Mikeyy
RealNetworks már a játékpiacon is nyomul
A RealNetworks új, játékokkal foglalkozó részlegének köszönhetően talán népszerűbbek lesznek az E3 során a PC-s játékok a konzoljátékoknál.
Az elektronikus játékok piaca évi 6 milliárd USD-t jelentő üzlet, és hamarosan az online játékok népszerűségének rohamos növekedése várható, hiszen a konzolgépeket is (PS2, GameCube, XBox) csatlakoztathatjuk majd az internetre. A RealNetworks szerint azonban ez a növekedés már sokkal hamarabb várható a PC-k terén. Az online médiaszolgáltatások terén piacvezető cég bejelentette, hogy zenei és videószolgáltatásai mellett játékszolgáltatását is beindítja, kihasználva a várható növekedést ezen a téren.
A szolgáltatás beindítása a Los Angelesen megrendezésre kerülő E3 (Electronic Entertainment Expo - elektronikus szórakoztatási kiállítás) során fog megtörténni. A figyelem központjában várhatóan a Sony, a Nintendo és a Microsoft konzolháborúja lesz, azonban ha a RealNetworks játékmodellje sikeres lesz, akkor a PC-s játékok kerülhetnek a középpontba. A RealArcade nevű szolgáltatás megpróbálja szélesíteni az elektronikus játékok piacát, azokat egyszerű, könnyen menedzselhető online formátumban próbálja eljuttatni a nagyközönségnek. Mindegyik játék 10 és 20 USD közötti áron lesz elérhető, de ez egy teljesen új kezdeményezés az online tartalomszolgáltatás terén, és egyáltalán nem biztos, hogy az emberek fizetni fognak érte.
Az összes RealArcade játék ellenőrzötten vírusmentes lesz, és digitális aláírás védi őket. A szolgáltatás a NetZip adattömörítési technológia segítségével meggyorsítja a letöltéseket. Ha a felhasználó számítógépe tönkremegy, az online adatbázisban tárolt vásárlási adatok ellenőrzése után a megvett játékokat ismét letöltheti teljesen ingyen. Kezdetben a RealArcade szolgáltatáson keresztül 120 PC-s játék lesz elérhető. Ezek között lesznek egyszerű akció és verekedős játékok, olyan hagyományos játékok, mint például a sakk, a dáma vagy különböző kártyajátékok, és végül online multiplayer (többjátékos) játékok.
Az elektronikus játékok piaca évi 6 milliárd USD-t jelentő üzlet, és hamarosan az online játékok népszerűségének rohamos növekedése várható, hiszen a konzolgépeket is (PS2, GameCube, XBox) csatlakoztathatjuk majd az internetre. A RealNetworks szerint azonban ez a növekedés már sokkal hamarabb várható a PC-k terén. Az online médiaszolgáltatások terén piacvezető cég bejelentette, hogy zenei és videószolgáltatásai mellett játékszolgáltatását is beindítja, kihasználva a várható növekedést ezen a téren.
A szolgáltatás beindítása a Los Angelesen megrendezésre kerülő E3 (Electronic Entertainment Expo - elektronikus szórakoztatási kiállítás) során fog megtörténni. A figyelem központjában várhatóan a Sony, a Nintendo és a Microsoft konzolháborúja lesz, azonban ha a RealNetworks játékmodellje sikeres lesz, akkor a PC-s játékok kerülhetnek a középpontba. A RealArcade nevű szolgáltatás megpróbálja szélesíteni az elektronikus játékok piacát, azokat egyszerű, könnyen menedzselhető online formátumban próbálja eljuttatni a nagyközönségnek. Mindegyik játék 10 és 20 USD közötti áron lesz elérhető, de ez egy teljesen új kezdeményezés az online tartalomszolgáltatás terén, és egyáltalán nem biztos, hogy az emberek fizetni fognak érte.
Az összes RealArcade játék ellenőrzötten vírusmentes lesz, és digitális aláírás védi őket. A szolgáltatás a NetZip adattömörítési technológia segítségével meggyorsítja a letöltéseket. Ha a felhasználó számítógépe tönkremegy, az online adatbázisban tárolt vásárlási adatok ellenőrzése után a megvett játékokat ismét letöltheti teljesen ingyen. Kezdetben a RealArcade szolgáltatáson keresztül 120 PC-s játék lesz elérhető. Ezek között lesznek egyszerű akció és verekedős játékok, olyan hagyományos játékok, mint például a sakk, a dáma vagy különböző kártyajátékok, és végül online multiplayer (többjátékos) játékok.