Alex
Nagyon beváltak az Instagram reklámok
Ugyan a felhasználók részéről rengeteg kritika éri a nemrég bevezetett hirdetési rendszer miatt a céget, de a vezérigazgató közlése szerint rengetegen kattintanak rájuk.
Sikeresen vezette be a reklámokat a Facebook tulajdonában lévő fotó- és videómegosztó szolgáltatás - nyilatkozta Kevin Systrom, a társaság vezetője. A Gigaom san franciscoi konferenciáján elmondta, hogy az átkattintási arány több, mint 5%, ami borzasztó magasnak számít. A Michael Kors órát tartalmazó fotót rengetegen lájkolták, és "nagyon pozitív kommentek" érkeztek rá, köztük olyanok, melyekben az emberek egymásnak megvételre ajánlották, vagy arra voltak kiváncsiak, hogy hol lehet megvenni. Viszont azt is hozzátette, hogy nem dollármilliós bevételeket jelent ez számukra, egyelőre csak tapogatóznak, próbálják megtalálni a megfelelő üzleti modellt. Ezért a negatív visszajelzésektől sincs elkenődve, hiszen ezek is segíthetnek abban, hogy a reklámelhelyezés jobb legyen.
A Facebook ugyan sikeresen túllépett a tőzsdére bocsátás utáni gyerekbetegségeken, azonban továbbra is nagy kihívások előtt állnak, például meg kell küzdeniük a fiatal korosztály körében növekvő elutasítottsággal. Ebben leginkább az Instagram segíthet nekik a 150 milliós havi látogatószámmal. Az aprócska, alig 15 alkalmazottat foglalkoztató startupot a felvásárlás óta 65 fősre bővítették. Kevin Systrom nem tartja valószínűnek, hogy az Instagram Facebook-szerű megaüzletté válik, mivel a rendszer hirdetésekkel elárasztása esetén a minőség sem lenne fenntartható. Kiemelte, hogy a szolgáltatás mögötti dizájn és alapfilozófia nem változott, de a megközelítési mód igen. "Mi az Instagramot mindig is egy kommunikációs cégnek, nem pedig egy fotós vállalkozásnak láttuk. A képekre és a videókra üzenetként tekintettünk. Ez ma sem változott meg igazán. Továbbra is a felvételek széppé alakítására és az egyszerű és gyors megoszthatóságára koncentrálunk. Azonban eddig egy púpot cipeltünk a hátunkon: a növekedéssel párhuzamosan adatokra koncentráló döntéseket kezdtünk hozni. Ezek lelassítottak minket."
Systrom szerint míg a világ legjobb termékeinél van egy világos szempontrendszer, addig a legrosszabbaknál nincs, szét vannak esve. Nagyon fókuszáltan kell tevékenységükre koncentrálniuk, a terméképítés közben nem szabad mellékvágányokra térniük. A jövő legnagyobb kihívásának az eseményekről szóló élő beszámolókat tartja és annak biztosítását, hogy bárki egyszerűen megtalálja az érdeklődési körébe tartozó dolgokat. A mai hashtagokra és felhasználokra bomló rendszert, illetve azok keresőjét nem tartja jónak. "A hashtag nem az a módszer, amivel az anyukám keresne." A helyfüggővé tételt tartja a kulcsnak, de ennél viszont egyensúlyt kell találniuk a helyadatok közzététele és a magánélet biztosítása között.
Sikeresen vezette be a reklámokat a Facebook tulajdonában lévő fotó- és videómegosztó szolgáltatás - nyilatkozta Kevin Systrom, a társaság vezetője. A Gigaom san franciscoi konferenciáján elmondta, hogy az átkattintási arány több, mint 5%, ami borzasztó magasnak számít. A Michael Kors órát tartalmazó fotót rengetegen lájkolták, és "nagyon pozitív kommentek" érkeztek rá, köztük olyanok, melyekben az emberek egymásnak megvételre ajánlották, vagy arra voltak kiváncsiak, hogy hol lehet megvenni. Viszont azt is hozzátette, hogy nem dollármilliós bevételeket jelent ez számukra, egyelőre csak tapogatóznak, próbálják megtalálni a megfelelő üzleti modellt. Ezért a negatív visszajelzésektől sincs elkenődve, hiszen ezek is segíthetnek abban, hogy a reklámelhelyezés jobb legyen.
A Facebook ugyan sikeresen túllépett a tőzsdére bocsátás utáni gyerekbetegségeken, azonban továbbra is nagy kihívások előtt állnak, például meg kell küzdeniük a fiatal korosztály körében növekvő elutasítottsággal. Ebben leginkább az Instagram segíthet nekik a 150 milliós havi látogatószámmal. Az aprócska, alig 15 alkalmazottat foglalkoztató startupot a felvásárlás óta 65 fősre bővítették. Kevin Systrom nem tartja valószínűnek, hogy az Instagram Facebook-szerű megaüzletté válik, mivel a rendszer hirdetésekkel elárasztása esetén a minőség sem lenne fenntartható. Kiemelte, hogy a szolgáltatás mögötti dizájn és alapfilozófia nem változott, de a megközelítési mód igen. "Mi az Instagramot mindig is egy kommunikációs cégnek, nem pedig egy fotós vállalkozásnak láttuk. A képekre és a videókra üzenetként tekintettünk. Ez ma sem változott meg igazán. Továbbra is a felvételek széppé alakítására és az egyszerű és gyors megoszthatóságára koncentrálunk. Azonban eddig egy púpot cipeltünk a hátunkon: a növekedéssel párhuzamosan adatokra koncentráló döntéseket kezdtünk hozni. Ezek lelassítottak minket."
Systrom szerint míg a világ legjobb termékeinél van egy világos szempontrendszer, addig a legrosszabbaknál nincs, szét vannak esve. Nagyon fókuszáltan kell tevékenységükre koncentrálniuk, a terméképítés közben nem szabad mellékvágányokra térniük. A jövő legnagyobb kihívásának az eseményekről szóló élő beszámolókat tartja és annak biztosítását, hogy bárki egyszerűen megtalálja az érdeklődési körébe tartozó dolgokat. A mai hashtagokra és felhasználokra bomló rendszert, illetve azok keresőjét nem tartja jónak. "A hashtag nem az a módszer, amivel az anyukám keresne." A helyfüggővé tételt tartja a kulcsnak, de ennél viszont egyensúlyt kell találniuk a helyadatok közzététele és a magánélet biztosítása között.