Franczy
Az amerikai hadsereg játék fejlesztéseket támogat
A Reuters jelentése szerint az Egyesült Államok hadserege egy mindezidáig páratlan együttműködési szövetséget kötött Hollywooddal, valamint egy amerikai egyetemmel, melynek értelmében a hadsereg anyagi és szakmai támogatást nyújt olyan új videojátékok kifejlesztéséhez, melyek a következő generációs hadsereget kitevő gyermekek ügyességét növeli. A Kreatív Technológiák Intézetének (ICT) képviselői ugyanis csütörtökön bejelentették, hogy az Egyesült Államok hadserege, valamint a Dél-Kaliforniai Egyetem a közeljövőben két olyan új harci videojátékot fog kifejleszteni és piacra dobni, melyek nagyon komoly anyagi és szakmai támogatást kapnak az amerikai haderőtől.
A Los Angeles-i székhelyű intézet képviselői elmondták, hogy a nagyszabású projektben részt vesz majd a Sony Pictures ImagWorks és a Pandemic Studios leányvállalata, az FCS, valamint a Quicksilver Software cég is, és ha minden jól megy, a projekt két éven belül két vadonatúj harcászati videojátékkal örvendezteti meg a játékosokat.
A jelenlegi tervek szerint a C-Force névre hallgató videojáték a következő generációs játékkonzolokra készül majd, míg az ICT és a Quicksilver közös munkája, a CS-12 személyi számítógépekre lesz optimalizálva. Mindkét játékszoftver producere az a Rob Sears lesz, aki a Mech Commander és a Mech Warrior 3 című játékokért volt felelős.
Az ICT képviselői az üggyel kapcsolatban elmondták, hogy az Egyesült Államok hadserege nemcsak komoly anyagi segítséget, hanem várhatóan nagyon hasznos szakmai segítséget is nyújt majd a szoftverfejlesztőknek. Az előzetes tervek szerint a közejövőben készítendő harcászati játékok segítségével a jövő katonái, azaz a mai gyermekek átélhetik majd, hogy milyen érzés a hadsereg századparancsnokaként több száz, vagy ezer katonát irányítani és életükért felelni a harctereken.
Mindkét új játékprogram kiváló lehetőséget nyújt majd arra, hogy a játékosok átéljék a különböző harctéri helyzeteket, és megtanulják, hogy hogyan kell bánni az emberi erőforrásokkal, azaz ez esetben katonákkal, valamint az értékes harcászati információkkal - nyilatkozta Richard Lindheim, az ICT vezérigazgatója. Az ICT-ről egyébként annyit érdemes tudni, hogy 1999-ben jött létre a hadsereg 45 millió dolláros támogatásával.
A Los Angeles-i székhelyű intézet képviselői elmondták, hogy a nagyszabású projektben részt vesz majd a Sony Pictures ImagWorks és a Pandemic Studios leányvállalata, az FCS, valamint a Quicksilver Software cég is, és ha minden jól megy, a projekt két éven belül két vadonatúj harcászati videojátékkal örvendezteti meg a játékosokat.
A jelenlegi tervek szerint a C-Force névre hallgató videojáték a következő generációs játékkonzolokra készül majd, míg az ICT és a Quicksilver közös munkája, a CS-12 személyi számítógépekre lesz optimalizálva. Mindkét játékszoftver producere az a Rob Sears lesz, aki a Mech Commander és a Mech Warrior 3 című játékokért volt felelős.
Az ICT képviselői az üggyel kapcsolatban elmondták, hogy az Egyesült Államok hadserege nemcsak komoly anyagi segítséget, hanem várhatóan nagyon hasznos szakmai segítséget is nyújt majd a szoftverfejlesztőknek. Az előzetes tervek szerint a közejövőben készítendő harcászati játékok segítségével a jövő katonái, azaz a mai gyermekek átélhetik majd, hogy milyen érzés a hadsereg századparancsnokaként több száz, vagy ezer katonát irányítani és életükért felelni a harctereken.
Mindkét új játékprogram kiváló lehetőséget nyújt majd arra, hogy a játékosok átéljék a különböző harctéri helyzeteket, és megtanulják, hogy hogyan kell bánni az emberi erőforrásokkal, azaz ez esetben katonákkal, valamint az értékes harcászati információkkal - nyilatkozta Richard Lindheim, az ICT vezérigazgatója. Az ICT-ről egyébként annyit érdemes tudni, hogy 1999-ben jött létre a hadsereg 45 millió dolláros támogatásával.