12
-
Zsusensei #12 "akik a legtöbb, hasonlóan csapatos harcokra építő szerepjátékkal ellentétben - mint például a Dragon Age: Origins ugyebár -, valóban hasznunkra lesznek a csatamezőn. "
Jézusom... ez max akkor igaz ha ultra ízibe nyomod a gammát.. azért hardon és még normálba is nagyon megszívod ha rosszul vannak skillezve a csapat tagok stb .
Ennek az oldalnak borzalmasan ostoba cikkei vannak Da-t és mass effectet illetően....
Utoljára szerkesztette: Zsusensei, 2016.05.02. 09:11:07 -
Zóanagyvarázsló #11 Tegyük hozzá, lassan 4 éveas a Dragon's Dogma is, hiszen eredetileg 2012 májusában jelent meg, csak "kissé" megkésett a port. Nem mintha akkor csodaszép lett volna, de nem is vállalhatatlan egy korabeli nyílt világú RPG-hez képest. -
#10 4+, 2011 novemberében jelent meg. -
Zóanagyvarázsló #9 utazás + ha már nem raktak bele lovat, akkor legalább annyit megoldhattak volna ha nem vagyunk harcban ne fogyjon el a stamina és ne lihegjünk meg ne kelljen arra figyelni, mint városon belül.
Igen, elég fárasztó a közlekedés, de ha nem lenne komolyabb staminahasználat, akkor még kevésbé lenne kockázatos éjjel belesprintelni valakibe. Van rá egyébként spéci augmentáció, mely után sprintnél alig fogy a stamina.
bossfightok - szerintem gagyi a boss fight, látványilag brutál jó, de az nem boss fight, hogy jobban félsz 3 farkastól 2 goblin társaságában este mint a boss fightól, szóval sokkal könnyebb az elején lenyomni a nagyokat mint a sima farkasokat pl.
Az szerintem jó, hogy résen kell lenni, és az elején mindenki veszélyes, de néhány szintlépés után goblinoktól vagy farkasoktól nem kell annyira félni. Az pedig egy dolog, hogy például a küklopsz a játék elején is gyengécske (bár villám nélkül sokáig tart legyűrni), de később azért vannak komolyabbb lények bőven, akik 30-40-50-200-as szinten is képesek szívatni.
amit nem említett szerintem az AI nem olyan jó 3 parancsunk lehet amit részlegesen tartanak be mindenkit én élesztgethetek fel ha már elestek, nem segítenek egymáson healen kívül, szerintem kicsit rá van az emberre kényszerítve a coop.
Csatlósoknál nagyon sokat számít az inclination. Ezt varázsitalokkal és neveléssel lehet módosítani, és nagyban meghatározza a viselkedésüket. Szintén meghatározó, hogy ismeri-e a pawn az adott ellenségtípust, hiszen ez is meghatározza a taktikai repertoárját. Nem mondom, hogy az AI tökéletes, és sok esetben homáűlyban hagy a játék, de ha egy pawn béna, akkor az valószínűleg nem a használandó taktikához lett nevelve. Ha pedig feltámasztanák egymást, akkor elvégeznék a játékos helyett a munka dandárját.
árusok nagyon drágák, már első nagyobb városban több százezres dolgok vannak ami pár stat ponttal jobbak mint az elsőre vehető cuccok. nevetséges
Azok a drága fegyverek páncélok különleges képeségekkel rendelkeznek. Például a Legion's Might egy nem túl erős varázsbot, de autzomatikusan feltámasztja a csatlóst. Egy támogató mágusnak tehát még fejelsztés nélkül is nagyon jól jön. Ráadásul a fegyverek páncélok fejleszthetők, és jellemző, hogy gyenge alapképességek mellett bizonyos tárgyak nagyon léptékben fejlődnek, ez jellemző az említettekre is. Egyébként még egy gyenge, látszólag bénácska rozsdás fegyver is hasznos lehet, mert bár a sebzése nem lesz magas, de megfelelő fejlesztésekkel szinte folyamatosan belassítva tudod tartani az ellenséget, ami egy gyors boss ellen élet-halál kérdése lehet.
mentés rendszer nagyon rossz mert néha be autosavelhet olyan helyre ahol te nagyon nem akarnád. sima quick save quick load többet ért volna, meg ha lenne mondjuk 5 save slot.
