Demkó Zsolt
Újabb Crashday halasztás
A német Moon Byte bejelentette, hogy végre kiadót találtak az Atari személyében a Crashday-hez. Ez örömteli esemény, de erős árnyékot vet erre, hogy a játék végleges verziójával csak az év végén találkozhatunk.
Mint szeptemberben már írtunk róla a Moon Byte a Replay Studios-szal karöltve fejleszti tavaly augusztustól a Crashday-t. A folyamatosan megjelent képek optimizmusra adtak okot, de ez idáig még volt kiadó, aki új szereplőként még megkeverhette a dolgokat. Ez most meg is történt, és valószínűleg nem véletlen az újabb egy éves csúsztatás. Viszont pozitívum a mai nappal kapcsolatban, hogy két új kép is megjelent. Az autók modellezése nagyon részletesnek ígérkezik és részletesen össze is törhetjük majd őket, mint a képeken is látszik. Valós idejű fizikai (defomáció) és optikai (textúrák változása) sérülések várhatóak.
A játék stílusát tekintve elég összetett, a brutális Carmageddon és a klasszikus Stunts gyermekeként lehetne definiálni. A mostani információk szerint a "Karrier" mód igen élvezetes lesz. Az egész egy kis alaptőkével indul, amiből megvehetjük első járművünket, majd részt vehetünk különböző versenyeken az egyszerű utcai száguldástól kezve roncsderbiken át az illegális kaszkadőr-bemutatókig. Az ott nyert pénzeken kikalapálhatjuk majd a karosszériát vagy egyszerűen újabb autókat vagy kiegészítőket vehetünk.
Végre információk láttak napvilágot a többjátékos részről is. Helyi hálózaton (LAN) és interneten is összezördülhetünk majd a haverokkal - a szó legszorosabb értelmében. Továbbá elejtették a fejlesztők, hogy PS2-re is készül a cucc, amiről eddig nem volt szó. Lehet, hogy emiatt van ez a nem éppen enyhe csúszás, de ezt még nem tudhatjuk. Szóval nincsen más dolgunk mint várunk.... az év végéig... remélhetőleg.
Mint szeptemberben már írtunk róla a Moon Byte a Replay Studios-szal karöltve fejleszti tavaly augusztustól a Crashday-t. A folyamatosan megjelent képek optimizmusra adtak okot, de ez idáig még volt kiadó, aki új szereplőként még megkeverhette a dolgokat. Ez most meg is történt, és valószínűleg nem véletlen az újabb egy éves csúsztatás. Viszont pozitívum a mai nappal kapcsolatban, hogy két új kép is megjelent. Az autók modellezése nagyon részletesnek ígérkezik és részletesen össze is törhetjük majd őket, mint a képeken is látszik. Valós idejű fizikai (defomáció) és optikai (textúrák változása) sérülések várhatóak.
A játék stílusát tekintve elég összetett, a brutális Carmageddon és a klasszikus Stunts gyermekeként lehetne definiálni. A mostani információk szerint a "Karrier" mód igen élvezetes lesz. Az egész egy kis alaptőkével indul, amiből megvehetjük első járművünket, majd részt vehetünk különböző versenyeken az egyszerű utcai száguldástól kezve roncsderbiken át az illegális kaszkadőr-bemutatókig. Az ott nyert pénzeken kikalapálhatjuk majd a karosszériát vagy egyszerűen újabb autókat vagy kiegészítőket vehetünk.
Végre információk láttak napvilágot a többjátékos részről is. Helyi hálózaton (LAN) és interneten is összezördülhetünk majd a haverokkal - a szó legszorosabb értelmében. Továbbá elejtették a fejlesztők, hogy PS2-re is készül a cucc, amiről eddig nem volt szó. Lehet, hogy emiatt van ez a nem éppen enyhe csúszás, de ezt még nem tudhatjuk. Szóval nincsen más dolgunk mint várunk.... az év végéig... remélhetőleg.