353
-
JonasSandor #353 Megjelent a játék switcre is csapassátok. -
#352 Jött új DLC, jópofa :))
-
hunbalee #351 Game pass után, most ps + -ba került a game. Felkészül humble choice! -
#350 változtattak sokat rajta.
Elég az animált gif-t megnézned kicsit lejjebb... na az egy lekörözött AI volt..
-
jelenleg már csak egy gubanc van, az AI kissé eltúlzott tapadása, de végül is nem tragédia, nem feltétlen kell expert-n használni. -
#349 Sikerült kipróbálni végre. Nem tudom jogos volt-e a sírás előtte, de a jelenlegi verzióval nincs gond. Mindent maxra tekerve (car handling, damage, game ai) teljesen élvezhető. Nem szappantartó-fizika, nem lehet eszetlenül tolni, törtek a dolgok rendesen. Nem vettem észre, hogy utazott volna rám a gép, ők is hibáznak és küzdenek egymással. -
#348 1giga frissítés jött. -
#347 Nekem igazából a régebbi verzió tetszett a legjobban, az elöző oldalon csináltam 2017-ből egy laposkás videót (#227), az viszont nagyon jól látszik ahogy teltek a körök hogy mi minden került a pályára, és egy röccenés se.. és az irányítás is jobb volt, sok volt az ütközés az alkatrészdarabokkal.
A mostani verzióban sok olyan ütközés van amit csak grafikailag jelenít meg, ami viszont nem változott, az ez:
-
#346 Mármint hogy AI nem lök ki másik botot? Kilök most is és régebben is, ..és régebben is nagy köcsög volt az AI mert akkor is te voltál a préda a mezőnyben.
De most jobban, ..tegnap fiamnak elindítottam egy 45 körös ovált, ő ment a terepjáróval, 23 AI meg fűnyíróval...gondoltam had örömködjön + keres nekem pontokat. sok kör hátrányban futott be tök egyedül,...de nem is ez az érdekes, hanem ahogy támadták a fűnyíróval a botok..
egy röhej.
Legközelebb beteszem kombájnnal.. -
JohnBart #345 Befutott egy hotfix jónéhány hibajavítással és módosítással. Ami különösen lényeges lehet:
GAMEPLAY:
- Disabled attacker's advantage for the realistic damage mode, effectively restoring Summer 2018 mode. (Ezt mondjuk sajnálom, így Realistic módban megint túlélésre kell játszani, és nem lehet vadulni annyira.)
- For Novice and Amateur AI difficulty, reverted AI rubberbanding to Summer 2018 settings. (Öröm.)
- Increased the chance of AI raceline mistakes for Novice and Amateur AI difficulty. (Öröm. Az meg főleg, hogy különösen az új pályákon, pl. a Dirt Devil arénában Experten is hajlamosak szétröpködni és hibázni a gépi ellenfelek a tapasztalataim szerint.)
- Disabled rubberbanding for Expert AI difficulty. (Helyes.)
- Made Supervan easier to control especially with a keyboard. (Öröm.)
- Reverted the default camera to what it was in the Summer 2018 build. (Ez szintén jó, kicsit furcsa volt számomra az új nézet.)
"AI-ról azt írják, mint ti, csak rád utaznak, bármilyen szinten, AI AI-t nem is lök ki."
Ezzel kicsit vitatkoznék, azért Experten egymást is elég durván alázzák, főleg az új arénákban. Alacsonyabb szinteken nem tudom mi a helyzet, de én 30-40 játékórával korábban azért tekertem fel Expertre a nehézséget, mert azon legalább nem sínen, nyugiban vezet az AI. -
Timbu #344 "AIról azt írják, mint ti, csak rád utaznak, bármilyen szinten, AI AI-t nem is lök ki."
Ez eddig is így volt? -
#343 Én nem érzem arcade-nak, de nem érzem jó szimulátornak sem, valahol a kettő között van a csúszka.
Arra figyelni kell hogy ha túl erős az autó akkor szinte kezelhetetlen, és rengeteg időt buksz a lökdösődésekben, egy fullos Tristar (vagy mi) sokkal okosabb autó versenyben, csak hát nagyobb autókhoz gyengécske.
Az AI egy kcsög, egyszerűen nem lehet vele bírni expert-n néha, sima aszfalton még így sincs esélye, de laza burkolatú úton olyan kigyorsításai vannak ami a játékosnak nem elérhető, ezért utolér és mi az első dolga? kibszni az árokba.