Van checkpoint save, amire vissza tudsz térni. Arra csak néhány ponton ment rá a sztoriban. Én mondjuk nem bánom, hogy nem lehet korlátok nélkül save spammelni, így is direkt elvétve mentek manuálisan, hogy ne könnyítsem túl a dolgomat. Azt már inkább zavarónak tartom, hogy több karaktert nem is lehet egyszerre indítani emiatt, tehát csatlósostól töörlni kellene a régit, ha újra akarod kezdeni. Nyilván backupolni lehet magadnak, de attól még más nem fogja tudni használni a nagy gonddal felnevelgetett 200-as szintű pawnt.
Ez a játék nagyon eltér a megszokottól, alaposabb kiismerés nélkül csak pislog az egyszeri játékos. Ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne kritizálni, vagy ne lennének bőven hibái, de pár óra játék után a mögötte álló rendszeről fogalma sem lehet a játékosnak. Megkockáztatom, sokan végigszaladnak rajta, és utána sincs, megdöbbennének egy-két guide-ot olvasva, hogy hogy is működik valójában a játék. Éppen ezért pár dologban lehetne informatívabb is, de a Demon's/Dark Soulsban is azt szeretik sokan, hogy nem fogja az ember kezét a játék. -
Gruandag #8 Nálam automatikusan low grafikára rakott mindent..Feltettem mindent maxra, különbség nem volt látható, se fpsben sem látványban, sok helyen elnagyolt..ez úgy 5-6 éves játékokkal egyenértékű. Az irányítás megszokható, de közel sem jó.
Skyrim modok nélkül is szebb, pedig az legalább 3 éves. -
#7 jól mondod.
egyébként Fbn Lx értek egyet, igaz nem mindenben. + az egyetértés - a nem egyetértés:
grafika -
harc lassúság -, de inkább tenném 0-ra mert strider szemszögből láttam
billentyű optimalizálás + na itt tényleg baj van, van hogy elkezd csipogni, gondolom a beragadt billentyű, lőném alt-ot nyomva a power shotot és csak csilingel a windows (biztos már beállítottam, hogy ne fárasszon nem ragadt be) vagy a játékkal van valami gáz. először azt hittem nem is tettek bele kitérést, a shiftet emlegeti azzal körbefuthatod :D közben valami ctrl + space a kitérés állítólag utólag tudtam meg, na most ez mindent elmond az optimalizálásról
sztori + mert ugyan szerintem van sztorija, bár nem annyira jól felépített, azért adtam meg rá a pluszot főleg mert rohadt passzívak vagyunk, vannak bináris döntéseink, elmész a questre vagy sem. tényleg mmo szerű, a dragon age inquisition után még egy játékot tönkretett az online :D
utazás + ha már nem raktak bele lovat, akkor legalább annyit megoldhattak volna ha nem vagyunk harcban ne fogyjon el a stamina és ne lihegjünk meg ne kelljen arra figyelni, mint városon belül.
bossfightok - szerintem gagyi a boss fight, látványilag brutál jó, de az nem boss fight, hogy jobban félsz 3 farkastól 2 goblin társaságában este mint a boss fightól, szóval sokkal könnyebb az elején lenyomni a nagyokat mint a sima farkasokat pl.
amit nem említett szerintem az AI nem olyan jó 3 parancsunk lehet amit részlegesen tartanak be mindenkit én élesztgethetek fel ha már elestek, nem segítenek egymáson healen kívül, szerintem kicsit rá van az emberre kényszerítve a coop.
a sebzés furcsa néha mintha nem kapná be az ellen, egyszer meg misztikusan meglódul a sebzés és megy le az életük gyorsan. nem tudtam rájönni pár óra alatt, hogy ez most bug vagy feature :D mert nem jöttem rá mitől megy le valamikor gyorsabban mikor én ugyanúgy lövöm.
