190
Rimworld
  • undY1ng #190
    Kicsit pihenőre ment a játék még akkor amikor írtam de most a hetekben újrakezdtem és sikerült végigverekednem magam és kilőni a 12 telepest az űrbe Stoly teller fokozaton. A végére már annyi hulla volt, hogy idő se lehetett elsöpörni azokat. Röpke 115 óra alatt ment végbe ez a misszió. :d
    Bár ez csak az alapjáték még mindig úgyhogy eljött az idő beszerezni valamelyik kieget.
  • Papa01 #189
    Akkor majd karácsonyra meglepem magam vele.. :)
  • Balázs 17
    #188
    Fejlesztő kiejentette anno, hogy nem fogja akciózni, ha valakinek kell vegye meg ennyiért :D
    Talán a Rimworld és a Factorio a két játék amiket én ismerek és így döntöttek, igazuk lett :)
    Gondolom az is benne van, hogy egy fejlesztő készíti (ha jól rémlk)
    Ezeket az embereket sokkal jobban tudom támgoatni, egy AAA címet én is megveszek akcióban, ha meg nem lennének leárazva lehet meg se venném őket
    Egy ilyen indie játék ezerszer nagyobb játékélményt ad
    Top3 játszott játékom, rimworld, factorio, stardew valley, ez sokat elmond :D
  • undY1ng #187
    Megvettem, félek az életem elvesztésétől. :'D
  • Papa01 #186
    Olcsóbb nem lesz soha max10%, úgyh felesleges várni


    Igen, ez nekem is feltűnt, hogy alig akciózzák. Lehet tudni mi ennek az oka?
  • Balázs 17
    #185
    Kicsit más mint egy RTS, de rengeteg a contetn a játékban már alapból is, ami végtelenségig moddolható
    Többféle nehézség, többféle variáicó, lehet egy emberrel is játszani, nagyobb kivíással, lehet sok emberrel kezdeni
    Az biztos, hogy be tudja szippantani az embert, mert mindig van vmi új amit kitaláslz, vagy átépítsz vagy csak simán sz*pat a játék =)
    A játék legnagyobb erőssége, hogy bárki megtalálhatja a számára megfelelő beállítást, lehet full chillben tolni vagy hardcore surivalként
    Olcsóbb nem lesz soha max10%, úgyh felesleges várni
  • undY1ng #184
    Köszönöm! Biztos vagyok, hogy eltudnék merülni benne. :)
    Anno ilyen Age of Empires és hasonló sorozatokon nőttem fel és bár tudom ez azért annál sokkal összetettebb de ahogy előbb említettem is, kevés a jó stratégia manapság.
  • Ninju
    #183
    Meg. :)

