napstert működtető Roxio képviselői emellett úgy vélik, az új Napster feltöltőkártya karácsonyi ajándéknak is kiváló. A mobiltelefonos feltöltőkártyákra kísértetiesen emlékeztető Napster kártyát a Roxio az InComm-mal közösen dolgozta ki. Az InComm számos társaság részére biztosít különféle feltöltőkártya megoldásokat.
Michael Bebel, a Napster elnöke
Az elsősorban CD- és DVD író szoftvereiről ismert Roxio a közelmúltban számos párhuzamos erőfeszítésbe kezdett új zeneszolgáltatásának népszerűsítése érdekében. A Napster 2.0 szoftver ennek eredményeként a Microsoft Windows XP Media Center Edition 2004 operációs rendszerének is részét fogja képezni, valamint számos Gateway PC-re előre lesz telepítve. A dél-koreai Samsung Electronics emellett új hozdozható zenelejátszóján is fel fogja tüntetni a Napster márkanevet, amelyet a Roxio szerint szinte minden internetező ismer a világon.
"A feltöltőkártyás kezdeményezés kritikus fontosságú, mivel azzal, hogy lehetővé teszi a szolgáltatás elérését a bankkártyával nem rendelkező tizenévesek számára, eltörli az egyik legnagyobb korlátot az online zeneterjesztés elől" - mondta Mike Bebel, a Napster elnöke.