árusok nagyon drágák, már első nagyobb városban több százezres dolgok vannak ami pár stat ponttal jobbak mint az elsőre vehető cuccok. nevetséges
mentés rendszer nagyon rossz mert néha be autosavelhet olyan helyre ahol te nagyon nem akarnád. sima quick save quick load többet ért volna, meg ha lenne mondjuk 5 save slot.
nyelvezet elég furcsa volt nekem, sokszor nem is részletez, pl lemegyünk egy toronyba, vagyis inkább kör alakú pincébe, mondja menjünk vissza jelenteni xy-nak, találunk egy egérutat van 2 lezárt ajtó, de közben jön pár elég erős kígyószerűség a földből, csapdosod őket 20 perce, majd kiakadsz hogy mindig respawnolnak akkor dühből felszaladsz már a lépcsőn ahol jöttél és kiderül az volt a helyes döntés. pedig az egyszerű escape szóval nyilvánvaló lett volna, hogy nem a szörny leverése után válik nyithatóvá a 2 ajtó amit találtam, hanem vissza kell futnunk.
craftolás nagyon szerteágazó, de feleslegesen túlkomplikált, jobban szeretem a könnyen követhető faék egyszerűségű craftot.
visszatérve még Fbn Lx problémáihoz, grafikában az ugráló textúrák gázak azt adom, de máshol is előfordul, meg bill kiosztásnál még annyi, hogy beletettek ilyesmit hogy page up, insert meg backspace, amit eleven pc játékos nem engedett volna meg még az is jobb lett volna ha nyilakra teszik.
-
#6 Inkább a The Last of Us-t adnák ki PC-re remastered minőségben. Na, arra lenne vevő. -
Yagami #5 Csak két kérdés: ha egy Oblivion szarrá moddolva néz ki így mint ez, a Skyrim meg akár pár moddal is, akkor ennek hova kell ilyen gép? :D
Másik: hogy lehetett egyáltalán a Dragon Age: Origins-t szánkra venni, mint nem-segítő csapattársak témában? :)
A játékot megnézem majd... -
Fbn Lx #4 Nekem nem igazán sikerült megragadnom, hogy mi az, ami alapján istenítik a dragon's dogmát, és hogy mi a 92%-os steam értékelés oka, a nosztalgikus konzolosokat leszámítva.
a játék mai szemmel vizuális tekintetben gyenge, de már két éve is az lett volna. A harcrendszer nem túl dinamikus, zavaró, hogy minden csapásnál egy másodpercre megáll az idő, az irányítás billentyűzet-egérre nem jól optimalizált, főleg a skillek használatánál és a menükezelésnél érezhető, hogy egyáltalán nem kézenfekvő és lassú a használatuk - a billentyűzet és egér nagy előnye, hogy sokkal könnyebben lehet a karakterlapokat, inventorykat, bolti adás-vételt stb. navigálni, emiatt nem tudok hozzászokni az ilyen melós és lassan működő rendszerekhez, amik nyilván a kontrolleres irányítás korlátai miatt lettek így tervezve.
a játéknak gyakorlatilag nincs sztorija,, ami van, az rendkívül egyszerű. a küldetések mmorpg-szerűen monotonak, a kreativitás nyomait alig fedeztem fel eddig bennük. a világ semmiképp sem mondható változatosnak vagy szépnek, néhány egészen hangulatos városdizájnt leszámítva, ráadásul az utazgatás sokszor lassú, fárasztó és monoton a fast-travel korlátozásai miatt. Amire pozitívumként lehet tekinteni azok talán a bossfightok, és a látványos skillek, amikre viszont csak a játék későbbi szakaszaiban lehet szert tenni, így a kezdeti szakaszai egyáltalán semmiféle sármmal nem rendelkeznek. -
Gruandag #3 Kipróbáltam. De nem tetszett:( Igaz csak kb 1 órát játszottam le -
kukacos #2 Játszott egyáltalán a játékkal a cikk írója? Kilenc kaszt van, és a játék mechanizmusa kifejezetten támogatja és jutalmazza, hogy többet kipróbáljunk egy végigjátszásban. A pawn-okról se esett egy szó sem: on-line lehet a aegítőiser cserélgetni. -
#1 Egyáltalán nem hiányzik az állandó zene a játék alatt. Sokkal jobban oda lehet figyelni a környezet, és a távoli ellenségek neszezésére.