3246
Path of Exile hack and slash játék
  • MerlinW
    #3246
    Oké, értettük. A továbbiakban ne a PoE topikot szemeteljük ezzel, köszi.
  • undY1ng
    #3245
    Na jólvan, meghoztad a kedvemet ahhoz a játékhoz... Egyébként az első videók alapján nekem bejött az a játék és stílus. Állítólag rengeteg volt a bug, most nem tudom mizu.
  • Sir Cryalot
    #3244
    5x komplexebb történés mellett, 5x jobb grafikával JOBBAN fut a cryengines Wolcen az 1660ti -s laposomon,meg helyből tud "time of day" -t ...
    Igazából az lenne az ideális egy Heroes of m&m stílusú endgame-l , napszakkal, ez az atlasosdi elég "meh" .
    Szerintem Chris nagyon meg lesz szorongatva, ez az 5 mp-be belesűrített pályagenerálósdi nem fog menni, és prerender nélkül nem lesz jó/gyors grafika .Földön maradó hulla se éri meg - elveszett teljesítmény.
  • Sir Cryalot
    #3243
    Szóval ha lenne mégis ,akkor úgy lenne hogy map generatorral megkapod mint extra tulajdonságot hogy 0-24h , de mivel az atlasnak nincs időbeosztás mechanikája , nem is gondoltak rá. De gondolom TUTI így csinálná , ez nekem már meredek.
  • Sir Cryalot
    #3242
    De az egy kampány szerűség , ami gyengébb mint egy kampány mert asset flip. Meg van Chris Wilson-öd aki kiáll a pódiumra azzal hogy day&night cycle-re nincs szükség mert ha kell ő óránként kiadja inkább mint asset flip.
  • MerlinW
    #3241
    Ööö PoE-hez három havonta van endgame content :) League-nek hívja.
  • Sir Cryalot
    #3240
    Wolcen topik az SG-n. Nyomoztam vagy 5 percet hogy mi lehet a fáma PoE reboot vs. Wolcen reboot kapcsán, ami ide kapcsolódik az az hogy NEKEM az lett mondva hogy nagy újságot ne várjak PoE-hoz mert nem lesz új endgame csak kampány. Ami Wolcenhez kapcsolódik azt oda írom.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2020.11.16. 21:03:12
  • Sir Cryalot
    #3239
    Én most rettenetesen jól elleszek solo Wolcen endgamel most amíg globe explosion buildből turret build lesz.
  • MerlinW
    #3238
    PoE 2 néven lesz a "reboot", valamikor jövőre. Elvileg upgrade lesz, nem külön játék, tehát sok dolgot viszel magaddal, de majd meglátjuk.
  • MerlinW
    #3237
    74, 400 óra alatt, főleg mert az endgame bossok 99%-ával először találkoztam.
  • Sir Cryalot
    #3236
    Nem éppen, ha lesz reboot szuper lesz. PoE meg nem igazán lesz rebootolva ahogy a helyzet kinéz, meg egyáltalán mi szükség volna rá ha minden szuper.
  • MerlinW
    #3235
    De, elég gyenge cucc.
  • Sir Cryalot
    #3234
    Deathcount ?

    Nekem abból is van hogy belépek a mapra és ott vannak 20an.

    Wolcennél nem éreztem ezt hogy hátráltatna hogy pusztul a kari, de itt, úgy hogy még kapod a FOMO -t orrba szájba meg ösztökél a program hogy csinálj mást/jobban úgy azért már elég meredek.
    Most pl nincs kedvem felhúzni 75% dodge-ot mert épp az jobb mint a block , b+ Chris hogy akárhányfelé van választás és soha nem egyértelmű, meg ő leszarja mert kapja a társaitól auraban.
  • undY1ng
    #3233
    Az a Wolcen nem egy nagy fail játék lett?
  • MerlinW
    #3232
    Mondtam korábban, harverst-et egy saját spellsinger builddel toltam végig, öltem le második próbálkozásra awakening 8 Sirus-t, stb. Oké harvest-ben könnyű volt a kraftolás, magávala build-el nem sok problémám volt. 5k hp, skill pont minden fire damage, elemental res-re, soul tether öv és kb ennyi. Ez volt életem második karaktere (eltöltöttem 2-3 órát a skillek tanulmányozásával és kérdeztem discord-on ha nem volt tiszta valami, ennyi).

