Franczy

Az amerikai hadsereg játék fejlesztéseket támogat

A Reuters jelentése szerint az Egyesült Államok hadserege egy mindezidáig páratlan együttműködési szövetséget kötött Hollywooddal, valamint egy amerikai egyetemmel, melynek értelmében a hadsereg anyagi és szakmai támogatást nyújt olyan új videojátékok kifejlesztéséhez, melyek a következő generációs hadsereget kitevő gyermekek ügyességét növeli. A Kreatív Technológiák Intézetének (ICT) képviselői ugyanis csütörtökön bejelentették, hogy az Egyesült Államok hadserege, valamint a Dél-Kaliforniai Egyetem a közeljövőben két olyan új harci videojátékot fog kifejleszteni és piacra dobni, melyek nagyon komoly anyagi és szakmai támogatást kapnak az amerikai haderőtől.

A Los Angeles-i székhelyű intézet képviselői elmondták, hogy a nagyszabású projektben részt vesz majd a Sony Pictures ImagWorks és a Pandemic Studios leányvállalata, az FCS, valamint a Quicksilver Software cég is, és ha minden jól megy, a projekt két éven belül két vadonatúj harcászati videojátékkal örvendezteti meg a játékosokat.

A jelenlegi tervek szerint a C-Force névre hallgató videojáték a következő generációs játékkonzolokra készül majd, míg az ICT és a Quicksilver közös munkája, a CS-12 személyi számítógépekre lesz optimalizálva. Mindkét játékszoftver producere az a Rob Sears lesz, aki a Mech Commander és a Mech Warrior 3 című játékokért volt felelős.

Az ICT képviselői az üggyel kapcsolatban elmondták, hogy az Egyesült Államok hadserege nemcsak komoly anyagi segítséget, hanem várhatóan nagyon hasznos szakmai segítséget is nyújt majd a szoftverfejlesztőknek. Az előzetes tervek szerint a közejövőben készítendő harcászati játékok segítségével a jövő katonái, azaz a mai gyermekek átélhetik majd, hogy milyen érzés a hadsereg századparancsnokaként több száz, vagy ezer katonát irányítani és életükért felelni a harctereken.

Mindkét új játékprogram kiváló lehetőséget nyújt majd arra, hogy a játékosok átéljék a különböző harctéri helyzeteket, és megtanulják, hogy hogyan kell bánni az emberi erőforrásokkal, azaz ez esetben katonákkal, valamint az értékes harcászati információkkal - nyilatkozta Richard Lindheim, az ICT vezérigazgatója. Az ICT-ről egyébként annyit érdemes tudni, hogy 1999-ben jött létre a hadsereg 45 millió dolláros támogatásával.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Laalee #22
    ez az egesz egy nagy marketingf fogas, semi mas celja minthogy igy felkelteni az erdeklődésedet a jaték iránt.
  • WGL #21
    nekem a half-lifeal eltoltott 2. napon franko uldozesim lett :) fell paraztam sotet helyeken, volt ugy visszahuztam magam sarkon, egyebek...ez a szep korszak is elmult :)
  • Bith #17
    Ajjajjj...
  • MuldR #13
    Van 10 ev rutinom strategiakban. Akko most mehetek az usaba dandartabornoknak? :P

    Egyebbkent nem lehetetlen, hogy 10-12 ev mulva valoban 14 eves gyerekek fognak "mechwarriorozni" a harcallasponton. Csak az a "Mech" 4 kilometerrel arrebb lesz, es valoban loni fog :P
    Par evre ra meg ugyis kitalaljak hogy lojjon magatol. Utana meg jon a terminator korszak :)))
  • dewdew #10
    Ugy latszik, hogy Amerika hosszu haborura rendezkedett be az arabokkal szemben, es mar most kepezi ki a fiatal lakossagot a kesobbi bevethetosegre.
  • TV #6
    Hát srácok, van benne valami. Sokáig előfordult FPS korszakom után is, ha szűk folyosókon jártam, akkor automatikusan úgy fordultam a sarkon, hogy azonnal tűz alá tudjam venni az új területet.