Szekeres Viktor
Itthon a tévében is hatalmas nézettséget hozott az Avatar
Itthon nem csak a mozikban volt nagy siker az Avatar, hanem a tévében is. Az RTL Klubos sugárzás nem elég, hogy a hét második legnézettebb műsora lett, de még az X-Faktor egyik adásánál is jobban teljesített.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján kijelenthető, hogy sikeres mozifilmeket bemutatni a tévében elég nagy lutri. Van, amikor a nagyon népszerű produkció természetesen a kis képernyőn is hatalmas sikert arat, máskor pedig enyhén szólva is beég, köszönhetően annak, hogy már "mindenki" látta moziban - és nem akarja újranézni. Nos, azt nem tudni, hogy a RTL Klub által múlt héten pénteken bemutatott Avatart új nézők vagy rajongók látták inkább, az azonban biztos, hogy a film a hét harmadik második a kereskedelmi korosztályban.
A Nielsen mérései szerint a pénteki sugárzást itthon 1,28 millióan nézték meg, ami 27,6%-os közönségarányt jelentett. A TV2 ezzel párhuzamosan a Shreket adta 590 ezer néző nagy örömére. A fölény a 18-48 évesek körében még nagyobb volt, hiszen az Avatar által itt produkált 711 ezer néző 38%-os SHR-t hozott, míg a TV2 Shrekje 300 ezer nézőt és 16%-ot. A teljes hetet figyelembe véve a fiatalok körében természetesen a szombati X-Faktor lett a legnézettebb (742 ezer néző), de a második helyet már az Avatar szerezte meg, megelőzve az X-Faktor vasárnapi adását (630 ezer néző).
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján kijelenthető, hogy sikeres mozifilmeket bemutatni a tévében elég nagy lutri. Van, amikor a nagyon népszerű produkció természetesen a kis képernyőn is hatalmas sikert arat, máskor pedig enyhén szólva is beég, köszönhetően annak, hogy már "mindenki" látta moziban - és nem akarja újranézni. Nos, azt nem tudni, hogy a RTL Klub által múlt héten pénteken bemutatott Avatart új nézők vagy rajongók látták inkább, az azonban biztos, hogy a film a hét harmadik második a kereskedelmi korosztályban.
A Nielsen mérései szerint a pénteki sugárzást itthon 1,28 millióan nézték meg, ami 27,6%-os közönségarányt jelentett. A TV2 ezzel párhuzamosan a Shreket adta 590 ezer néző nagy örömére. A fölény a 18-48 évesek körében még nagyobb volt, hiszen az Avatar által itt produkált 711 ezer néző 38%-os SHR-t hozott, míg a TV2 Shrekje 300 ezer nézőt és 16%-ot. A teljes hetet figyelembe véve a fiatalok körében természetesen a szombati X-Faktor lett a legnézettebb (742 ezer néző), de a második helyet már az Avatar szerezte meg, megelőzve az X-Faktor vasárnapi adását (630 ezer néző).