    A képen a sebzést fel kell szorozni 6-al, mert volatile dead-et használtam. Spellsingerrel 4 ability sül el, összességgében kb 800k-1,2m dps a vége.


    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.15. 15:02:05
  • MerlinW
    #3231

    Egyébként sok időt lehet spórolni azzal, ha más által készített buildeket importálsz poe builder-be és azzal elemzed őket, ki be kapcsolgatsz dolgokat, értelmezed stb.
  • Sir Cryalot
    #3230
    Szerintem nem időmilliomosoknak készült, hanem Chris Wilson nem solo player és úgytűnik hogy hajlamos rá hogy az önnön tévedhetetlenségébe (hülyeségébe) vetett hite összeadódjon a játékostársaiéval amiről nem szólnak neki, és ez már mehet egy ideje .

    Részemről beleuntam hogy mindig akad bökkenő bármilyen jó a build papíron mégis elázik solo-ban, de az nem érdekli a fejlesztőket, csinálj exploitot vagy csinálj 5layer defenset , vagy minion ami felfogja az ütést, bérelj fel aurabotot (WTF)

    nem is értem, miértnem a kötelező kör van improveolva amit le kell futni (labyrinth) miért gyakorlatilag ahelyett készül Heist.

    Na mentem wolcenezni, még szerencse hogy annál előbb kötöttem ki mint ennél.
  • MerlinW
    #3229
    Ahogy korábban írtam, csak az elején átláthatatlan, egyébként tök logikus és átgondolt. Pár száz óra játék után megvilágosulsz:) Poe bulid progival egyszerűbb megérteni. A különböző mechanikák sokszor még bonyolultabbak mint maga a skillfa. A kraftolásról ne is beszéljünk :)

    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.15. 14:52:00
  • MerlinW
    #3228
    Világos, de ez a játék mindig is időmilliomosoknak készült :) Nekünk a Grim Dawn, Diablo vagy egyéb casual ARPG való :)
  • undY1ng
    #3227
    Nekem ez a fő bajom a PoE-val.. az átláthatatlan skill fa, miért nem volt jó a bevált D2-s csak egy kicsit modernizáltabb változattal? Ha már annyira a D1/2 irányát akarták megközelíteni a fejlesztők. Értem én, hogy több lehetőség a "kasztoknak", hogy szinte bárkiből lehet bármi de ez a matekozás...

    Viszont a Merlin jó dolgot írt azzal kapcsolatban, hogy az összes aRPG és ilyen jellegű hack'n'slash játékoknál alap skill a HP/DEF... de mire azokat is átlátod abban a katyvaszban. :D

    Példaként az előbb felhozott totemes templart, annak azt se tudtam, hogy milyen statok kellenek: gondoltam biztos INT... nagy lópélót, kb. alig kell hozzá. És ilyenkor jön a gugli jóbarátként, de elveszik az a sajátmagam álltal fejlesztett dolog.
  • hawkie22
    #3226
    Ez nem feltétlenül arról szól, hogy türelmetlen az ember. De dolgozó emberként, ha van napi 1, ne adj Isten 2 órám játszani (ami gyerekek és meló mellett igencsak ritkán jön össze), akkor nem akarok még matekozni builderben órákig, hogy után meg esetleg 10 percet játszahassak is érdemben (ami ugyebár, ha napi 1-2 órád van és ebböl a 80% a matekozásra megy el, akkor még ez a 10 perc is egy kedves becslés). Emiatt lett nálam kuka a PoE. Pedig van benne potenciál, neki is futottam többször is, de amikor már kicsit komolyabban bele kellett volna menni a skillfába, akkor már sajnos nem volt rá annyi idöm, amennyit rá kellett volna szánni. Ugyanez a probléma állt fenn a Grim Dawn esetében, pedig ott még nem is olyan szerteágazó a skillfa.
    A Diablo emiatt jó az olyan embereknek, mint én, belépsz, már bekötött szemmel tudod, hogy melyik skillek azok, amiket használnod kell/fogsz és ha megvan a megfelelö geared, akkor 5 perc után már csépelsz is és haladsz rendesen.
    Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2020.11.15. 09:30:25
  • MerlinW
    #3225
    Én az első karakteremet vakon csináltam és t14-es mapokig jutottam vele. Az emberek türelmetlenek - részben megértem - áttanulmányozni a teljes skillfát, követni a változásait és matekozni builderben órákig a játék előtt. Az első 1-2 karakter után meg már szerintem egyértelmű hogyan lehet unalmas de alkalmas karaktert összerakni (mindig HP-ra és védelemre kell menni, és csak utána sebzésre). Szintezéshez úgyis mindegy, aztán endgame meg lehet respec-elni úgyis.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.14. 21:57:52
  • undY1ng
    #3224
    Újra megjött a kedvem egy kis csépeléshez. 100-200 óra játék után úgy gondoltam a saját tapasztalataim alapján csinálok egy karit (konkrétan egy totemes templart) és ahogy haladtam, mondom azért ránézek egy hasonló buildre, hogy jók voltak e a számításaim...
    Hát teljesen máshogy kellett volna és ez majdhogynem el is vitte a kedvemet.
    Tetszene ez a játék de itt is az van, hogy szinte mindenki a valakinek a buildje alapján csinálja a karit, mert ha máshogy csinálod akkor kuka, mivel nem fog érni semmit.
    Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.11.14. 11:22:32
  • Sir Cryalot
    #3223
    Esett egy 6socket 4 link "Belly of the beast" ha akar valaki jönni orb of fuse-t farmolni annak felajánlom .

