• Zóanagyvarázsló
    #9
    utazás + ha már nem raktak bele lovat, akkor legalább annyit megoldhattak volna ha nem vagyunk harcban ne fogyjon el a stamina és ne lihegjünk meg ne kelljen arra figyelni, mint városon belül.

    Igen, elég fárasztó a közlekedés, de ha nem lenne komolyabb staminahasználat, akkor még kevésbé lenne kockázatos éjjel belesprintelni valakibe. Van rá egyébként spéci augmentáció, mely után sprintnél alig fogy a stamina.

    bossfightok - szerintem gagyi a boss fight, látványilag brutál jó, de az nem boss fight, hogy jobban félsz 3 farkastól 2 goblin társaságában este mint a boss fightól, szóval sokkal könnyebb az elején lenyomni a nagyokat mint a sima farkasokat pl.

    Az szerintem jó, hogy résen kell lenni, és az elején mindenki veszélyes, de néhány szintlépés után goblinoktól vagy farkasoktól nem kell annyira félni. Az pedig egy dolog, hogy például a küklopsz a játék elején is gyengécske (bár villám nélkül sokáig tart legyűrni), de később azért vannak komolyabbb lények bőven, akik 30-40-50-200-as szinten is képesek szívatni.

    amit nem említett szerintem az AI nem olyan jó 3 parancsunk lehet amit részlegesen tartanak be mindenkit én élesztgethetek fel ha már elestek, nem segítenek egymáson healen kívül, szerintem kicsit rá van az emberre kényszerítve a coop.

    Csatlósoknál nagyon sokat számít az inclination. Ezt varázsitalokkal és neveléssel lehet módosítani, és nagyban meghatározza a viselkedésüket. Szintén meghatározó, hogy ismeri-e a pawn az adott ellenségtípust, hiszen ez is meghatározza a taktikai repertoárját. Nem mondom, hogy az AI tökéletes, és sok esetben homáűlyban hagy a játék, de ha egy pawn béna, akkor az valószínűleg nem a használandó taktikához lett nevelve. Ha pedig feltámasztanák egymást, akkor elvégeznék a játékos helyett a munka dandárját.

    árusok nagyon drágák, már első nagyobb városban több százezres dolgok vannak ami pár stat ponttal jobbak mint az elsőre vehető cuccok. nevetséges

    Azok a drága fegyverek páncélok különleges képeségekkel rendelkeznek. Például a Legion's Might egy nem túl erős varázsbot, de autzomatikusan feltámasztja a csatlóst. Egy támogató mágusnak tehát még fejelsztés nélkül is nagyon jól jön. Ráadásul a fegyverek páncélok fejleszthetők, és jellemző, hogy gyenge alapképességek mellett bizonyos tárgyak nagyon léptékben fejlődnek, ez jellemző az említettekre is. Egyébként még egy gyenge, látszólag bénácska rozsdás fegyver is hasznos lehet, mert bár a sebzése nem lesz magas, de megfelelő fejlesztésekkel szinte folyamatosan belassítva tudod tartani az ellenséget, ami egy gyors boss ellen élet-halál kérdése lehet.

    mentés rendszer nagyon rossz mert néha be autosavelhet olyan helyre ahol te nagyon nem akarnád. sima quick save quick load többet ért volna, meg ha lenne mondjuk 5 save slot.

    Van checkpoint save, amire vissza tudsz térni. Arra csak néhány ponton ment rá a sztoriban. Én mondjuk nem bánom, hogy nem lehet korlátok nélkül save spammelni, így is direkt elvétve mentek manuálisan, hogy ne könnyítsem túl a dolgomat. Azt már inkább zavarónak tartom, hogy több karaktert nem is lehet egyszerre indítani emiatt, tehát csatlósostól töörlni kellene a régit, ha újra akarod kezdeni. Nyilván backupolni lehet magadnak, de attól még más nem fogja tudni használni a nagy gonddal felnevelgetett 200-as szintű pawnt.

    Ez a játék nagyon eltér a megszokottól, alaposabb kiismerés nélkül csak pislog az egyszeri játékos. Ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne kritizálni, vagy ne lennének bőven hibái, de pár óra játék után a mögötte álló rendszeről fogalma sem lehet a játékosnak. Megkockáztatom, sokan végigszaladnak rajta, és utána sincs, megdöbbennének egy-két guide-ot olvasva, hogy hogy is működik valójában a játék. Éppen ezért pár dologban lehetne informatívabb is, de a Demon's/Dark Soulsban is azt szeretik sokan, hogy nem fogja az ember kezét a játék.