Szekeres Viktor
Elpártoltak a nézők az RTL Klub egyik nagy durranásától
Hiába az X-Faktoros felvezetés, a Vundersőn és Zuperszei második adását alig 800 ezren nézték vasárnap. Mindez azt jelenti, hogy a premier nézőinek mintegy 25%-a úgy döntött, hogy nem éri meg a műsor a rá szánt időt. 3/4-ük viszont marad, ami ugyancsak beszédes.
Úgy tűnik, hogy nem a levegőbe beszéltek azok, akik azt mondták, hogy nem tetszett nekik a Vundersőn és Zuperszexi című RTL Klubos talkshow-szerűség nyitó adása. Ugyanis míg Sebestyén Balázs és Vadon János új műsorának első részét több, mint egymillióan követték figyelemmel, a második epizódra komoly mértékben, több, mint 20%-kal, 810 ezerre esett vissza a nézettség a teljes lakosság körében. Még nagyobb csapást szenvedett el a műsor az RTL Klubnak igazán fontos, 18-49 éves korcsoportban, ugyanis közülük a premier 531 ezer nézőjéből mindössze 388 ezer adott esélyt a második epizódnak.
Természetesen mindez a közönségarányokban is megmutatkozott. Hiába nézte a vasárnap este tévézők 37%-a az X-Faktort, a talkshow-ra már csak 20%-uk maradt, márpedig ez is visszaesés az első rész majdnem 25%-os share-jéhez képest. Hasonlóképpen a kereskedelmi korosztály közönségaránya is csökkent, a premier 27,4%-át követően a folytatás már csak 21,4%-os SHR-re volt képes.
Úgy tűnik, hogy nem a levegőbe beszéltek azok, akik azt mondták, hogy nem tetszett nekik a Vundersőn és Zuperszexi című RTL Klubos talkshow-szerűség nyitó adása. Ugyanis míg Sebestyén Balázs és Vadon János új műsorának első részét több, mint egymillióan követték figyelemmel, a második epizódra komoly mértékben, több, mint 20%-kal, 810 ezerre esett vissza a nézettség a teljes lakosság körében. Még nagyobb csapást szenvedett el a műsor az RTL Klubnak igazán fontos, 18-49 éves korcsoportban, ugyanis közülük a premier 531 ezer nézőjéből mindössze 388 ezer adott esélyt a második epizódnak.
Természetesen mindez a közönségarányokban is megmutatkozott. Hiába nézte a vasárnap este tévézők 37%-a az X-Faktort, a talkshow-ra már csak 20%-uk maradt, márpedig ez is visszaesés az első rész majdnem 25%-os share-jéhez képest. Hasonlóképpen a kereskedelmi korosztály közönségaránya is csökkent, a premier 27,4%-át követően a folytatás már csak 21,4%-os SHR-re volt képes.