Gyurkity Péter
100 millió Moto G kelt eddig el
A cég komoly kedvezményekkel ünnepel, a sorozat továbbra is jól szerepel.
A Motorola január legvégén, nem túl nagy felhajtást csapva, jelentette be, hogy eddig már kereken 100 millió Moto G-okostelefon talált gazdára, vagyis ennyit szállítottak le a globális piacon. A fontos mérföldkövet komoly kedvezményekkel ünneplik, bár ez nyilván nem mindenki számára elérhető – mégis, a hír jól jelzi a család sikerét.
Az egyes Moto G-típusok bejelentéséről, megjelenéséről, valamint a további változatok kifejlesztéséről az évek során mi is folyamatosan beszámoltunk. Annak ellenére, hogy a Lenovo tulajdonába került részleg közben a Moto Z-, a Moto X-, valamint mostanában egyre inkább a Motorola One-sorozat révén is igyekszik jobb pozíciókat kiharcolni magának, a G-család a kezdetektől fogva nagyobb, szélesebb közönséget célzott meg, hiszen a kedvezőbb árakkal és a viszonylag szerény (ám mégis kellően erős) hardverrel ezt nagyobb eséllyel tehették meg. Ez többé-kevésbé sikerült is, a most közzétett 100 milliós adat ezt nagyon jól jelzi, viszont közben a többi széria népszerűségét is igyekeznek növelni, ennek részeként pedig most újabb akciókat hirdettek meg.
Miközben a cég a hírek szerint már egy tollal kiegészülő készüléken is dolgozik, saját hivatalos oldalukon már felbukkantak a friss kedvezmények is. A G7, a G7 Power, a G7 Play, a Z3 Play, a One Action, a One Zoom, az E6, a Z4, valamint a G6 szintén csökkentett áron elérhető, legalábbis a tengerentúlon, valamint néhány forgalmazó (így például az Amazon) oldalán, 50 és 100 dollár közötti akciókkal. Eközben viszont több típus esetében egy további, ingyenes példányt ígérnek a vásárlóknak, vagyis akik az ebbe a körbe bekerülő típusokat választják, ingyen hozzájutnak egy másik telefonhoz – az USA esetében pedig ezt a veteránok, visszavonult katonák, valamint a hivatásos és tartalékos állomány számára elérhető 10 százalékos katonai kedvezmény egészíti ki.
Európában ebből persze jóval kevesebbet érzékelünk, viszont a fenti adat mindenképpen fontos, annál inkább, mert ezzel biztosra vehető, hogy a család jó ideig velünk lesz a piacon.
A Motorola január legvégén, nem túl nagy felhajtást csapva, jelentette be, hogy eddig már kereken 100 millió Moto G-okostelefon talált gazdára, vagyis ennyit szállítottak le a globális piacon. A fontos mérföldkövet komoly kedvezményekkel ünneplik, bár ez nyilván nem mindenki számára elérhető – mégis, a hír jól jelzi a család sikerét.
Az egyes Moto G-típusok bejelentéséről, megjelenéséről, valamint a további változatok kifejlesztéséről az évek során mi is folyamatosan beszámoltunk. Annak ellenére, hogy a Lenovo tulajdonába került részleg közben a Moto Z-, a Moto X-, valamint mostanában egyre inkább a Motorola One-sorozat révén is igyekszik jobb pozíciókat kiharcolni magának, a G-család a kezdetektől fogva nagyobb, szélesebb közönséget célzott meg, hiszen a kedvezőbb árakkal és a viszonylag szerény (ám mégis kellően erős) hardverrel ezt nagyobb eséllyel tehették meg. Ez többé-kevésbé sikerült is, a most közzétett 100 milliós adat ezt nagyon jól jelzi, viszont közben a többi széria népszerűségét is igyekeznek növelni, ennek részeként pedig most újabb akciókat hirdettek meg.
Miközben a cég a hírek szerint már egy tollal kiegészülő készüléken is dolgozik, saját hivatalos oldalukon már felbukkantak a friss kedvezmények is. A G7, a G7 Power, a G7 Play, a Z3 Play, a One Action, a One Zoom, az E6, a Z4, valamint a G6 szintén csökkentett áron elérhető, legalábbis a tengerentúlon, valamint néhány forgalmazó (így például az Amazon) oldalán, 50 és 100 dollár közötti akciókkal. Eközben viszont több típus esetében egy további, ingyenes példányt ígérnek a vásárlóknak, vagyis akik az ebbe a körbe bekerülő típusokat választják, ingyen hozzájutnak egy másik telefonhoz – az USA esetében pedig ezt a veteránok, visszavonult katonák, valamint a hivatásos és tartalékos állomány számára elérhető 10 százalékos katonai kedvezmény egészíti ki.
Európában ebből persze jóval kevesebbet érzékelünk, viszont a fenti adat mindenképpen fontos, annál inkább, mert ezzel biztosra vehető, hogy a család jó ideig velünk lesz a piacon.