2012
A Paradox Interactive és a Colossal Order által fejlesztett városépítős szimulátor
  • AnuluWork #2012
  • ttt1
    #2011
    Én egy életszerű várost építek. Nincs benne szimmetria, és "rend". de most 120 e lakos van 230 millió kp és 580 e hoz a város óránként. A közlekedés -1 pont illetve a zajszennyezés -1 pont. a többi pluszban van. 2 repteret üzemeltetek, atomerőmű, nap és geotermikus erőmű is van. A város most 35 km "széles" jelenleg.
  • AnuluWork #2010
    :)
  • Kingtiger15
    #2009
    Megjelent a játék, nézem a streameket, nem baszták el... csak épp nincs benne semmi drasztikus újítás, amitől második résznek nevezhetném.
    Ez egy gatyába rázott első rész, gyárilag beépítve olyan modokat, mod ötleteket, amik kimaradtak az megjelenésből, sokszor érthetetlenül.
    Épkézláb úthálózat építő, teljes térkép beépíthetőség, egyvágányú vasút, végtelen pénz opció stb., stb. Nagyjából így kellett volna kinézni az első résznek, komoly modderek ezt is simán túlszárnyalták. Olyasmit reméltem volna egy valódi második résztől, mint pl. a zónázás fejlődése, hogy ne essen teljesen szét, mikor nem steril 90 fokos rácshálózat az alaprajz. Vagy némi választék a középületeknél, helyette megint csak editor, kínlódjon vele a user, ha nem akarja ugyanazt a vasútállomást nézegetni minden térképen.
    Ettől függetlenül meg fogom venni, mert így is toronymagasan a kedvenc városépítőm (plusz a folyamatos patchelés teljesen kinyírta nálam az első részt, újrainstallálás és a modok kikapcsolása után se indul el, kb. 1000 óra és az összes mentés kuka), de nem tudom elfojtani az érzést, hogy kétszer fizetek gyakorlatilag ugyanazért.
  • Devv
    #2008
    Help,
    Industries cucc, a farmon hiány van a növényi alapanyagokból, pedig van egy gabonasiló ami fullon van. Ugyan ez a ruhagyárban is, 1 sarokra tőle van szintén egy teli gabonasiló. Ezek kiegyensúlyozottra vannak állítva, mégis tele vannak... WAT?
  • Borg
    #2007
    Na akkor ezt a részét csak nem basszák el. A mostanit is a modok tartják életben.
  • FrezeR
    #2006
    Cities: Skylines II on Steam
  • Borg
    #2005
    Na bazmeg...ahogy elnézem erre is rá fog menni párezer órám :)

    De jól látom, hogy M$ game passon lesz, és nem steamen? Hogy lesz igy mod workshop?
  • PetruZ
    #2004
  • vemyke
    #2003
    Sziasztok!

    Az miért van, hogy komoly problémák vannak a munkaerővel? A képzetlen munkaerő is kevés és a tanult is, mindegy hány iskolát nyitok. Sorra mennek csődbe a vállalkozásaim, mert nincs benne munkaerő. Próbáltam erőltetetten lakónegyedeket építeni, hogy legyen sok új munkaerő, de hiába minden, folyamatos a hiány.
    A legnagyobb probléma az olajipar környékén van, de más területeken is rendszeres a probléma. Egyszerűen egy bizonyos lakosságszám fölött nem tudok így fejlődni.

