Berta Sándor
Több mint egymilliárd tagja van a TikToknak
A szolgáltatás fontos mérföldkőhöz érkezett.
A TikTok képviseletében Vanessa Pappas ügyvezető igazgató jelentette be, hogy a platform tagjainak száma meghaladta az egymilliárdot. A menedzser a videoüzenetében többek között elmondta, hogy az a küldetésük, hogy inspirálják a kreativitást és örömet szerezzenek a felhasználóknak. Most ezt a missziót és a globális TikTok-közösséget ünnepelték.
Pappas rámutatott, hogy minden hónapban világszerte több mint egymilliárd ember keresi fel a szolgáltatást azért, hogy kommunikáljon egymással, szórakozzon, tanuljon, nevessen vagy valami újat próbáljon ki. Ők megtiszteltetésnek veszik, hogy otthona lehetnek e változatos közösségnek, amelyet családok, kisebb és nagyobb vállalatok, illetve olyan kreatív személyek alkotnak, akik sztárokká váltak.
A TikTok a tartalomkészítők kreativitása és hitelessége miatt vált a felhasználók életének szeretett részévé világszerte. A globális közösség elsősorban azzal a képességével nyűgöz le mindenkit, hogy számos generáción átívelve emberek millióit éri el. A cég szerint kiderült, hogy a kultúra - a zenétől és az étkezéstől kezdve a szépségen és a divaton át a művészetig - a TikTokon kezdődik.
A platform az őt inspiráló kreatív személyeket, az albumokat kiadó művészeket, a termékek felfedezését segítő márkákat, a hangulatot fokozó közösségeket és a mindenkit nevettető és táncoltató embereket ünnepli - függetlenül attól, hogy Szingapúrban, Berlinben, Sao Paulóban, Stockholm vagy Seattle városában élnek-e.
Két hete jelentette be a cég, hogy a pszichikai problémákkal, például depresszióval, öngyilkossági gondolatokkal vagy evészavarral küzdőknek segítene a TikTok. Az üzemeltetők a következő hónapokban számos kapcsolódó funkciót akarnak bevezetni.
A TikTok képviseletében Vanessa Pappas ügyvezető igazgató jelentette be, hogy a platform tagjainak száma meghaladta az egymilliárdot. A menedzser a videoüzenetében többek között elmondta, hogy az a küldetésük, hogy inspirálják a kreativitást és örömet szerezzenek a felhasználóknak. Most ezt a missziót és a globális TikTok-közösséget ünnepelték.
Pappas rámutatott, hogy minden hónapban világszerte több mint egymilliárd ember keresi fel a szolgáltatást azért, hogy kommunikáljon egymással, szórakozzon, tanuljon, nevessen vagy valami újat próbáljon ki. Ők megtiszteltetésnek veszik, hogy otthona lehetnek e változatos közösségnek, amelyet családok, kisebb és nagyobb vállalatok, illetve olyan kreatív személyek alkotnak, akik sztárokká váltak.
A TikTok a tartalomkészítők kreativitása és hitelessége miatt vált a felhasználók életének szeretett részévé világszerte. A globális közösség elsősorban azzal a képességével nyűgöz le mindenkit, hogy számos generáción átívelve emberek millióit éri el. A cég szerint kiderült, hogy a kultúra - a zenétől és az étkezéstől kezdve a szépségen és a divaton át a művészetig - a TikTokon kezdődik.
A platform az őt inspiráló kreatív személyeket, az albumokat kiadó művészeket, a termékek felfedezését segítő márkákat, a hangulatot fokozó közösségeket és a mindenkit nevettető és táncoltató embereket ünnepli - függetlenül attól, hogy Szingapúrban, Berlinben, Sao Paulóban, Stockholm vagy Seattle városában élnek-e.
Két hete jelentette be a cég, hogy a pszichikai problémákkal, például depresszióval, öngyilkossági gondolatokkal vagy evészavarral küzdőknek segítene a TikTok. Az üzemeltetők a következő hónapokban számos kapcsolódó funkciót akarnak bevezetni.