Berta Sándor

Már autókat is árul az Amazon

A kereskedelmi konszern újabb területen jelenik meg.

Az Amazon olaszországi platformjának kínálatában elérhetővé vált a Fiat Panda, a Fiat 500 és 500L. A jövőben más országok Amazon-oldalain is megjelenhetnek a gépkocsik, ami egyáltalán nem fog tetszeni a hagyományos járműkereskedőknek. A kínálat bővítése azután vált lehetővé, hogy a Fiat Chrysler együttműködési megállapodást írt alá az Amazonnal és eldőlt, hogy a kooperáció keretében a gyártó legnépszerűbb modelljei válnak ilyen módon elérhetővé.

Gianluca Italia, a Fiat Chrysler olaszországi képviselője egy online sajtókonferencián kifejtette, hogy elérkezett az ideje annak, hogy a felhasználók új, hatékonyabb és átláthatóbb módon választhassák ki az új autóikat. Amennyiben a jövőben egy ügyfél online konfigurálta az általa kiválasztott gépkocsit és leadta az előrendelését, akkor a cég egy munkatársa jelentkezni fog nála, hogy véglegesítsék a megrendelését és megbeszéljék, hogy melyik kereskedőtől hozza el a járművet. Az Amazonnál való rendelésekre a listaáras ajánlatokhoz képest 33 százalékos kedvezmény vonatkozik majd és kiválasztott modellt két héten belül kiszállítják.

Az Amerikai Egyesült Államokban már létezik az Amazon Vehicles, amely nem autóvásárlási lehetőséget kínál, hanem csupán egy tájékoztató szolgáltatás. A honlapon a felhasználók megnézhetik az egyes modellek adatait, különböző konfigurációkat választhatnak ki és hasonlíthatnak össze egymással. Az egyelőre kérdéses, hogy Olaszországban lesz-e hasonló ajánlat vagy sem, miként az is, hogy a szolgáltatást kiterjesztik-e más államokra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • hungi #3
    Nemrég hallottam, hogy egy alap VW Golfon 700 euró haszna van csak a gyártónak, míg egy Octavián sokkal több (nem akarok hülyeséget mondani, olyan 2000 Euróra emlékszem). Jó lenne egy forrás...
  • Jawarider #2
    Tetszik nem tetszik ez van(lesz?)
  • Ender Wiggin #1
    Figyelembe véve, hogy az autógyárak között a Porsche és a Subaru profit marzsa a legnagyobb egy legyártott modellen, és ez is 16% csupán, (a többi gyártóé 4-10% körül mozog), nyilvánvaló, hogy a kereskedő átveri a vevőt. Főleg az eleve drágább márkák modelljeivel. De ha még az olcsó Fiatokon is lehet 33%-ot csökkenteni, akkor el lehet képzelni, hogy egy prémium márka mennyira van túlárazva...
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2016.11.23. 06:35:42