Demkó Zsolt

Újabb Crashday halasztás

A német Moon Byte bejelentette, hogy végre kiadót találtak az Atari személyében a Crashday-hez. Ez örömteli esemény, de erős árnyékot vet erre, hogy a játék végleges verziójával csak az év végén találkozhatunk.

Mint szeptemberben már írtunk róla a Moon Byte a Replay Studios-szal karöltve fejleszti tavaly augusztustól a Crashday-t. A folyamatosan megjelent képek optimizmusra adtak okot, de ez idáig még volt kiadó, aki új szereplőként még megkeverhette a dolgokat. Ez most meg is történt, és valószínűleg nem véletlen az újabb egy éves csúsztatás. Viszont pozitívum a mai nappal kapcsolatban, hogy két új kép is megjelent. Az autók modellezése nagyon részletesnek ígérkezik és részletesen össze is törhetjük majd őket, mint a képeken is látszik. Valós idejű fizikai (defomáció) és optikai (textúrák változása) sérülések várhatóak.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A játék stílusát tekintve elég összetett, a brutális Carmageddon és a klasszikus Stunts gyermekeként lehetne definiálni. A mostani információk szerint a "Karrier" mód igen élvezetes lesz. Az egész egy kis alaptőkével indul, amiből megvehetjük első járművünket, majd részt vehetünk különböző versenyeken az egyszerű utcai száguldástól kezve roncsderbiken át az illegális kaszkadőr-bemutatókig. Az ott nyert pénzeken kikalapálhatjuk majd a karosszériát vagy egyszerűen újabb autókat vagy kiegészítőket vehetünk.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Végre információk láttak napvilágot a többjátékos részről is. Helyi hálózaton (LAN) és interneten is összezördülhetünk majd a haverokkal - a szó legszorosabb értelmében. Továbbá elejtették a fejlesztők, hogy PS2-re is készül a cucc, amiről eddig nem volt szó. Lehet, hogy emiatt van ez a nem éppen enyhe csúszás, de ezt még nem tudhatjuk. Szóval nincsen más dolgunk mint várunk.... az év végéig... remélhetőleg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • M@TriX #29
    ezt nondom én is, hogy PS2-n liszenszelt autókat törnek PC-n meg egy sincs olyan.
  • 12346 #28
    +m
  • 12346 #27
    nem vágom. konkrétabb autós élményem ps2-n csak a getawayos autókázás volt. de az is romá törik és liszenszelt.
    érdekes.
  • M@TriX #26
    Jól is tették azért, hogy nem egészen fantáziagépek, hanem azért a vonásokból lehet asszociálni, mégsem kötelezi őket liszensz.

    Csak azt tudnám akkor PS2-n miért tudják rommátörni a liszenszelt gépeket. Ott kimerik csengetni a lóvét?
  • 12346 #25
    szvsz nagyon felismerhetőek a járgányok. jobb is ez így.
  • 12346 #24
    carmageddonban a legritkább esetben sem lehetett stukkereket aggatni a bringákra.
  • M@TriX #23
    jah, csak legyen oka a csúszásnak, ne azért csúszzon esetleg, mert a PS2-vel együtt akarják kiadni, vagy egyéb baromság.
  • M@TriX #22
    és PCre még nem is jött ki és a Driver első részét is elég említeni az akkor nagy alakítás volt, de persze ők kiadók, de azért a nevüket adják a játékokhoz.
  • ATi #21
    én azt mondom, hogy inkább halasszák el a játék kiadását akár évekkel is, csak ne úgy jöjjön ki, mint mondjuk a Street Legal és társai...
  • BBird #20
    Remélem érthető volt a célzás, de azért konkrétabb leszek: Attól, mert Atari kiadott egy Driv3r-t, még több jó játéka is volt, s nem ők, ismétlem: NEM ŐK fejlesztik.