Berta Sándor

Hirdetés­vizsgálókat is felvesz a Facebook

Az amerikai elnökválasztás állítólagos orosz befolyásolása miatt a Facebook a jövőben jobban akarja ellenőrizni a megjelentetett reklámokat.

A közösségi platform tovább bővíti a csapatát, jövőre a hirdetések vizsgálatára további 1000 új munkatársat vesznek fel. A közösségi oldal így akar megbizonyosodni arról, hogy a felhasználók és a partnerei betartják az üzleti feltételeit.

Az ajánlatok ellenőrzése nem csupán a tartalmakra vonatkozik majd, hanem az összefüggésekre és az adott célcsoportok vizsgálatára is. A Facebooknak jelenleg ötmillió olyan fizető ügyfele van, akik rendszeresen jelentetnek meg a portálon hirdetéseket, azonban a vállalat eddig nem igazán foglalkozott ezeknek az ajánlatoknak az átfogó ellenőrzésével. Az elképzelések között van az is, hogy a társaság az eddiginél többet fog költeni a reklámokat automatikusan eltávolító szoftverekre.


A Facebook politikai napilapokban közölt teljes oldalas újsághirdetésekben ígérte meg, hogy változtatni fog rendszerén

Mark Zuckerberg, a Facebook vezetője májusban bejelentette, hogy az eddiginél sokkal többet akarnak tenni a problémás tartalmak visszaszorításáért és a most 4500 személyes Community Operations Team létszámát további 3000 fővel növelik meg. A csapat felel a felhasználók által kifogásolt tartalmak megvizsgálásáért és többek között ellenőrzi a gyűlöletbeszédre és a gyermekbántalmazásra utaló jelzéseket, valamint szűri és törli az erőszakos videókat is. Augusztusban az is kiderült, hogy az Arvato által működtetett berlini centrum mellett Essenben is kialakítanak egy irodát, amelynél az év végétől 500 új dolgozó vizsgálja és törli majd az egyes Facebook-bejegyzéseket.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!