Szal kell hozzá idegzet.
A töltési idővel mindenképpen kell valamit csinálni, elvész a pörgés érzése, ami a játékban egyébként megvan. Online sztem nagyon jó, mivel nem egy felkapott játék ezért egész jó a társaság aki használja. -
#342 Nah, a nagy sírásnak köszönhetően a törésmodellt visszaállítják a régi értékekre egy új frissítésben és a fejlesztők szerint nem lett hozzányúlva a szimulációs (car handling) részhez - pedig arról is megy a hiszti. Most már konzolokon is elérhető a játék és sokak szerint épp emiatt lett arcade az egész.
AIról azt írják, mint ti, csak rád utaznak, bármilyen szinten, AI AI-t nem is lök ki.
Régebbi gépeken sokkal jobban fut az új verzió, ezt sokan megerősítették. Illetve új pályák is jók. -
#341 igen, pont ezt akartam írni, ..ráadásul most pont ledobott pedig nagyon vigyorgós sorozat volt.
Viszont át kell gyúrjam az autóimat, mert nehezen megyek előre.
...
a mod-s indítás és a mod nélküli közt multiban gondolom van különbség.. még csak az egyikben voltam/vagyok benne -
Timbu #340 A töltési idők viszont mintha a korábbi többszörösére emelkedtek volna. -
JohnBart #339 Az irányítással szerintem nincs gond, érdekes módon talán a törésmodell lett kicsit visszább fogva, legalábbis 2-3 kör alapján Realistic sebzésmodellezés mellett kevésbé szakadnak a járgányok (az update előtt akár 2-3 nagyobb ütközés is végzetes lehetett és darabokra hullott a vas, most 6-8 nagyobb odaverés után is vígan lehet kontaktolni).
Az új pályák egyébként marhajók, a kioldható speckós járgányok is (jó, a kanapénál kicsit rezeg a léc), és a karriermód is kapott vagy féltucatnyi újabb eseményt. Ja, és végre a karrier teljesítésével kapunk egy bónuszautót is (Venom), szóval van tényleges értelme befejezni. :D -
#338 én ma, de majd még mindjárt elindítom kicsit. Az irányítás érzésre nem változott, de valszeg a multi az ami jól tartja ezt a játékot, mert van közönsége/közössége.
offline qva idegesítő az AI, nálam expert-n van de az már igazi szivatós...rád van rajzolva célkereszt. -
#337 Kommentek alapján megint eltolták arkádosabba az irányítást? Valaki próbálta már esetleg? -
#336
szép méretű frissítés. -
JohnBart #335 Bocs a dupláért, csak egy disclaimer: Bár a Bugbear az új update-tel hivatalosan is berakta a magyar fordításomat a játékba, a honosítás sajnos nem teljes, a frissítés új tartalmának egy jelentős része (eseményleírások, pályanevek, stb.) sajnos angol nyelven maradtak (noha elvileg azokat is lefordítottam és átküldtem nekik egy jó hónapja). Ezek véglegesítésén már javában dolgozom, amint végeztem és leteszteltem őket, megpróbálom a frissített lokalizációs fájlt eljuttatni a Bugbearnek, hogy berakja a játékba a következő hotfix-szel. Ha nem járnék sikerrel, modként fogom közzétenni a véglegesített fájlt.
Boldog verdaveretést mindenkinek! ;) -
JohnBart #334 A konzolos portokkal egyidőben befutott egy masszív PC-s frissítés is:
https://steamcommunity.com/games/228380/announcements/detail/1602639771138044037
Röviden: Öt új pálya, öt új verda, valamint egy rakás hibajavítás és technikai fejlesztések. Az év hátralévő részében pedig nyolc DLC pakk érkezik majd új járgányokkal és kozmetikai elemekkel.
Utoljára szerkesztette: JohnBart, 2019.08.27. 16:03:49 -
#333 Adom én is. Ha valakinek sok ideje van felesbe, eléggé tudja adni az AI elleni versenyzés! -
JohnBart #332 Igazából az early access öt éve alatt eléggé lemorzsolódott a multi, átlag 2-300 ember tolja online, de azoknak a fele is (számomra még mindig megmagyarázhatatlan okokból) clean racing szervereken rójja a köröket, amiken tilos a vadulás (nem vicc, engem bannoltak már szerverről azért, mert véletlenül nekikoccantam egy versenytársnak).
