Szekeres Viktor
Bejött a TV2 új valóságshow-ja
Novemberben piacvezető idősávjában az Édes élet, ráadásul a 18-49 éves nézők körében, akik kereskedelmileg a legértékesebb korosztálynak számítanak a reklámozók körében.
November elseje és tizenharmadika között a TV2 egyik valóságshow-jának, az Édes életnek az átlagos közönségaránya elérte a 22,93%-ot a kereskedelmi célcsoportban, azaz a 18-49 éves lakosság körében, ezzel pedig piacvezető volt a műsor adásideje alatt - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. A celebek életét követő napi reality ebben a hónapban átlagosan 930 ezer nézőt érdekelt itthon.
A realityt elsősorban a fiatalabb, 18-29 éves nők nézik, ebben a célcsoportban a műsor piaci részesedése november elseje és tizenharmadika között elérte a 33,3%-ot. November első két hetében a legnézettebb adás a november tizenegyedikén sugárzott epizód volt, ezen a napon az Édes élet közönségaránya elérte a 24,3%-ot, átlagos nézőszáma a kereskedelmi korosztályban pedig közel 400 ezer volt.
November elseje és tizenharmadika között a TV2 egyik valóságshow-jának, az Édes életnek az átlagos közönségaránya elérte a 22,93%-ot a kereskedelmi célcsoportban, azaz a 18-49 éves lakosság körében, ezzel pedig piacvezető volt a műsor adásideje alatt - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. A celebek életét követő napi reality ebben a hónapban átlagosan 930 ezer nézőt érdekelt itthon.
A realityt elsősorban a fiatalabb, 18-29 éves nők nézik, ebben a célcsoportban a műsor piaci részesedése november elseje és tizenharmadika között elérte a 33,3%-ot. November első két hetében a legnézettebb adás a november tizenegyedikén sugárzott epizód volt, ezen a napon az Édes élet közönségaránya elérte a 24,3%-ot, átlagos nézőszáma a kereskedelmi korosztályban pedig közel 400 ezer volt.