    https://pathofexile.gamepedia.com/Belly_of_the_Beast
  • Sir Cryalot
    #3222
    Találtam egy érdekes (?) kombót :D

    https://pathofexile.gamepedia.com/The_Aylardex

    https://pathofexile.gamepedia.com/Voidbringer

    https://pathofexile.gamepedia.com/Disciple_of_the_Forbidden

    https://pathofexile.gamepedia.com/Doedre%27s_Elixir

    amulettel együtt 45 % sebződés esik mana poolra egy Mind over Matter-es Cloak of Defiance-l, és ez ~ 20 chaos gear míg a youtubos videón 30 van neki passzivból plusz 10% egy 400C ékkőből. Azzal nekem 55% lenne .

    Szóval az amulet miatt elveszik 200% critical strike chance, de a voidbringer visszahoz ~150-et , +1 szintet rak az arcane cloak-re, és egy távolkeleti árul 1C-ért pont jó linkest .

    3. link-es 8%-ra még rájön 4% passzívból így +60% spell dmg is bejön. 4. link-es italt meg annyiszor nyomod be ahányszor akarod .
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2020.10.14. 19:02:55
  • Sir Cryalot
    #3221
    Empower lvl3 at meg úgyhagyta a double corrupt.

    Legalább most nem verettem meg magam Atziri vel mint a summoneremet. Nagyon király a BL archmage de ezzel is summonolok még, buborékos spectret az act3ból mef a powerchargért chieftaint.

    Nem tudom a youtubernek honnan van power charge je?
  • Sir Cryalot
    #3220
    Ja a headhunter:D

    Már próbáltam apex of sacrifice ozni ilvl 40es övet erre adott egy másikat, szóval még majd próbálom. Nem vettem pont volt és láttam 10c egy olyan mert ilvl40:)
  • SgtPepper
    #3219
    Igen, a cuccaidból származó rarity meg quantity az általad megölt szörnyekre vonatkozik. Ha a ládákat is boostolni akarod, akkor ahhoz a map quantity-t meg rarity-t kell megnövelned. Amúgy rarity-t nem érdemes annyira stackelni, mert a unique item-ek 99%-a szemét és sokkal jobb, ha quantity-d meg clear speed-ed van. De ha már rarity-t stackelsz, akkor rakj nemesis-t a mapokra, hátha esik headhunter.
  • Sir Cryalot
    #3218
    Ahogy elnézem másra nincs is mód , törzsközönség híján . Már azt használom mert rájöttem hogy _mindig_ megelőznek onnét.
    Egyébként a lentebbi "tiráda" törölhető mert csak azt módosítja az item find ami szörnyekből esik ki.
  • sirdond
    #3217
    jól elbeszélgetsz magaddal.

    légyszí, ne használ a poe.trade oldalt, csak a hivatalosat: https://www.pathofexile.com/trade
  • Sir Cryalot
    #3216
    Hja nem, a jeweller's delirium orb a 9c .

