ZAX
Soldier of Fortune 2
Újból belebújhatunk hát John Mullins "tökös amerikai katona" bőrébe, hogy ellássuk a velejéig romlott terroristák baját. A Bolt (The Shop) ezúttal is változatos küldetésekkel bíz meg minket, a túszmentő akcióktól kezdve, a kémkedésen keresztül a lopásig (mit beszélek, felderítő és elemző munkáig) és szimpla rombolásig mindenféle feladatot kapunk majd. A játék felépítése a küldetések terén nagy szabadságot biztosít, sok misszió frontális öldökléssel, vagy csendben lopózva, itt-ott kést és hangtompítót használva is ugyanúgy megoldható lesz. A SoF 2 ezúttal is nagy hangsúlyt fektet majd az élethűségre, ez érezhető lesz majd a sokféle nemzetközi bevetés során is (a helyszínek: pl. Prága, Kolumbia, Hong Kong, Kamcsatka).
![](https://media.sg.hu/kep/2001_04/sof2_hir0419_04.jpg)
Nézzük meg egy kicsit jobban a dolgok technikai részét! Mint már említettem a környezet megjelenítésére a manapság legkorszerűbbnek tartott játékmotor, a Q3A engine hivatott. Ezzel párhuzamosan több alrendszer is működik majd a SoF 2-ben, az egyikük segítségével például a lövöldözés, a rombolás utóhatásai is valósághűen megjelennek majd. Külön kiemelendő a készítők GHOUL II nevű saját technológiája, ami a vázanimáció lehetőségeit is kihasználva tökéletes, pontos mozgást biztosít a szereplőknek, nem is beszélve a tűzpárbajok utáni ijesztően élethű sérülésekről, sebesülésekről. Egy másik rendszer, a ROAM Terrain System pedig lehetővé teszi, hogy mozgó járművekről (pl. harckocsikról, helikopterekről) is gond nélkül harcolhassunk.
![Klikk ide!](https://media.sg.hu/kep/2001_04/sof2_hir0419_03a.jpg)
A Solider of Fortune 2 várhatóan télre készül el, és fontos jellemzője lesz a beépített "erőszakblokkoló", az amerikaiak nagyon érzékenyek az ilyesmire - legalábbis a játékok esetében, ha megnéznénk, mi megy a TV-ben...
![](https://media.sg.hu/kep/2001_04/sof2_hir0419_04.jpg)
Nézzük meg egy kicsit jobban a dolgok technikai részét! Mint már említettem a környezet megjelenítésére a manapság legkorszerűbbnek tartott játékmotor, a Q3A engine hivatott. Ezzel párhuzamosan több alrendszer is működik majd a SoF 2-ben, az egyikük segítségével például a lövöldözés, a rombolás utóhatásai is valósághűen megjelennek majd. Külön kiemelendő a készítők GHOUL II nevű saját technológiája, ami a vázanimáció lehetőségeit is kihasználva tökéletes, pontos mozgást biztosít a szereplőknek, nem is beszélve a tűzpárbajok utáni ijesztően élethű sérülésekről, sebesülésekről. Egy másik rendszer, a ROAM Terrain System pedig lehetővé teszi, hogy mozgó járművekről (pl. harckocsikról, helikopterekről) is gond nélkül harcolhassunk.
![Klikk ide!](https://media.sg.hu/kep/2001_04/sof2_hir0419_01a.jpg)
![Klikk ide!](https://media.sg.hu/kep/2001_04/sof2_hir0419_02a.jpg)
![Klikk ide!](https://media.sg.hu/kep/2001_04/sof2_hir0419_03a.jpg)
A Solider of Fortune 2 várhatóan télre készül el, és fontos jellemzője lesz a beépített "erőszakblokkoló", az amerikaiak nagyon érzékenyek az ilyesmire - legalábbis a játékok esetében, ha megnéznénk, mi megy a TV-ben...