    Én anno még az alfában csatlakoztam a csapathoz azóta képes vagyok órákat beletolni a játékba. Azt nem szabad elfelejteni, hogy ez eg olyan játék ahol csak bizonyos esetekben adhatsz közvetlen utasítást az embereidnek. Az építgetős része kifejezetten hangulatos és részletes. Tudtommal van benni magyarítás, ami jól jöhet, mert azért időnként kell olvasni egy kicsit.
    A motorháztető alatt rengeteg részletre figyel a program, legyen az szociális érintkezés vagy öregedés. Ha szereted a nem pörgős stratégiákat, akkor tetszeni fog.
    Nekem 780 óra van benne, de még mindig van olyan amit nem láttam. :)
  • undY1ng #182
    Hello!
    Már én is rendkívül régóta szemezgetek a játékkal de valaki nagyvonalakban (saját tapasztalat alapján) le tudna írni egy kis kedvcsinálót? Az a 30 ojró megéri-e érte még így pár év elteltével is? Hiányzik egy jóféle stratégiai cucc. :)
  • Daffit
    #181
    Szia! Nem tudok róla, de akár lehet is. A csatlakozó állatokat többnyire levágom, a nem tetsző embereket elküldöm. Annyira ritkán fordul elő, hogy az nem zavar.
  • Balázs 17
    #180
    Sziasztok!
    Megtöröm a csendet
    Létezik olyan mód amivel ki lehet kapcsolni, hogy maguktól csatlakozzanak a kolóniámhoz, emebrek és állatok is?
    egyik legidegesítőbb dolog számomra ez :/
    Utoljára szerkesztette: Balázs 17, 2022.01.21. 12:20:16
  • Ninju
    #179
    Valami bug lesz az.
    Ha jól rémlik el tudsz dobni tőlük cuccokat akkor is miután már megalakult a karaván. A személyek inventorija elérhető ha jól rémlik.
  • tutyimutyi2
    #178
    Nem tudom hogy mikorra kapok itt választ de, mitől van az hogy egy küldetés helyszínen voltam 2 kolonistával meg 2 szamárral és mikor felpakoltam rájuk mindent amit elbírtam és kiadtam nekik a parancsot a haza útra akkor a két kolonista még visszafutott és felpakoltak magukra cirka 50-60 kilót aminek hála amint elhagyták a területet jött is az üzenet hogy mozgásképtelen karaván :P
  • SaGa
    #177
    Ha kész a steames gyüjtemény, majd írd be ide a nevét.
    Köszi…
  • DevEagle
    #176
    Faction modok nincsenek mèg azzal nem vergődtem. Van rá olyan mod amivel ha save gamebe raksz új fajokat, akkor megjelennek, tehát mindenki tegye bele amit akar. Arra nem lesz kedvem. Hospitality kéne még, bár a gyerek szüléssel megoldható a kolónia bővítése. Ha nem holnap, akkor vasarnap jelentkezek!
  • Marcinko
    #175
    engem a steames változat
  • DevEagle
    #174
    Srácok, eszméletlen de kész a modpack. Dev módban néha dobál üzeneteket, de idáig semmi fagyás, semmi breaking bug. 200 körül vannak a modok. Persze lehet rajta csökkenteni ha valaki nem szereti a vgp gardens modokat pl meg hasonlók. Megpróbálom feltenni steamre bármilyen más megoldás van? Letudom szedni a modokat offlinera is meg google drive, csak akkor nem lesz frissítés a modokon. Érdekel valakit?
  • TokraFan
    #173
    Igen, valószínűleg eltér a fájlok karakterkódolása. Tipikusan akkor jelentkeznek az általad leírt katyvasz karaktersorok. Gondolom az update felülírt néhány fájt, melyeknek így már nincs ékezetes támogatásuk.
    Bizonyára javítható, csak kérdés, ki fog vele foglalkozni, ha az eredeti fordítók már dobták a projectet.
    Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.03.05. 20:01:30
  • DevEagle
    #172
    Arra gondolsz hogy unicode ban van.e a magyarositas vagy ilyesmi? Ezt nem lehet sehogy megoldani? Mert ahogy látom a magyarosítás nem lesz az új updatehez jó sokáig
  • TokraFan
    #171
    Szimpla karakterkódolási hibának tűnik.
  • DevEagle
    #170
    Továbbá nemsokára rakom fel steamre a modpackomat, load orderrel, modconfig-al. Én a modpackolat rimpy modpack készitő cuccával csinálom. Hiánypótló. Nektek mi a véleményetek a modpackokról, illetve miért nem osztogatják meg steamen a magyarok ha van nekik működő modpack, mod sorrendel? Ennyire irigyek vagyunk?
  • DevEagle
    #169
    Szerintem a children and school and leraning mod és a hospitality modot kellett volna dlc-zni nem ezt a royality valamit. Jó jó de szerintem az hogy ha a karik tudnak házasodni meg ilyenek akkor lehetne benne alapból gyerek is akit fel kell nevelni. Az meg hogy a látogatóknak, akiknek alapból nem sok értelme van, lehet velük foglalkozni, esetleg toborozni, ha jól érzik magukat ajándekokat hagynak hatalmas ötlet.
  • DevEagle
    #168
    Srácok. Az 1.1 tapasztalairól valaki? Esetleg nektek nincs olyan bajotok 1.1 modokkal hogy a magyarra állított nyelven a modok sokszor érdekes karakterekkel jelennek meg? Gondolok itt a #%& stb. karakterekre. Ez a magyarositás hibája lenne? Nem akarunk vagy az eredeti keszítő nem akarja a firdítást javítani? Ezekről bármi info? Továbbá dev módban rinyál egy olyan piros error ami az angol fájlokban nincs is benne. Wtf?
  • Ninju
    #167
    Na igen! Főleg akkor probléma ha fából építkezel. :D
  • Caliph
    #166
    azért a piromániásokkal vigyázni kell :D simán felgyújtják a bázist :D
  • Ainz
    #165
    Őszintén?
    Nézzél róla pár gameplayt, egyáltalán nem kell félni, mert egy gameplay sem rontja el a játékod, mivel minden kolónia más és más.
    Rengeteg mod van hozzá, amiket érdemes is használni, már ha szeretnéd.
    Az új patch ilyen már modokban jelenlévő dolgokat etc adott hozzá.
    A új DLC is valami ilyesmi, bár nem teljesen tudom h mennyire más mint ami már modokban megvan.
  • T800
    #164
    Nagy vagy köszönöm! :) Szuper játék, nem találtam még ehhez foghatót. Mit tud az 1.1 illetve az új DLC? Sokat ad hozzá?
  • Ninju
    #163
    Gyengébb fokozaton eléggé megbocsátó a játék. Bátran próbálkozz vele.
    A koncepció egy picit rouge-like lenne, de szerencsére nem kötelező így játszani.

    Van magyarítás a játékban!!!

