Gyurkity Péter
Új okostelefon márkát épít a Lenovo
A cég az első körben legnagyobb kínai riválisa ellen indítja el új leányát, online rendelésekkel.
A Lenovo egyre nagyobb hangsúllyal van jelen az okostelefonok és az egyéb hordozható eszközök piacán, ezt mi sem jelzi jobban annál, hogy a második negyedévben már a negyedik helyet tudta megszerezni a gyártók globális versenyében.
Szeptember közepén itthon is bemutatkoztak a cég új megoldásai, eközben pedig folyamatban van a Motorola telefonos részlegének felvásárlása, amely a Google háza tájáról érkezik hozzájuk. A Wall Street Journal azonban most arról számolt be, hogy emellett egy további lépéssel is készülnek piaci befolyásuk további kiterjesztése érdekében, ennek pedig semmi köze nincs a Motorola bevonásához, vagyis az eredetileg amerikai illetőségű gyártó ehhez nem fog hozzájárulni. A cél a legnagyobb kínai rivális ellen verseny fokozása, hogy az első körben az ottani piacon erősítsék meg saját pozícióikat.
Ez a legnagyobb rivális nem más, mint a Xiaomi, amely az utóbbi időben a globális színtéren is egyre gyakrabban jelent meg saját termékeivel, az említett második negyedév folyamán pedig Kínában még a Samsunghoz képest is több okostelefont szállított le. A cég gyors előretörése természetesen kiváltotta a riválisok nemtetszését, a Lenovo pedig egy teljesen új márkával indulna harcba ellenük, amely jövő áprilisban mutatkozhat majd be a nagyközönség előtt. A részleteket ezzel kapcsolatban egyelőre nem tudni, ám annyit elárultak, hogy a Xiaomihoz hasonlóan ők is az online rendelésekre helyeznék a hangsúlyt.
Addig is folytatódni fog a meglévő termékek és márkák alkalmazása, ezeket a megszokott csatornákon keresztül továbbra is beszerezhetjük majd.
A Lenovo egyre nagyobb hangsúllyal van jelen az okostelefonok és az egyéb hordozható eszközök piacán, ezt mi sem jelzi jobban annál, hogy a második negyedévben már a negyedik helyet tudta megszerezni a gyártók globális versenyében.
Szeptember közepén itthon is bemutatkoztak a cég új megoldásai, eközben pedig folyamatban van a Motorola telefonos részlegének felvásárlása, amely a Google háza tájáról érkezik hozzájuk. A Wall Street Journal azonban most arról számolt be, hogy emellett egy további lépéssel is készülnek piaci befolyásuk további kiterjesztése érdekében, ennek pedig semmi köze nincs a Motorola bevonásához, vagyis az eredetileg amerikai illetőségű gyártó ehhez nem fog hozzájárulni. A cél a legnagyobb kínai rivális ellen verseny fokozása, hogy az első körben az ottani piacon erősítsék meg saját pozícióikat.
Ez a legnagyobb rivális nem más, mint a Xiaomi, amely az utóbbi időben a globális színtéren is egyre gyakrabban jelent meg saját termékeivel, az említett második negyedév folyamán pedig Kínában még a Samsunghoz képest is több okostelefont szállított le. A cég gyors előretörése természetesen kiváltotta a riválisok nemtetszését, a Lenovo pedig egy teljesen új márkával indulna harcba ellenük, amely jövő áprilisban mutatkozhat majd be a nagyközönség előtt. A részleteket ezzel kapcsolatban egyelőre nem tudni, ám annyit elárultak, hogy a Xiaomihoz hasonlóan ők is az online rendelésekre helyeznék a hangsúlyt.
Addig is folytatódni fog a meglévő termékek és márkák alkalmazása, ezeket a megszokott csatornákon keresztül továbbra is beszerezhetjük majd.