Berta Sándor
Times Square-hirdetésben kapta a kritikát a Tesla
Az akciót a gyártó egyik legfontosabb ázsiai partnere szervezte.
A Shenma Zhuanche (iUnicorn) nevű kínai cég azért alkalmazta ezt a drasztikus módszert, hogy felhívja a figyelmet a Tesla modelljeivel kapcsolatban felmerült minőségi problémákra. A Shenma Zhuanche a Times Square területén található egyik hatalmas hirdetőpanelt bérelte ki és ott jelentette meg az üzeneteit, amelyekben a Tesla magatartása miatt panaszkodott. A kínai vállalat az online platformján keresztül kínál elektromos autókat, s 2016-ban és 2017-ben összesen 278 darab Tesla gépkocsit vásárolt, ezáltal a gyártó legnagyobb partnerének számít az ázsiai és csendes-óceáni térségben. A járműflotta 20 százaléka azonban elektromechanikus problémákkal küzdött, a javítások átlagosan 45 napig tartottak és 6,5 millió jüanba (körülbelül 970 000 dollárba) kerültek.
A szokatlan módon megjelentetett felszólítások között szerepelt, hogy a gyártó vagy javítsa ki a hibás modelleket vagy fizessen kompenzációt. Az üzenetek csak 30 percig voltak láthatók, az iUnicorn munkatársai jelenleg is vizsgálják, hogy miért tűntek el ilyen gyorsan a negatív reklámok. Emellett azt sem lehet tudni, hogy a vállalat mennyit fizetett a nem mindennapi hirdetések megjelentetéséért.
A társaság a Sina Weibo rendszerében nyilvánosságra hozott bejegyzésében hangsúlyozta: reméli, hogy a Tesla gyorsabban foglalkozik majd a problémák megoldásával azáltal, hogy azok nyilvánosságra kerültek. Korábban egyébként a Shenma Zhuanche képviselői próbálták felvenni a kapcsolatot a Tesla illetékeseivel, de nem jártak sikerrel. Az autógyártó egyelőre nem kommentálta kínai partnere szokatlan akcióját.
A Shenma Zhuanche (iUnicorn) nevű kínai cég azért alkalmazta ezt a drasztikus módszert, hogy felhívja a figyelmet a Tesla modelljeivel kapcsolatban felmerült minőségi problémákra. A Shenma Zhuanche a Times Square területén található egyik hatalmas hirdetőpanelt bérelte ki és ott jelentette meg az üzeneteit, amelyekben a Tesla magatartása miatt panaszkodott. A kínai vállalat az online platformján keresztül kínál elektromos autókat, s 2016-ban és 2017-ben összesen 278 darab Tesla gépkocsit vásárolt, ezáltal a gyártó legnagyobb partnerének számít az ázsiai és csendes-óceáni térségben. A járműflotta 20 százaléka azonban elektromechanikus problémákkal küzdött, a javítások átlagosan 45 napig tartottak és 6,5 millió jüanba (körülbelül 970 000 dollárba) kerültek.
A szokatlan módon megjelentetett felszólítások között szerepelt, hogy a gyártó vagy javítsa ki a hibás modelleket vagy fizessen kompenzációt. Az üzenetek csak 30 percig voltak láthatók, az iUnicorn munkatársai jelenleg is vizsgálják, hogy miért tűntek el ilyen gyorsan a negatív reklámok. Emellett azt sem lehet tudni, hogy a vállalat mennyit fizetett a nem mindennapi hirdetések megjelentetéséért.
A társaság a Sina Weibo rendszerében nyilvánosságra hozott bejegyzésében hangsúlyozta: reméli, hogy a Tesla gyorsabban foglalkozik majd a problémák megoldásával azáltal, hogy azok nyilvánosságra kerültek. Korábban egyébként a Shenma Zhuanche képviselői próbálták felvenni a kapcsolatot a Tesla illetékeseivel, de nem jártak sikerrel. Az autógyártó egyelőre nem kommentálta kínai partnere szokatlan akcióját.