    (PS4)
  • kismy
    #2002
    szia! köszi a választ:)
    igen, az a mod van meg. mondjuk időzített jelzőlámpát még nem csináltam, lehet meg kellene próbálni. a legnagyobb baj tényleg a sávhasználat, fel nem foghatom miért megy (áll) mindenki a belsőben, vagy miért nem a bekötött autópályán mennek. de akkor próbálkozom serényen:)
  • csabush
    #2001
    Szia! Traffic Manager PE moddal lehet variálni, szerintem talán te is arra gondolsz, a sávhasználaton kívül a kanyarodó sávoknál lehet még vele játszani, meg ha van affinitás, akkor időzített jelzőlámpázni is lehet vele. Zónázáson sok múlik, nekem istentudja hány város után most egy custom mapon 40k környékén már át kellett építenem pár csomópontot, mert nálam is beállt a story, pedig egy 180 ezres város után kezdtem, ami 80% alá nem nagyon ment traffic flowban. Nem tudom nálad a város melyik részén jelentkeznek a gondok, de pl főútnál érdemes elkerülni a sok közeli kereszteződést. Ami még sokat tud a közlekedésen segíteni, az a bicikli utas utak használata, az is sokat nyom a latban ha a gyalogosok betudják járni a várost és az is le tud venni terhet a forgalmasabb csomópontokról, ha a közúti áruforgalmat az ipar és a commercial között átköltözteted vonatra. Akkor lokálisan lesz nagyobb a forgalom a vasút környékén, cserébe mérséklődik a városon átszambázás. Egy jól kitalált tömegközlekedés is sokat tud csillapítani a jármű forgalmon. Igazán forgalmas kereszteződéseknél pedig még mindig elég jó hasznát lehet venni a körforgalmaknak. Minden helyzet más, úgyhogy így látatlanban ennyi ötletem van, figyelgesd a problémás részeket, hogy melyik irányba haladó forgalom fogja meg az egészet és annak megfelelően építsd át a csomópontot.
    Utoljára szerkesztette: csabush, 2022.02.02. 09:30:20
  • kismy
    #2000
    sziasztok!
    újra elővettem a játékot, és képtelen vagyok a közlekedéssel megbirkózni. olyan dugók vannak, hogy szó szerint az egész város lehal. (már elfelejtettem régen hogy csináltam...:) hiába van többsávos út, minden jármű csak a legbelsőt használja stb
    milyen ötlet van rá? vagy újabb mod? (van egy mod nálam - a nevét nem tudom - amivel sávváltásokat lehet szabályozni, de az sem használ)
  • koj
    #1999
    Sziasztok!
    Most vettem meg a játékot a STEAM-en keresztül, és nem értem miért akad a játék, és csúnya is a grafika.
    Gépem: Ryzen 5 2600 CPU, 12 GB DDR4 RAM, GTX 1660 Super VGA.
    Lenne ötletetek?
  • sandroo84
    #1998
    Köszönöm!
  • tuvixplayer
    #1997
    Erről a modról van szó: Realistic Population Revisited 1.4.3. A mod leírása tartalmazza a még szükséges modokat is, és így tovább.
  • tuvixplayer
    #1996
    Sziasztok!
    Tapasztalta már valaki, hogy a metró alagutak 'lesüllyednek'? Mire észrevettem az átlag -12 m helyett átlag -72 m-re voltak a felszín alatt. újra kellett csinálni az egészet. Valamelyik mod lehet az oka.
  • tuvixplayer
    #1995
    MODS for REALISTIC Cities in Cities Skylines 9:50-től.
  • sandroo84
    #1994
    Sziasztok!
    Régen láttam egy mod-ot ami abban segített hogy manuálisan beavatkozzunk a lakosság, gyárak, irodák gyarapodásába. Lényegében alul a zöld, sárga és kék oszlopokat manuálisan fel tudtuk tolni és a város elkezdett dinamikusan bővülni. Sajnos nem írtam fel a nevét, de szeretném kipróbálni. Tudja esetleg valaki a nevét?
    Illetve létezik-e olyan mod, ami lehetővé teszi a házak, gyárak szerkesztését, hogy meghatározzuk mennyien lakhatnak, dolgozhatnak benne? Pl. Néha asset-tel hozzáadott hatalmas toronyházban a játék maximum 30 embert költöztet csak be. Ezt jó lenne emelni inkább 300-ra. :)
    Köszi előre is a választ!
    Utoljára szerkesztette: sandroo84, 2021.10.15. 09:39:57
  • Fenrir
    #1993
    University City egy content creator pack dlc. "Give your city that real “university town” look and feel with a selection of new building spawns designed by Michael “KingLeno” Warren. University City adds 36 low-density residential buildings, 32 low-density commercial buildings, and 15 props including commercial signs and logos to reflect the student residents in your neighborhood!"

    A Modern Japan is ilyen dlc.

    Én személy szerint nem vettem egy ilyen content creator pack-et sem.
  • AdemHUN
    #1992
    Sziasztok!
    Tudok csinálni egyetemeket, mert megvan a Campus DLC. Mit tartalmaz a University DLC?
    Valamint mennyire éri meg a Modern Japan dlc?
  • tuvixplayer
    #1991
    Rájöttem, csak ki/be kellett kapcsolni.
  • tuvixplayer
    #1990
    Üdv! Asset editorral készítettem néhány parkot, de amikor kiteszem a városban nem működnek, inaktívak maradnak, és a lakosok sem használják őket. Mit hagytam ki a készítésükkor?
  • Phara
    #1989
    Üdv!

