Szekeres Viktor

A Disney csatorna RTL Klubot vert

A hazai Disney csatorna a napokban mutatta be új sorozatát, a Violettát, mely saját idősávjában és a kiemelt célcsoportban nem csupán versenytársait, de a TV2 és az RTL Klub csatornát is megelőzte.

2013. november 11-i premiere óta a Disney Csatorna legújabb sorozata, a Violetta egyre jobban teljesített, és debütálása hetében amellett, hogy a csatorna legnézettebb szériája lett a 4-14 éves lányok körében, idősávjában a kiemelt célcsoportok tekintetében nem csupán versenytársait, de a két nagy kereskedelmi csatornát is megelőzte. A nézettségi adatok alapján a Violettát a csatorna számára kiemelt célcsoport, a 8-12 éves tween, valamint a 4-14 éves fiatal lányok ötöde kísérte figyelemmel, továbbá a tween lányok közel egyharmada.

A Violetta premierjének hetében a Disney csatorna minden mutatóban felülmúlta az ugyancsak gyerekeknek szóló versenytársait. Ezen a héten első helyen végzett a 4-14 éves korcsoportban a sorozat idősávjában (a Violetta hétfőtől péntekig 18.05 órától jelentkezik a csatornán), 5%-kal a Minimax és 16%-kal a Nickelodeon. Az már cseppet sem meglepő, hogy a Violetta idősávja a Disney Csatornán is a legnézettebb sáv volt a premier hetében.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!