    Kezdésnek én azt javaslom, hogy valami olyan területet válassz ahol vagy rövid, vagy egyáltalán nincs tél. Úgy mindig tudsz zöldségeket termeszteni.
    A kezdő csapatban jó ha van aki ért az építéshez, a főzéshez és a gyógyításhoz. (legalább egy láng)
    Minél hamarabb kezdj el épületeket építeni. A fa az elején megteszi, de később célszerűbb valami másik anyagot keresni.
    Az elején szinte bárkit érdemes megpróbálni felvenni a kolóniába. Nagyon sokat számít, h egy fővel nő a létszám.

    Hirtelen ennyi. Az angolul "learning helper"-t fogalmam sincs hogy hívják a magyar verzióban, de rengeteget segít! Olvasgasd.
  • T800
    #162
    Én pont most ugrottam bele, szerettem is volna ide írni de láttam, hogy lassan egy éve halott a dolog, de te hátha tudsz nekem adni egy kis útmutatót. :)

    A tutorialt végigvittem, viszont elég hamar elengedi a játék a kezemet. Van esetleg valami frissített magyar nyelvű leírás a továbbiakról? Vagy hogyan érdemes belevágni a "nehezébe?"

    Köszi előre is ha esetleg van megoldás :)
  • Ainz
    #161
    Fura hogy ennyire kihalt ez a topic.
    Megjelent az 1.1-es patch és az első DLC
  • Xsillione #160
    Az állatokat fel is kell dolgozni előtte (butchering table/hastok, illetve a production spot is alkalmas rá), amiből lesz hús és bőr, utána mehet a főzőcske csak. Ha ez nem volt gond, akkor esetleg nézd meg a kaja beállításait, esetleg nincs engedélyezve a hús felhasználás.
  • nepszter1
    #159
    Csak azt nem értem hogy miért írja az egyszerű étel készítésnél hogy nincs elég alap anyag? Mikor egy csomó állatot lelőttem már . Növényem még nincs .
  • Xsillione #158
    A legegyszerűbb kaja (simple meal/egyszerű étel) nem igényel semmilyen képzettséget, nullás értéken is el tudja készíteni bárki (bár könnyen lehet mérgező ekkor.) Ehhez elég báűrmilyen főzésre alkalmas termelő (tűzrakás, elektromos vagy fa tüzelésű kajatermelő.) Ráadásul elég hozzá egy fajta forrás is (lehet csak növény vagy csak állat alapanyagból készíteni.)

    De ha valamiért ez sem menne, akkor is lehet több kaját nyersen fogyasztani, a málna vagy más gyümölcs mindig ilyen, illetve a többi terménynek is eltérő a büntetése, risz és burgonya nagyon nem kedvelt nyersen, míg a kukoricát egész szivesen megeszik nyersen is.
    Utoljára szerkesztette: Xsillione, 2019.04.20. 10:27:06
  • nepszter1
    #157
    Kaját hogy tudok készíteni ? Oké csinálok villany rezsót de ha pl. nincs szakácsom vagyis csak 1 az értéke akkor hogy tudok ?
  • TokraFan
    #156
    Ha jól van megcsinálva, akkor nem okoz problémát a hőhullám. Ha látom, hogy jön, akkor -15fokkal még lejjebb veszem a klímát és ennyi, de tkp. maradhatna eleve ott állandóan és akkor még ennyit se kellene csinálni vele. Ha rendesen zárt az a szoba, van teteje, a falai minimum kőből vannak, a klíma jól van beépítve és rendesen kapja a delejt, akkor semmilyen hőhullám nem oszt, nem szoroz. Maximum olyan fordulhat elő, hogy a klíma megadja magát, akkor javítani kell de ennyi.
    Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.04.14. 00:37:28
  • 2Pete
    #155
    Tető +1. Szvsz a -200 csak annyi hogy arra állította be a légkondit.
  • Ninju
    #154
    Na jó, de ha normál körülmények között le tudsz hűteni egy szobát az nem lesz +50 fokos egy hőhullám során. :)
    Mondjuk azt nem mondta, h hogy hűtötte le -200ra.
  • Caliph
    #153
    nem lehet sok gond a szobával,azt irja -200 ra is hűtötte már,a hőhullám meg azért van hogy szivasson ,ahogy előttem is irták :D
  • Ninju
    #152
    Dobj fel egy képet a szobáról. Hátha úgy látjuk mi a gond.
  • Xsillione #151
    És a falak anyaga sem mindegy, a fa jobban ereszti a hőt, mint a kő, szintén érdemes rétegelt építkezést tolni, a hideg szoba mellett legyen más, nem fűtött szoba (folyósók és hasonlók), ami segít a szigetelésben, persze egy kocka szabad levegő hely kell a légkondi külső oldalának. A hőhullám meg ne zavarjon, az azért van, hogy keresztbe tegyen.