Berta Sándor
Online boltok - idegesítőek a túl hosszadalmas bejelentkezések
A jelenség elsősorban a tengerentúli és a brit felhasználókat frusztrálja.
A Trulioo nevű kanadai IT-cég a felmérésében kimutatta, hogy különösen az amerikai egyesült államokbeli és a brit fogyasztókat idegesíti az, hogy az online piacterekre egyre nehezebben lehet regisztrálni, illetve bejelentkezni. Az elemzők úgy vélték, hogy a digitális ügyféltapasztalatok meghatározó részét képezik egy sikeres marketingstratégiának, így ezeket a visszajelzéseket nem lenne szabad figyelmen kívül hagyni.
A megkérdezettek 43 százaléka nyilatkozta azt, hogy elégedett az internetes piactereken és boltokban alkalmazott regisztrációs és bejelentkezési folyamatokkal, míg 77 százalékuk azt mondta, hogy ha azok túl hosszadalmasak vagy bonyolultak, akkor inkább lemond az adott honlapról és a vásárlási szándékáról. A válaszolók 90 százaléka fejezte ki aggodalmait a kiberbiztonság, 59 százalékuk pedig az adott oldal rugalmassága és gyorsasága miatt. A felhasználók több mint fele vélte úgy, hogy az online üzletekbe sokkal kockázatosabb bejelentkezni, mint más honlapokra. A többségük elsősorban a csalásoktól és a személyazonosságuk ellopásától tartott.
A Trulioo szerint az internetes piactereknek mindenképpen egyszerűbb regisztrációs és bejelentkezési eljárásokat kellene kínálniuk úgy, hogy eközben ne veszélyeztessék az ügyfeleik és azok adatainak biztonságát sem.
A Trulioo nevű kanadai IT-cég a felmérésében kimutatta, hogy különösen az amerikai egyesült államokbeli és a brit fogyasztókat idegesíti az, hogy az online piacterekre egyre nehezebben lehet regisztrálni, illetve bejelentkezni. Az elemzők úgy vélték, hogy a digitális ügyféltapasztalatok meghatározó részét képezik egy sikeres marketingstratégiának, így ezeket a visszajelzéseket nem lenne szabad figyelmen kívül hagyni.
A megkérdezettek 43 százaléka nyilatkozta azt, hogy elégedett az internetes piactereken és boltokban alkalmazott regisztrációs és bejelentkezési folyamatokkal, míg 77 százalékuk azt mondta, hogy ha azok túl hosszadalmasak vagy bonyolultak, akkor inkább lemond az adott honlapról és a vásárlási szándékáról. A válaszolók 90 százaléka fejezte ki aggodalmait a kiberbiztonság, 59 százalékuk pedig az adott oldal rugalmassága és gyorsasága miatt. A felhasználók több mint fele vélte úgy, hogy az online üzletekbe sokkal kockázatosabb bejelentkezni, mint más honlapokra. A többségük elsősorban a csalásoktól és a személyazonosságuk ellopásától tartott.
A Trulioo szerint az internetes piactereknek mindenképpen egyszerűbb regisztrációs és bejelentkezési eljárásokat kellene kínálniuk úgy, hogy eközben ne veszélyeztessék az ügyfeleik és azok adatainak biztonságát sem.