    Nagyon jó a Heist :D .

    Ball lightning + vaal skeleton golyófogó build nyilván ütni fog, meg valószínű ICE WALL is működik a kifelé menetbeni csenéshez.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2020.09.29. 19:32:33
  • Sir Cryalot
    #3215
    Ja meg a vaal skeleton is jó testőrség lett volna akkor is megúszom .
  • Sir Cryalot
    #3214
    Ha jól látom a jewellers orb az magában 9 chaos lett volna :D .........

    1 Ládából... odafele bezzeg szart adott.
  • Sir Cryalot
    #3213
    Az történt, hogy DEX alácsúszott a határértéknek és lehullottak az animate weaponök és belőttek az ajtón mert nem volt testőrségem, még molten shell nélkül is megúsztam volna ha nem vagyok hanyag :D mindegy ez egy experiment build :)

    Molten shell meg endurance nélkül még odafele is leradíroznak (amúgy) .
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2020.09.29. 19:15:36
  • Sir Cryalot
    #3212


    Működött a metódus , de kifelé menet elbasztam , fel kellett volna rakni a vaal molten shellt és megúszom.

    EZ mind egy ládából pottyant (volna).
  • Sir Cryalot
    #3211


    na ez csak az amulettel jó az andvarius miatt :D
  • Sir Cryalot
    #3210
    "Andvarius Gold Ring" úgylátszik ládához ebből lesz kettő + string of servitude, strongbox-hoz meg kék perandus gold ring meg egy fehér másik.
  • Sir Cryalot
    #3209
    "Andvarius Gold Ring" EZ sokkal jobb mind a dobókockás. Viszont plusz egyet kell cserélgetni az amulet miatt az nem biztos hogy kellemes, mappoláshoz meg dvell-hez belefér de heisthez nem valószínű, max odafelé.
  • Sir Cryalot
    #3208
    JA , elfelejtettem amiért íródott a hsz:

    mindkét exalted amit találtam ,tök random LÁDÁBAN volt . Úgyhogy elhatároztam hogy úgy lesz mappolva, hogy nem veszek fel SEMMIT csak 1 slotosokat, végigmegyek egyszer , és visszafeléúton mindent kinyitogatok, amuletestől meg perandus gold ring-estől.

    Milyen item quantity / rarity dolgok vannak még ? Tudom hogy van egy 60+ os rarity öv, meg egy armour , azt nyilván beszerzem. Na meg a dobókockás gyűrű de az rendszerint drága.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2020.09.29. 13:32:44
  • Sir Cryalot
    #3207
    Üdv, harvestnél kezdtem , animate weapon build-el és nem is tudok nagyon elképzelni mást mint azt , eléggé jól ment elektromosság konverzióval meg 4 db slave driver spectre-vel , eléggé le tudtam menni dvell-ben.

    Most Heistnél kipróbáltam egy budget build-et amiben nem volt +1 spectre armor , meg Victario's Charity így nem volt slave driver hanem a gorillák, de ez sokkal gyengébb így sajna.

    Szóval elhatároztam hogy csinálok egy ilyet ,mert 5 endurance charge plusz meghosszabbított vaal molten shell SE elég jó survivalibity nekem:
    https://www.youtube.com/watch?v=dAv_qupdl-8
    Kinek milyen tippje van Heisthez?
    Az én módszerem "Tibbs" , na rá érdemes alapozni , minden ládát kinyitni, a céltól távol eső nagyládát kinyitni kifelé menet ( ez Tibbs képessége), a közelebb eső meg mehet pluszba és a célhoz még odaérünk.

    További módszer :D

    Ládanyitogatáshoz meg majd map strongboxozáshoz is ezt fogom használni:

    https://poe.trade/search/uumkohamakomim (van egy ilyenem eladó pluszban)

    két extra aranygyűrűt hordok magamnál, egy fehéret meg egy kéket és dvell-hez meg a fentiekhez majd felveszegetem :D

    Valaki valami trükk? Fehér map sárgásítására mi a jó módszer ? Két vaal darabkát is használok de az gyorsan elfogy , így csak orb of alchemyt szoktam .
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2020.09.29. 13:04:41