    Egy egyetem van a városban amibe 1100-an járnak.Viszont 4800 alkalmas embert ír ki.A hatósugarán kívül esik jópár lakóház. Tömegközlekedéssel tudok többet tanulásra bírni vagy le kell fedni az egész várost (zöld utak)?
  • AdemHUN
    #1988
    Sziasztok!
    A pálya editorba hogy tudok valóságos pályát beolvastatni? Youtubon láttam ezt a terrain.party nevezetű oldalt/programot , de nem ment ki semmiféle fájlt, voszint behoz valami HEROKU weboldalt.
    Tudtok valami megoldást hozzá vagy másik alternativát?
  • Phara
    #1987
    Igen green cities-el vagyok, akkor azért könnyebb.A Less Garbage mod is ott van még ha kell és működésre tudom bírni.Felraktam de a feldolgozók ugyan annyira dolgoztak mint anélkül.
  • PetruZ
    #1986
    Tkp. nem nélkülözhetetlen. A Green City-vel jöttek olyan épületek és policy-k, amikkel meg lehet lenni szeméttelep nélkül is, csak elég drága.
  • Phara
    #1985
    Jó igazad is van de még csak 10000 lakosom azért dózereltem a szeméttelepeket minél hamarabb.Nem tudom még,hogy mekkora népességtől nélkülözhetetlen.
  • Devv
    #1984
    Nem, azt írtad hogy ha már van feldolgozó, akkor felesleges a szeméttelep. Arra írtam, hogy nem.
    Amíg nincs feldolgozó addig lehet építeni a sok szeméttelepet.
  • Phara
    #1983
    De amíg nincs feldolgozás addig nem tudja hova üríteni azt mondom.
  • Devv
    #1982
    A hulladékfeldolgozóba. Régen játszottam, tudja a bánat, hogy mi a neve... Meg van olyan égető, ami áramot termel.
  • Phara
    #1981
    És hova üríti?
  • Devv
    #1980
    Nem olyan hatékony a szemétfeldolgozás, hogy ne kelljen szemétlerakó. Ez a mod segít hogy ne kelljen percenként kattintani a lerakóra mert megtelt (mert jó gyorsan megtelnek), hanem automatikusan elkezdi üríteni a beállított százaléknál. Plusz a kukásautóknak ne a város másik végébe kelljen vinnie a szemetet égetni. Temetőnél kb. ugyanez.
  • Phara
    #1979
    Próbálok rájönni tulképp mi értelme is van az Empty It modnak?Meg úgy általában a kiürítésnek?Egy temető megtelik majd azt elkezdik átszállítani egy be nem telt temetőbe ami így megint csak megtelik és indul a felesleges körforgás felesleges útterheléssel együtt.Amíg nincs feldolgozás halottakhoz és szeméthez addig csak a több temető/szemétlerakó marad.Ha meg már van feldolgozás akkor a szeméttelep tök felesleges, a temető meg már csak esztétikai szempont lehet.
  • Phara
    #1978
    Köszi!

    Green, After, Mass meg lett véve.Más: Egész kerületeket nem lehet törölni egyből csak ha megszüntetem a kijelölésüket? És az ipar 4.0-ról mi a vélemény? Teszt jelleggel bekapcsoltam és tolom az oktatást ezerrel, de ennyi?
  • PetruZ
    #1977
    Az After Dark nem a napszakok, hanem a részletesebb szórakozónegyedek, turista speckók, és kapcsolódó transzport dolgok. A Snowfall meg a villamosokat is adja. Itt lehet tájékozódni a tartalmakról.
  • Phara
    #1976
    After dark szerintem alapból bent volt az ingyenes csomagban mikor bezsebeltem.Gondolom abból h változnak a napszakok.A havas táj annyira még nem hiányzik igazából.Akkor meglesem a mass transitot és a green-t jobban.Köszi
  • PetruZ
    #1975
    After Dark, Snowfall, és talán a Mass Transit. Az Industries szerintem felesleges komplikálás (csak ha nagyon szereted finomhangolni az ipari folyamatokat és a logisztikát, ami igazából, a nagy képet tekintve kb. semmire sem jó), akkor már inkább a Park Life ajánlott helyette, az látványosabb.
    A Campus-nak és a Sunset Harbor-nak nem láttam értelmét, azok nekem sincsenek meg. Persze ha jó árban vannak (a Steam-en is gyakran félárasak) és el akarsz merülni a témájukban, rosszul nem jársz velük.
  • Phara
    #1974
    Sziasztok! Epicen most fél árban van jópár DLC.Ha jól néztem akkor a Green City és az Industry egy nagyobb DLC. Melyik dlc van még ami ajánlott?
  • AdemHUN
    #1973
    Szia! Nem pont fordítva? Köszönöm a választ, biztos ezzel volt a gond!
    Az asset neevt mindig átírtam eddig alapbol, mivel ott van a kép alatt. Viszont eddig nem láttam hogy bal alul a letötött cuccok felsorolása alatt is van egy rublika.
    http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=122Cities_Skylines_Screen.png