Berta Sándor
Néhány hónap után tönkremehet az AirPods Pro
A vezeték nélküli fülhallgatókkal számos probléma van, megoldás egyelőre nincs.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a népszerű termékek egy része néhány hónap után elromolhat. Az érintett eszközök tulajdonosai legfeljebb csak kicseréltethetik a készülékeket. Az AirPods Pro vásárlók különböző hardverproblémákról számoltak be az elmúlt hónapokban. A Mac & i szerkesztősége által korábban megvásárolt vezeték nélküli fülhallgató például egy ideje már nem kezelhető, így hiába is akarná valaki aktiválni a zajszűrési vagy a zenevezérlési funkcióját, miként az adott füleket sem ismeri fel megbízhatóan. Gyakori továbbá, hogy a zenelejátszásban hirtelen szünet áll be vagy hirtelen váltások történnek a különböző üzemmódok között.
Külsérelmi nyomok egyetlen hibás terméken sem voltak láthatók, így a felhasználók firmware- vagy hardverproblémákra gyanakodtak. Ezt támasztotta alá az is, hogy az eszközök újraindítása sem oldotta meg a jelenségeket. Pedig ez volt az Apple által ajánlott eljárás. Az egyik Apple márkaboltban az ügyfélszolgálatos azt közölte, hogy mindent kipróbált, amit szoftveres módon lehetett, így végül az érintett vásárlóknak cserét ajánlott fel. Az új készülékre ugyanakkor néhány napot várni kellett, mert nem volt belőle raktáron. Az érintett üzlet később megerősítette, hogy mostanában egyre gyakrabban keresik fel az ügyfélszolgálatot olyan vásárlók, akiknek a vezeték nélküli fülhallgatójuk tönkrement. Az Apple tavaly novemberben adta ki az első firmware-frissítést a termékhez, de a visszajelzésekből úgy tűnik, hogy a helyzet nem javult.
Az aktív zajszűréssel ellátott AirPods Pro az elmúlt hónapokban annyira népszerű lett, hogy az Apple kénytelen volt fokozni a Kínában zajló gyártást. A konszern a nagy kereslet miatt az eddigi havi egymillió helyett kétmillió AirPods Pro vezeték nélküli fülhallgatót készíttet és az elemzők becslései alapján 2020-ig akár 80 millió ilyen eszközt értékesíthet világszerte.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a népszerű termékek egy része néhány hónap után elromolhat. Az érintett eszközök tulajdonosai legfeljebb csak kicseréltethetik a készülékeket. Az AirPods Pro vásárlók különböző hardverproblémákról számoltak be az elmúlt hónapokban. A Mac & i szerkesztősége által korábban megvásárolt vezeték nélküli fülhallgató például egy ideje már nem kezelhető, így hiába is akarná valaki aktiválni a zajszűrési vagy a zenevezérlési funkcióját, miként az adott füleket sem ismeri fel megbízhatóan. Gyakori továbbá, hogy a zenelejátszásban hirtelen szünet áll be vagy hirtelen váltások történnek a különböző üzemmódok között.
Külsérelmi nyomok egyetlen hibás terméken sem voltak láthatók, így a felhasználók firmware- vagy hardverproblémákra gyanakodtak. Ezt támasztotta alá az is, hogy az eszközök újraindítása sem oldotta meg a jelenségeket. Pedig ez volt az Apple által ajánlott eljárás. Az egyik Apple márkaboltban az ügyfélszolgálatos azt közölte, hogy mindent kipróbált, amit szoftveres módon lehetett, így végül az érintett vásárlóknak cserét ajánlott fel. Az új készülékre ugyanakkor néhány napot várni kellett, mert nem volt belőle raktáron. Az érintett üzlet később megerősítette, hogy mostanában egyre gyakrabban keresik fel az ügyfélszolgálatot olyan vásárlók, akiknek a vezeték nélküli fülhallgatójuk tönkrement. Az Apple tavaly novemberben adta ki az első firmware-frissítést a termékhez, de a visszajelzésekből úgy tűnik, hogy a helyzet nem javult.
Az aktív zajszűréssel ellátott AirPods Pro az elmúlt hónapokban annyira népszerű lett, hogy az Apple kénytelen volt fokozni a Kínában zajló gyártást. A konszern a nagy kereslet miatt az eddigi havi egymillió helyett kétmillió AirPods Pro vezeték nélküli fülhallgatót készíttet és az elemzők becslései alapján 2020-ig akár 80 millió ilyen eszközt értékesíthet világszerte.