Alex
Az Instagram 2011 legnépszerűbb fotós appja
Az Apple két fotósoknak szánt képmegosztó és -manipuláló programot, az Instagramot és a Snapseedet választotta az idei év szoftverének.
Az amerikai bolt bejelentése az évvégeken szokásos összegzés alapján jelent meg. Az ingyenes Instagram az iPhone fotósok kedvence, míg a fizetős (5 dollárba kerülő) Snapseed iPadre készült, viszont valamivel többet is tud. Az évre visszatekintő közleményükben kiemelik, hogy az Instagram szűrőprogrammal "gyakorlatilag lehetletlen" rossz felvételt készíteni. A szoftver nyolc hónappal megjelenése után, június közepén érte el az ötmilliós letöltési számot. A szoftvert kiadó 14 hónapos cég friss blogbejegyzése szerint ma már 14 milliós felhasználói számnál tartanak, és programjukkal több, mint 400 millió felvételt módosítottak.
Egyedi hatású képeket lehet készíteni a speciális szűrőkkel
A programot kiadó cég vezetője, Kevin Systrom a napokban tartott LeWeb konferencián elmondta, hogy már készül az Androidos verzió, két emberük dolgozik a portoláson. Ez meglepően kevésnek tűnhet, azonban az eredetit is alig hatan készítették. Annak ellenére tartják a megosztások terén piacvezető pozicíójukat, hogy sikerük nyomán rengeteg klón jelent meg (pl. PicPlz, Path, Streamzoo), és olyan nagyágyúk is rámozdultak a területre mint a Facebook vagy maga az Apple. Nyereséget a felhasználók számára közzétett reklámoktól várnak.
Elismerte, hogy ez a reklámozási forma jóval nehezebb, mint a szövegen alapuló, de már olyan márkák csatlakoztak hozzájuk, mint az Audi vagy a Burberry, melyek saját termékeiket ábrázoló képeket osztanak meg, és így közvetítik üzeneteiket. A bevételek növelése érdekében továbbra is a felhasználói bázis bővítését célozzák meg (az Androidos verzió megjelenése után duplázódást várnak), de kiemelte, hogy nem azért kezdtek bele az üzletbe, hogy gazdagok legyenek. A kérdésre, hogy a program miért iPhonera jelent meg, egyszerű a válasz: az induláskor ilyen telefonja volt az alapítónak, aki kiemelte, hogy sikerükhoz a telefon kiemelkedő fotózási képességei is hozzájárultak.
Az amerikai bolt bejelentése az évvégeken szokásos összegzés alapján jelent meg. Az ingyenes Instagram az iPhone fotósok kedvence, míg a fizetős (5 dollárba kerülő) Snapseed iPadre készült, viszont valamivel többet is tud. Az évre visszatekintő közleményükben kiemelik, hogy az Instagram szűrőprogrammal "gyakorlatilag lehetletlen" rossz felvételt készíteni. A szoftver nyolc hónappal megjelenése után, június közepén érte el az ötmilliós letöltési számot. A szoftvert kiadó 14 hónapos cég friss blogbejegyzése szerint ma már 14 milliós felhasználói számnál tartanak, és programjukkal több, mint 400 millió felvételt módosítottak.
Egyedi hatású képeket lehet készíteni a speciális szűrőkkel
A programot kiadó cég vezetője, Kevin Systrom a napokban tartott LeWeb konferencián elmondta, hogy már készül az Androidos verzió, két emberük dolgozik a portoláson. Ez meglepően kevésnek tűnhet, azonban az eredetit is alig hatan készítették. Annak ellenére tartják a megosztások terén piacvezető pozicíójukat, hogy sikerük nyomán rengeteg klón jelent meg (pl. PicPlz, Path, Streamzoo), és olyan nagyágyúk is rámozdultak a területre mint a Facebook vagy maga az Apple. Nyereséget a felhasználók számára közzétett reklámoktól várnak.
Elismerte, hogy ez a reklámozási forma jóval nehezebb, mint a szövegen alapuló, de már olyan márkák csatlakoztak hozzájuk, mint az Audi vagy a Burberry, melyek saját termékeiket ábrázoló képeket osztanak meg, és így közvetítik üzeneteiket. A bevételek növelése érdekében továbbra is a felhasználói bázis bővítését célozzák meg (az Androidos verzió megjelenése után duplázódást várnak), de kiemelte, hogy nem azért kezdtek bele az üzletbe, hogy gazdagok legyenek. A kérdésre, hogy a program miért iPhonera jelent meg, egyszerű a válasz: az induláskor ilyen telefonja volt az alapítónak, aki kiemelte, hogy sikerükhoz a telefon kiemelkedő fotózási képességei is hozzájárultak.