• Palinko
    #7
    jól mondod.

    egyébként Fbn Lx értek egyet, igaz nem mindenben. + az egyetértés - a nem egyetértés:
    grafika -

    harc lassúság -, de inkább tenném 0-ra mert strider szemszögből láttam

    billentyű optimalizálás + na itt tényleg baj van, van hogy elkezd csipogni, gondolom a beragadt billentyű, lőném alt-ot nyomva a power shotot és csak csilingel a windows (biztos már beállítottam, hogy ne fárasszon nem ragadt be) vagy a játékkal van valami gáz. először azt hittem nem is tettek bele kitérést, a shiftet emlegeti azzal körbefuthatod :D közben valami ctrl + space a kitérés állítólag utólag tudtam meg, na most ez mindent elmond az optimalizálásról

    sztori + mert ugyan szerintem van sztorija, bár nem annyira jól felépített, azért adtam meg rá a pluszot főleg mert rohadt passzívak vagyunk, vannak bináris döntéseink, elmész a questre vagy sem. tényleg mmo szerű, a dragon age inquisition után még egy játékot tönkretett az online :D

    utazás + ha már nem raktak bele lovat, akkor legalább annyit megoldhattak volna ha nem vagyunk harcban ne fogyjon el a stamina és ne lihegjünk meg ne kelljen arra figyelni, mint városon belül.

    bossfightok - szerintem gagyi a boss fight, látványilag brutál jó, de az nem boss fight, hogy jobban félsz 3 farkastól 2 goblin társaságában este mint a boss fightól, szóval sokkal könnyebb az elején lenyomni a nagyokat mint a sima farkasokat pl.

    amit nem említett szerintem az AI nem olyan jó 3 parancsunk lehet amit részlegesen tartanak be mindenkit én élesztgethetek fel ha már elestek, nem segítenek egymáson healen kívül, szerintem kicsit rá van az emberre kényszerítve a coop.

    a sebzés furcsa néha mintha nem kapná be az ellen, egyszer meg misztikusan meglódul a sebzés és megy le az életük gyorsan. nem tudtam rájönni pár óra alatt, hogy ez most bug vagy feature :D mert nem jöttem rá mitől megy le valamikor gyorsabban mikor én ugyanúgy lövöm.

    árusok nagyon drágák, már első nagyobb városban több százezres dolgok vannak ami pár stat ponttal jobbak mint az elsőre vehető cuccok. nevetséges

    mentés rendszer nagyon rossz mert néha be autosavelhet olyan helyre ahol te nagyon nem akarnád. sima quick save quick load többet ért volna, meg ha lenne mondjuk 5 save slot.

    nyelvezet elég furcsa volt nekem, sokszor nem is részletez, pl lemegyünk egy toronyba, vagyis inkább kör alakú pincébe, mondja menjünk vissza jelenteni xy-nak, találunk egy egérutat van 2 lezárt ajtó, de közben jön pár elég erős kígyószerűség a földből, csapdosod őket 20 perce, majd kiakadsz hogy mindig respawnolnak akkor dühből felszaladsz már a lépcsőn ahol jöttél és kiderül az volt a helyes döntés. pedig az egyszerű escape szóval nyilvánvaló lett volna, hogy nem a szörny leverése után válik nyithatóvá a 2 ajtó amit találtam, hanem vissza kell futnunk.

    craftolás nagyon szerteágazó, de feleslegesen túlkomplikált, jobban szeretem a könnyen követhető faék egyszerűségű craftot.

    visszatérve még Fbn Lx problémáihoz, grafikában az ugráló textúrák gázak azt adom, de máshol is előfordul, meg bill kiosztásnál még annyi, hogy beletettek ilyesmit hogy page up, insert meg backspace, amit eleven pc játékos nem engedett volna meg még az is jobb lett volna ha nyilakra teszik.