Szerintem érdemes megvárnod a konzolos launchot, mert azzal egyidőben a PC-s változat is kap majd egy combos frissítést. Az hátha picit feldobja majd a player countot, na meg akkor jó eséllyel kap majd egy leértékelést is a játék.
Ha csak a multi érdekel, akkor szerintem ne költs el rá most 45 eurót, mert az online vonal elég vérszegény (meg én személy szerint mindig jobban élveztem lezúzni 23 AI-t). -
818391mate #331 Sziasztok.
Sokan multiznak még ezzel?
Arra érdemes megvenni? -
JohnBart #330 A Grass Density-t és a Particle Effects beállítást érdemes Ultra-ról visszavenni High-ra, a legtöbb pályán az segíthet a dolgon a Bugbear fórum szerint. Legalábbis rémlik, hogy másoknak is volt ilyen problémája, és ez segített nekik.
Ja, és a Mixed Class AI set is kerülendő egyéni versenyeknél, valamiért az is memory leakelt korábban nálam és mindig kidobott az asztalra, nem tudom azóta javították-e. -
#329 -
#328 Ha nem gáz az angol google találatok -
Phara #327 Üdv!
Valamit lehet kezdeni azzal,hogy ne kapjak Out of Memory hibát a játékban?8GB Vram-al... -
Rocco27 #326 Ezer köszönet, reméljük egyszer hivatalodan is bekerül a fordításod a játékba. -
Rocco27 #325 Ezer köszönet, reméljük egyszer hivatalodan is bekerül a fordításod a játékba. -
JohnBart #324 Üdv népek!
A Bugbearrel sajna úgy tűnik, megszakadt a kapcsolat, hetek óta nem válaszolnak a megkereséseimre, így úgy döntöttem, nem ülök tovább a honosításon, hanem modként közkinccsé teszem. A csomag innen tölthető:
Google Drive link
A telepítéshez kövessétek a mellékelt TXT-ben lévő leírást, de nem rakétatudomány a dolog. Mondanom sem kell, hogy nem multibarát a pakk (hacsak nincs meg a hosztnak és a klienseknek is a honosítás), szóval ennek tükrében tessék kipróbálni. ;)
Jó szórakozást a pakkhoz! -
Hunor1 #323 köszi -
JohnBart #322 Nem, még készül, majd remélhetőleg a következő frissítéssel kerül a játékba. -
Hunor1 #321 ez még nem letölthető ? -
Piko888 #320 Szuper hír, köszönjük -
#319 -
JohnBart #318 Aki backupolni akar, a profil fájlokat a mentésekkel itt találja:
\Steam\userdata\[egyedi_Steam_user_id]\228380\local\wreckfest
Más: Sikerült lebeszélnem a játék vezető tervezőjével, Jannesszel, hogy elkészítem a játék magyar fordítását. A munkálatok jól haladnak, csak pár olyan szövegrész van hátra, ami valamiért nincs benne a jelenleg elérhető fordítási adatbázisban. Ha minden jól megy, a következő frissítéssel bekerül majd a játékba. Addig egy kis ízelítő:
-
Phara #317 Volt most valami patch amitől vannak fps droppok vagy csak nekem esik le néha 10 fps-re 1-2 pálya?Vagy 2GB VRam lenne kevés neki? -
Baxo #316 A steam felhőbe nem lehet elmenteni? Én sem szeretnék úgy járni, hogy újra kelljen kezdeni. Ki akarom "aranyozni" az összes pályát. Nekem így amatörön is elég kihívás manuális váltással. De élvezem. Szerintem nagyon jó játék lett és várom a további frissitéseket. Téli meg pocsolyás pályák még jó volnának. Na meg a pályarövidítős pajta bodega széttörős farmos pályák sem lennének rosszak. -
schatis #315 Hali. Tudja valaki hova teszi a játék a mentéseket. Lehalt a win. És nem kezdeném újra. -
JohnBart #314 Nagyon jó lett az új pálya, örülök neki, hogy tovább foglalkoznak a játékkal. Kíváncsi leszek, hogy a kőrajongók említette lakókocsis versenyekből meg a havas pályákból lesz-e valami végül. :)