Berta Sándor
300 millióan használják az Instagramot
A legnagyobb közösségi képmegosztó oldal tovább növekszik és a használók számát tekintve immár a Twittert is megelőzte.
Kevin Systromm, az Instagram első embere közölte, hogy a platformot legalább havonta egyszer használók tábora először haladta meg a 300 milliót, ezáltal pedig megelőzte a Twittert is, amelyet a harmadik negyedévben 284 millióan használtak rendszeresen. Az elmúlt 9 hónapban az Instagramhoz újonnan csatlakozók száma elérte a 100 milliót. Az összes Instagram-használó 70 százaléka az Amerikai Egyesült Államokon kívülről származik. Az oldal vezetői különösen a regisztrált tagok nagyon magas fokú aktivitására büszkék, ők ugyanis 18-szor gyakrabban tesznek közzé különböző bejegyzéseket, mint a Facebook-tagok.
A menedzser kiemelte, hogy ami négy évvel ezelőtt még két barát álmaként kezdődött, az az elmúlt esztendőkben egy olyan közösséggé fejlődött, amelynek a tagjai naponta több mint 70 millió digitális fényképet és videót osztanak meg. A platform napjainkra otthont kínál a kreativitás minden formájának. Az Instagram a jövőben könnyebbé akarja tenni a kedvenc sztárjaik követését és egy olyan funkciót használna, amely a Twittert is népszerűvé tette. Ez pedig a hírességeket, a sportolókat és márkákat igazoló szimbólumrendszer bevezetése.
Systrom 2013-ban a következőket nyilatkozta: "Az Instagram egy kommunikációs cég, amely segít pillanatokat közölni másokkal. Mindez több egy fotónál, arról szól, hogy üzeneteket adunk át."
Kevin Systromm, az Instagram első embere közölte, hogy a platformot legalább havonta egyszer használók tábora először haladta meg a 300 milliót, ezáltal pedig megelőzte a Twittert is, amelyet a harmadik negyedévben 284 millióan használtak rendszeresen. Az elmúlt 9 hónapban az Instagramhoz újonnan csatlakozók száma elérte a 100 milliót. Az összes Instagram-használó 70 százaléka az Amerikai Egyesült Államokon kívülről származik. Az oldal vezetői különösen a regisztrált tagok nagyon magas fokú aktivitására büszkék, ők ugyanis 18-szor gyakrabban tesznek közzé különböző bejegyzéseket, mint a Facebook-tagok.
A menedzser kiemelte, hogy ami négy évvel ezelőtt még két barát álmaként kezdődött, az az elmúlt esztendőkben egy olyan közösséggé fejlődött, amelynek a tagjai naponta több mint 70 millió digitális fényképet és videót osztanak meg. A platform napjainkra otthont kínál a kreativitás minden formájának. Az Instagram a jövőben könnyebbé akarja tenni a kedvenc sztárjaik követését és egy olyan funkciót használna, amely a Twittert is népszerűvé tette. Ez pedig a hírességeket, a sportolókat és márkákat igazoló szimbólumrendszer bevezetése.
Systrom 2013-ban a következőket nyilatkozta: "Az Instagram egy kommunikációs cég, amely segít pillanatokat közölni másokkal. Mindez több egy fotónál, arról szól, hogy üzeneteket adunk át."