Szekeres Viktor
TV2-es műsorok vezetik a toplistát
Hétvégén, teljes napon és főműsoridőben is a TV2 volt a legnézettebb csatorna, és a heti nézettségi listát tekintve is a TV2 diadalmaskodott. Összesítésben persze még az RTL vezet.
A TV2 tájékoztatása szerint múlt héten a csatorna egy órásra felvizezett hírműsora, a Tények hétfői adása lett a legnézettebb műsor a teljes lakosság körében. A műsort a tévé előtt ülők 34,7%-a kísérte figyelemmel. A toplista második helyére szintén TV2-es műsor, a csatorna vasárnap esti magazinműsora, a Napló került.
A kereskedelmileg kiemelten fontosnak számító 18-49-es célcsoport nézettségi toplistáján is TV2-es műsor került az első helyre: a csatorna vasárnap esti Moziverzum filmje, a Pókember trilógia második része lett a hét legnézettebb műsora. Ez utóbbi célcsoportban a hétvége kiemelkedő eredményt hozott: szombaton és vasárnap, mind teljes napon, mind főműsoridőben a TV2 lett a legnépszerűbb csatorna.
Heti átlagok tekintetében a két országos kereskedelmi adó között maradt a különbség: főműsoridőben, a teljes lakosság körében a TV2 heti átlagos közönségaránya 18,8, míg az RTL-é 21,9% volt. A 18-49 éves célcsoportban még ennél is kisebb a különbség: a TV2 18,5, az RTL 21%-os piaci részesedést ért el.
A TV2 tájékoztatása szerint múlt héten a csatorna egy órásra felvizezett hírműsora, a Tények hétfői adása lett a legnézettebb műsor a teljes lakosság körében. A műsort a tévé előtt ülők 34,7%-a kísérte figyelemmel. A toplista második helyére szintén TV2-es műsor, a csatorna vasárnap esti magazinműsora, a Napló került.
A kereskedelmileg kiemelten fontosnak számító 18-49-es célcsoport nézettségi toplistáján is TV2-es műsor került az első helyre: a csatorna vasárnap esti Moziverzum filmje, a Pókember trilógia második része lett a hét legnézettebb műsora. Ez utóbbi célcsoportban a hétvége kiemelkedő eredményt hozott: szombaton és vasárnap, mind teljes napon, mind főműsoridőben a TV2 lett a legnépszerűbb csatorna.
Heti átlagok tekintetében a két országos kereskedelmi adó között maradt a különbség: főműsoridőben, a teljes lakosság körében a TV2 heti átlagos közönségaránya 18,8, míg az RTL-é 21,9% volt. A 18-49 éves célcsoportban még ennél is kisebb a különbség: a TV2 18,5, az RTL 21%-os piaci részesedést ért el.