Berta Sándor
Adatplatformot indít a Harman
Piackutatókkal fog össze a Harman, hogy segítsenek értelmezni az általa az autókból begyűjtött rengeteg adatot.
A Harman és a J.D. Power egy együttműködés keretében akarja ötvözni az ügyfelek kívánságait és a járművek adatait, hogy így tudjon jobb felhasználói élményt kínálni. A Harman Ignite nevű felhőkörnyezeti szolgáltatásából származó adatok felhasználásával azonosítani lehet, hogy az egyes ügyfeleknek milyen elvárásaik vannak az önállóan közlekedő gépkocsikkal kapcsolatban. A megszerzett információk segítségével az autógyártók jobban tudni fogják, hogy a vásárlóknak mik a kívánságaik, miként működnek együtt a járművek rendszereivel és milyen funkciókra tartanak igényt.
A Harman és a J.D. Power egyaránt azt hangsúlyozta, hogy kizárólag azoknak az embereknek az adatait fogják felhasználni, akik ehhez kifejezetten hozzájárultak. A résztvevők magánéletének védelme érdekében az összes fájlt névtelen formában dolgozzák majd fel. Doug Betts, a J.D. Power globális autóipari alelnöke elmondta, hogy a karrierje nagy részében az autógyártók számára dolgozott, ezért pontosan tudja, hogy az ipar már régóta keresett egy ilyen megoldást. Az alapötlet egyszerű, ugyanakkor a megvalósításához olyan képességekre van szükség, amelyekkel jelenleg egyetlen cég sem rendelkezik. A két vállalat kooperációjának köszönhetően viszont kínálhatnak egy olyan megoldást, amely ötvözi az ügyfél- és a járműadatokat.
A Samsung 2016 novemberében nyolcmilliárd dollárért vásárolta fel az elsősorban HiFi-specialistaként és autóipari beszállítóként ismert Harman International Industries társaságot, amely az Amerikai Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában összesen 29 000 embert foglalkoztat. A Harman olyan márkák tulajdonosa, mint a Harman/Kardon, az AKG és a JBL. A felvásárlást tavaly márciusban zárta le a Samsung.
A Harman és a J.D. Power egy együttműködés keretében akarja ötvözni az ügyfelek kívánságait és a járművek adatait, hogy így tudjon jobb felhasználói élményt kínálni. A Harman Ignite nevű felhőkörnyezeti szolgáltatásából származó adatok felhasználásával azonosítani lehet, hogy az egyes ügyfeleknek milyen elvárásaik vannak az önállóan közlekedő gépkocsikkal kapcsolatban. A megszerzett információk segítségével az autógyártók jobban tudni fogják, hogy a vásárlóknak mik a kívánságaik, miként működnek együtt a járművek rendszereivel és milyen funkciókra tartanak igényt.
A Harman és a J.D. Power egyaránt azt hangsúlyozta, hogy kizárólag azoknak az embereknek az adatait fogják felhasználni, akik ehhez kifejezetten hozzájárultak. A résztvevők magánéletének védelme érdekében az összes fájlt névtelen formában dolgozzák majd fel. Doug Betts, a J.D. Power globális autóipari alelnöke elmondta, hogy a karrierje nagy részében az autógyártók számára dolgozott, ezért pontosan tudja, hogy az ipar már régóta keresett egy ilyen megoldást. Az alapötlet egyszerű, ugyanakkor a megvalósításához olyan képességekre van szükség, amelyekkel jelenleg egyetlen cég sem rendelkezik. A két vállalat kooperációjának köszönhetően viszont kínálhatnak egy olyan megoldást, amely ötvözi az ügyfél- és a járműadatokat.
A Samsung 2016 novemberében nyolcmilliárd dollárért vásárolta fel az elsősorban HiFi-specialistaként és autóipari beszállítóként ismert Harman International Industries társaságot, amely az Amerikai Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában összesen 29 000 embert foglalkoztat. A Harman olyan márkák tulajdonosa, mint a Harman/Kardon, az AKG és a JBL. A felvásárlást tavaly márciusban zárta le a Samsung.