SG.hu
Első Smartshow a Millenárison
Az alapötlet, miszerint az okoskészülék gyártók és -forgalmazók egy közös kiállításon népszerűsítik és mutatják be eszközeiket a széles közönségnek jó lett volna, de sajnos az egész egy fókusz nélküli eseményben teljesedett ki.
A Millenárison ezen a hétvégén megrendezett Smartshow az év legnagyobb kütyürendezvényének nevezi magát, és ugyan alapterületben valóban jelentős a rendezvény, de egy Media Marktban történő egy-két órás nézelődéssel jobban képbe kerül az ember újdonságok és szórakoztató-elektronika témájában. Résztvevők terén teljesen vegyes a kép, érzésre valószínűleg ezeket a gyártókat sikerült a szervezőknek meggyőznie, hogy megérné jelen lenniük. A legnagyobb területet féltucat autó foglalja el, a többi részen pedig néhány mobiltelefonos cég, a Sony és a Microsoft néhány játékkal, az emeleten pedig az Origo egy előadásokra kihegyezett standdal van jelen.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Üdítő különlegességnek számítanak azok az alkalmazásfejlesztéssel foglalkozó magyar cégek, melyek alig vannak jelen a médiában, de itt konkrét fejlesztéseket tudnak bemutatni, illetve a mobilfizetés témaköre iránt érdeklődök is személyesen tudnak konzultálni. A kiállítás területe egyébként alig fél óra alatt alaposan bejárható, hosszabb időt csak akkor vesz el, ha meghallgatunk egy előadást vagy leülünk Xboxozni - utóbbi persze már évekkel ezelőtt sem számított újdonságnak. Teljes áttekintésre semmiből ne számítsunk, nem itt fogjuk megnézni a legújabb mobiltelefonokat, és ha már smart eszközökről van szó, jó néhány cég és termékcsoport fájó hiánya tűnik fel. (Például az intelligens otthonok, okos tévékkel, -mosógépekkel, világítástechnikával, stb.) Tipikus példája a kevesebb több lett volna esetnek, mert ezer forintos jegyár mellett nehéz ajánlani akár csak egy kellemes szombati sétára is a családnak, mert több dolgot ismerünk meg ha egy bevásárlóközpontban nézzük végig az elektronikai boltokat.
A Millenárison ezen a hétvégén megrendezett Smartshow az év legnagyobb kütyürendezvényének nevezi magát, és ugyan alapterületben valóban jelentős a rendezvény, de egy Media Marktban történő egy-két órás nézelődéssel jobban képbe kerül az ember újdonságok és szórakoztató-elektronika témájában. Résztvevők terén teljesen vegyes a kép, érzésre valószínűleg ezeket a gyártókat sikerült a szervezőknek meggyőznie, hogy megérné jelen lenniük. A legnagyobb területet féltucat autó foglalja el, a többi részen pedig néhány mobiltelefonos cég, a Sony és a Microsoft néhány játékkal, az emeleten pedig az Origo egy előadásokra kihegyezett standdal van jelen.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Üdítő különlegességnek számítanak azok az alkalmazásfejlesztéssel foglalkozó magyar cégek, melyek alig vannak jelen a médiában, de itt konkrét fejlesztéseket tudnak bemutatni, illetve a mobilfizetés témaköre iránt érdeklődök is személyesen tudnak konzultálni. A kiállítás területe egyébként alig fél óra alatt alaposan bejárható, hosszabb időt csak akkor vesz el, ha meghallgatunk egy előadást vagy leülünk Xboxozni - utóbbi persze már évekkel ezelőtt sem számított újdonságnak. Teljes áttekintésre semmiből ne számítsunk, nem itt fogjuk megnézni a legújabb mobiltelefonokat, és ha már smart eszközökről van szó, jó néhány cég és termékcsoport fájó hiánya tűnik fel. (Például az intelligens otthonok, okos tévékkel, -mosógépekkel, világítástechnikával, stb.) Tipikus példája a kevesebb több lett volna esetnek, mert ezer forintos jegyár mellett nehéz ajánlani akár csak egy kellemes szombati sétára is a családnak, mert több dolgot ismerünk meg ha egy bevásárlóközpontban nézzük végig az elektronikai boltokat.