Castellum
Játékfejlesztői Tanulmányi Program Indul
A Mosaic Technologies Corporation pályázatokat fogad el a cég online Game Design Program-jára, amelyet ez év elején jelentettek be.
A program, amely online WebCT tanulmányi környezetet biztosít, két különböző tanulmányi szakaszt kínál és megtanítja a hallgatókat azokra a képességekre, amelyek kellenek a személyi számítógépekre való játékprogramok készítéséhez. Az első szakasz a "szórakoztatást" hangsúlyozza, míg a második szakasz a "tanító játékokra" vagy "szórakoztatva oktató játékokra" koncentrál.
A programban részt vevő hallgatók meg fogják tanulni az alapfogásokat és a szakasz fogásait. Habár a kurzusok alkotják az egész programot, lehetséges, hogy a hallgató csak egy kurzust tanuljon meg vagy több kurzust annélkül, hogy végigmenne az egész programon. A hallgatóknak, akik beiratkoznak, maximum 36 hónapjuk van, hogy elvégezzék az összes kurzust, majd befejezésképpen egy Game Design diplomát kapnak.
Amikor a hallgatók megkezdik játékfejlesztési tanulmányaikat, meg fogják tanulni a számítógépes hardver és szoftver alapelveit, az angol alapjait, a számítógépes programozás teljes megértését és olyan matematikai alapszabályokat, mint az algebra, a trigonometria és fizika. A program során a hallgatók részletesen meg fogják tanulni a játékok szerkezetét, a C++ programozást, a grafikus modellezést, a multimédia audiót, a parancsfile írást és a készítési technikákat. Ahogy a program halad, tanulni fognak a fejlett grafikai, animációs és játékmenet technikákról. A hallgatók minden programszakaszban számos opcionális kurzust vehetnek fel. Hogy jobban megértsék a játékpiac trendjeit, a hallgatók tanulni fognak még a számítógépes játékipar történelméről és a személyi számítógépek élete során kifejlett játékfejlesztési technikákról is.
Mindegyik kurzust úgy tervezték, hogy az előző kurzusra épüljön. Az első bejelentés óta a program több, mint 900 érdeklődőt vonzott közel 50 országból. Több információért látogasd meg a www.mosaictechnologies.com-ot.
A program, amely online WebCT tanulmányi környezetet biztosít, két különböző tanulmányi szakaszt kínál és megtanítja a hallgatókat azokra a képességekre, amelyek kellenek a személyi számítógépekre való játékprogramok készítéséhez. Az első szakasz a "szórakoztatást" hangsúlyozza, míg a második szakasz a "tanító játékokra" vagy "szórakoztatva oktató játékokra" koncentrál.
A programban részt vevő hallgatók meg fogják tanulni az alapfogásokat és a szakasz fogásait. Habár a kurzusok alkotják az egész programot, lehetséges, hogy a hallgató csak egy kurzust tanuljon meg vagy több kurzust annélkül, hogy végigmenne az egész programon. A hallgatóknak, akik beiratkoznak, maximum 36 hónapjuk van, hogy elvégezzék az összes kurzust, majd befejezésképpen egy Game Design diplomát kapnak.
Amikor a hallgatók megkezdik játékfejlesztési tanulmányaikat, meg fogják tanulni a számítógépes hardver és szoftver alapelveit, az angol alapjait, a számítógépes programozás teljes megértését és olyan matematikai alapszabályokat, mint az algebra, a trigonometria és fizika. A program során a hallgatók részletesen meg fogják tanulni a játékok szerkezetét, a C++ programozást, a grafikus modellezést, a multimédia audiót, a parancsfile írást és a készítési technikákat. Ahogy a program halad, tanulni fognak a fejlett grafikai, animációs és játékmenet technikákról. A hallgatók minden programszakaszban számos opcionális kurzust vehetnek fel. Hogy jobban megértsék a játékpiac trendjeit, a hallgatók tanulni fognak még a számítógépes játékipar történelméről és a személyi számítógépek élete során kifejlett játékfejlesztési technikákról is.
Mindegyik kurzust úgy tervezték, hogy az előző kurzusra épüljön. Az első bejelentés óta a program több, mint 900 érdeklődőt vonzott közel 50 országból. Több információért látogasd meg a www.mosaictechnologies.com-ot.