• Fbn Lx
    #4
    Nekem nem igazán sikerült megragadnom, hogy mi az, ami alapján istenítik a dragon's dogmát, és hogy mi a 92%-os steam értékelés oka, a nosztalgikus konzolosokat leszámítva.
    a játék mai szemmel vizuális tekintetben gyenge, de már két éve is az lett volna. A harcrendszer nem túl dinamikus, zavaró, hogy minden csapásnál egy másodpercre megáll az idő, az irányítás billentyűzet-egérre nem jól optimalizált, főleg a skillek használatánál és a menükezelésnél érezhető, hogy egyáltalán nem kézenfekvő és lassú a használatuk - a billentyűzet és egér nagy előnye, hogy sokkal könnyebben lehet a karakterlapokat, inventorykat, bolti adás-vételt stb. navigálni, emiatt nem tudok hozzászokni az ilyen melós és lassan működő rendszerekhez, amik nyilván a kontrolleres irányítás korlátai miatt lettek így tervezve.
    a játéknak gyakorlatilag nincs sztorija,, ami van, az rendkívül egyszerű. a küldetések mmorpg-szerűen monotonak, a kreativitás nyomait alig fedeztem fel eddig bennük. a világ semmiképp sem mondható változatosnak vagy szépnek, néhány egészen hangulatos városdizájnt leszámítva, ráadásul az utazgatás sokszor lassú, fárasztó és monoton a fast-travel korlátozásai miatt. Amire pozitívumként lehet tekinteni azok talán a bossfightok, és a látványos skillek, amikre viszont csak a játék későbbi szakaszaiban lehet szert tenni, így a kezdeti szakaszai egyáltalán semmiféle sármmal nem rendelkeznek.