Gyurkity Péter
Xbox-játékokon belül reklámozna a Microsoft
Alaposan kiterjesztenék a meglévő hirdetési platformot, ez azonban kevésbé lenne zavaró.
A Microsoft saját konzoljaival kapcsolatban nemrég arról számoltunk be, hogy felújított példányokat árulna a cég, eközben azonban a reklámok terén is egyre gyakrabban bukkan fel a hírekben a vállalat, amely legutóbb a Windows Explorer felületén is megpróbálkozott ezzel. A jelek szerint ez nem volt véletlen, most a konzolok szegmensében találkozhatunk hasonló törekvéssel.
Külsős forrás adott hírt a napokban arról, hogy a redmondi illetékesek az Xbox-konzolokon futó játékok kiegészítésén gondolkodnak, mégpedig olyan reklámokkal, amelyek az ígéretek szerint nem lennének túl zavaróak a játékosok számára. Ezt úgy oldanák meg, hogy nem a játékmenetet szakítanák meg az adott reklámok lejátszása érdekében, ehelyett azok az alkotásokon belül meglévő virtuális felületeken jelennének meg, különösebb a nagyobb tereken, ahol az együttműködő partnerek vásárolhatnának maguknak megjelenési lehetőséget. A konkrétumokról egyelőre nem beszélnek, viszont úgy tűnik, hogy mindenképpen szeretnék elkerülni a negatív visszhangot, amely egy ilyen lépés logikus következménye lenne.
A Microsoft jelenleg is igyekszik kihasználni a reklámokban rejlő lehetőségeket, ezek többek között az Xbox-dashboard felületén bukkannak fel, de a fejlesztések egy szűkebb köre esetében a játékokon belüli felületek is elérhetők, nyilván elsősorban ez utóbbit bővítenék ki jelentős mértékben. Az egyértelmű, hogy a Yahoo és az Anzu is közreműködik a meglévő erőfeszítésekben, viszont azt még egyelőre nem tudjuk, hogy milyen további partnerekkel közösen hajtanák végre a fenti lépést, az erre vonatkozó terveket ugyanis egyelőre még nem közölték a nyilvánossággal, a cég mélyen hallgat az ezzel kapcsolatos házon belüli ötletelésről.
A jelek arra utalnak, hogy több adtech-céggel is egyeztetnek, meglátjuk, mi születik meg a kezdeményezésből.
A Microsoft saját konzoljaival kapcsolatban nemrég arról számoltunk be, hogy felújított példányokat árulna a cég, eközben azonban a reklámok terén is egyre gyakrabban bukkan fel a hírekben a vállalat, amely legutóbb a Windows Explorer felületén is megpróbálkozott ezzel. A jelek szerint ez nem volt véletlen, most a konzolok szegmensében találkozhatunk hasonló törekvéssel.
Külsős forrás adott hírt a napokban arról, hogy a redmondi illetékesek az Xbox-konzolokon futó játékok kiegészítésén gondolkodnak, mégpedig olyan reklámokkal, amelyek az ígéretek szerint nem lennének túl zavaróak a játékosok számára. Ezt úgy oldanák meg, hogy nem a játékmenetet szakítanák meg az adott reklámok lejátszása érdekében, ehelyett azok az alkotásokon belül meglévő virtuális felületeken jelennének meg, különösebb a nagyobb tereken, ahol az együttműködő partnerek vásárolhatnának maguknak megjelenési lehetőséget. A konkrétumokról egyelőre nem beszélnek, viszont úgy tűnik, hogy mindenképpen szeretnék elkerülni a negatív visszhangot, amely egy ilyen lépés logikus következménye lenne.
A Microsoft jelenleg is igyekszik kihasználni a reklámokban rejlő lehetőségeket, ezek többek között az Xbox-dashboard felületén bukkannak fel, de a fejlesztések egy szűkebb köre esetében a játékokon belüli felületek is elérhetők, nyilván elsősorban ez utóbbit bővítenék ki jelentős mértékben. Az egyértelmű, hogy a Yahoo és az Anzu is közreműködik a meglévő erőfeszítésekben, viszont azt még egyelőre nem tudjuk, hogy milyen további partnerekkel közösen hajtanák végre a fenti lépést, az erre vonatkozó terveket ugyanis egyelőre még nem közölték a nyilvánossággal, a cég mélyen hallgat az ezzel kapcsolatos házon belüli ötletelésről.
A jelek arra utalnak, hogy több adtech-céggel is egyeztetnek, meglátjuk, mi születik meg a kezdeményezésből.