SG.hu

Akadozásmentes játék 21:9-es monitoron is

Évtizedes problémát megoldva az LG 21:9 képarányú UltraWide monitora az AMD FreeSync technológiájával biztosítja a képtörések és az akadozások nélküli játékélményt.

A kijelzőtechnológiák gyors és folyamatos fejlődése mind hevesebb vitát szül arról, hogy a felhasználók igényeit mely monitorok, illetve mely funkciók elégítik ki leghatékonyabban. Az LG Electronics (LG) és az AMD együttműködése a kiadott közlemény szerint véget vet a korábbi kijelzőkre jellemző, a játékélményt megzavaró problémáknak. Az AMD FreeSync technológiájának köszönhetően a számítógépes játékokra optimalizált 34UM67 akár a sok szereplős online szerepjátékok (MMORPG) esetében is zavartalan játékélményt biztosít.

Kiküszöbölik az olyan zavaró tényezőket, mint a túl hosszú bemeneti késleltetés (a grafikus kártya által küldött jel és annak megjelenése közötti idő), a képtörés, vagy éppen a kép akadozása (amikor a videokártya sebessége nincs összhangban a monitor frissítési frekvenciájával). A 34UM67-es monitort úgy tervezték, hogy a reakcióidő csökkentésével, a képüzemmód könnyű állíthatóságával, valamint a képek élénkségével a felhasználók tökéletes játékélményt élvezhessenek. A Black Stabilizer funkció érzékeli a kép legsötétebb részét, és megnöveli annak fényerejét a jobb láthatóság érdekében. Ezzel párhuzamosan a gyors felvillanásokat is enyhíti, így a játékos teljes figyelmét a képernyőn zajló eseményeknek szentelheti. A Dynamic Action Sync pedig a a bemeneti késleltetést minimálisra csökkentésével folyamatos mozgást biztosít a képernyőn.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kvp #3
    A freesync gyakorlatilag egy hack, ami lehetove teszi, hogy a fix kepfrissitesi frekvenciahoz tul gyenge keszulekeken is mukodjon valahogy a megjelenites. Tehat ahelyett, hogy egy videokartya+megjelenito par hozna a fix 60 kep/masodperces teljesitmenyt, a videokartya a tartalomtol fuggoen ingadozhat 10 es 120 kep/masodperc kozott. Egy bizonyos szint folott a kepfrissitest novelni folosleges, egy bizonyos szint alatt pedig ugyanugy szaggat, csak a dinamikus frissites miatt kevesbe.

    Tehat a technologia a felhasznalok fele kommunikalt lenyege az, hogy a nem utemes frissites miatt kevesbe fog szaggatni a megjelenites, mert 10 fps helyett 12-ot tud atnyomni a kartya es a monitor kozott, amikor egyebkent 60 kellene. Ertem, hogy aszinkron atvitellel novelheto az atvitt adatmennyiseg, de a kepvaltasok sebessegenek ingadozasa meg ront is a mozgaserzeten, nemhogy javitana.

    Egyebkent a fejlesztes egyfajta mellekhatas, mert a nem garantalt kesleltetesu video buszok megjelenese miatt kellett kifejleszteni. A jo megoldas egy garantalt savszelessegu hard real time busz lett volna, mint amilyenek a korabbi szabvanyok voltak. Csak ez a mai technologiaval tul draga lenne tenyleg nagyfelbontasu kijelzok eseten, ezert maradt a dinamikus frissites, ami eddig jellemzoen a tavoli asztal kapcsolatok sajatja volt.
  • Sir Cryalot #2
    -elférne az (x), főleg ezzel a feltételes móddal hogy

    "a felhasználók tökéletes játékélményt élvezhessenek",

    részletezhetné a gyártó hogy az edge lit LCD-n mennyire tud segíteni a szoftveres hozzáértegetés,

    és mi lesz a skálázhatatlan fullHD contentel egy edge lit 21:9 LCD-n ?

    Szerintem a 21:9 képarány átcsempészése kivetítőkből az asztali kijelzők világába nem lesz zökkenőmentes, ezzel meg leginkább egy kollégiumi szobában lehet majd "vakítani".
  • Ayma #1
    Ez itt a reklám helye?:D
    Elég drága a cucc..