3693
Wiki, minden is rajta van: https://pathofexile.fandom.com/wiki/Path_of_Exile_Wiki
Build-ek, Árfolyamok: https://poe.ninja/
Kraftolás: https://www.craftofexile.com/
Kraftolás: https://poedb.tw/us/mod.php
Trade: https://www.pathofexile.com/trade
Napi labyrinth layout-ok, Syndicate, Delve, stb cheat sheet-ek: https://www.poelab.com/
Loot filter: https://www.filterblade.xyz/
Segédprogramok:
Path of Building: https://pathofbuilding.community/
Trade price checker: https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade/
Trade makró: https://github.com/C1rdec/Poe-Lurker/releases
Build-ek, Árfolyamok: https://poe.ninja/
Kraftolás: https://www.craftofexile.com/
Kraftolás: https://poedb.tw/us/mod.php
Trade: https://www.pathofexile.com/trade
Napi labyrinth layout-ok, Syndicate, Delve, stb cheat sheet-ek: https://www.poelab.com/
Loot filter: https://www.filterblade.xyz/
Segédprogramok:
Path of Building: https://pathofbuilding.community/
Trade price checker: https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade/
Trade makró: https://github.com/C1rdec/Poe-Lurker/releases
-
Sunrider924 #3693 Mondasz te valamit. Most pl szivok mint a torkosborz, a Ryzen7 procimmal w10 alol en meg bejutok a jatekba de a 45-60 kozotti fps leesik a picsaba 20 fps ala mikor egy breach/delirium/ritual/lockbox-ot inditok, szoval gyakorlatilag jatszhatatlan de halistennek a GGG elment a "megerdemelt" karacsonyi pihenore. Lehet hogy a performance problema korabban is megvolt de a karacsonyi szunet elott kozvetlen kiadott update, a 0.1.0.e ota lett nagyon sok AMD-s aki rafaragott, most akkor vagy ne adjanak ki updatet vagy ne menjenek kozvetlenul utana szabira...
Bakker mintha valami amator kezdok lennenek nem pedig tiz eves szakmai multal a temaban... -
sirdond #3692 lvl80 vagyok, mapozgattam elég sokat, lvl10+ completionnél járok, 3 ascendancy. A build még mindig jó, poison archetype amilyen rossz és gáz volt az elején, cruelre és mapokra annyira jó lett, dps 5 linken nagyon jó, bossok nagyon könnyen lemennek, pedig még van hova fejleszteni a geart bőven, kb 15 exaltnyit költöttem gearre eddig.
Mapozás eddig erősen felemás, vannak benne jó dolgok, de többnyire inkább rossz, a waystone sustain túl macerás és grindolós, szerintem feleslegesen. Nem tetszik,hogy egy halállal elveszted az adott mapot, azért mert a monster balance unfair és nincsenek elég defense lehetőségek, amire építeni lehet (kb mindenki ES+CI-ra megy a fa bal oldalán), evasion nem elég jó endgameben. Ebben a PoE1 sokkal jobb, nem értem miért nem lehetett tovább használni azt?
Amúgy,aki még nem játszott annyit,vagy mostanában kezdene, az ne adja fel, Act1 és 2 eléggé túl van tolva, de,ha azokon végigszenvedi magát az ember, onnantól könnyebb lesz és megéri elmenni endgame-ig, mert az az igazi PoE élmény. -
#3691 Befizettél early access/beta-ra hogy teszteld nekik a játékot. Mire számítottál? :) Én PoE rajongónak tartom magamat a 3000+ órámmal, de eszembe sem jutott hozzányúlni a PoE2-höz release előtt, ami kb egy év múlva lesz. Addig meg úgyis kicserélik a fél játékot, ahogy szokták.
Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2024.12.21. 02:45:59 -
TomStorm #3690 Nem kaptam teljes megerősítést ultrawide-al kapcsolatban sehol így tegnap megvettem és támogatja:)
Karui Warrior elsőre.Eddig nekem nagyon tetszik Poe2.Kicsit furcsa,kicsit más de ezt is vártam. -
Sunrider924 #3689 Kirpp Early Acces review
Ami engem illet en uninstallaltam most a francba, majd meg alszok ra parat de egyelore nekem ez csak konstans idegeskedes, nem szoktam felulni a hype-ra de most ezt beszoptam, ha tudom hogy ez a poe ruthless verzio kurvara nem fizetek be ra, egyaltalan.... -
Sunrider924 #3688 Folytatodik a kalandom, meguntam a kinlodast a coldos melee monkal gondoltam atspeccelek a Mathil fele villamlos ranged monkra. Lvl 69es karimnak ez 250k goldba fajt, menjenek mar a picsaba, 250k, majdnem nem is volt eleg az osszes megtakaritasom. Aztan a respecchez kurva sok gem kell, skill/support/spirit, tehat ha valaki ilyen keson akar respeccelni akkor legalabb 10+ drb legyen a gemmekbol, es ez csak 3 link es az se minden skillre.
Masik marhasag, megszereztem az elso hideout-ot, bementem, beallitgattam a dolgaimat es utana nem tudtam visszamenni a templomba ami az endgame hub a jatekosoknak. Egyszeruen a waypoint nem enged vissza, kienged az atlasra, a kampanyba, akarhova, csak az endgame hub nem elerheto, hiaba kattingatok ra nem csinal semmit....
Mondjuk igy hogy a hideout mar be van nepesitve a szukseges NPC allomanyal mar annyira nem erdekes a dolog csak nem ertem hogy mi van, probaltam a parancs sort is hogy leave hideout de nem reagalt ra, ugyanugy bemenni is csak Alva-tol tudtam a parbeszedopcioval, Lehet megvaltozott a command nem vagom.
Kotelidegek kellenek ide es akkor meg sehol az ascendancy trial.... -
Sunrider924 #3687 Ejj bakker, kovetkezo koporsoszog, az endgame mappozasnal, ha kozben barmikor meghalsz buktad a mapot, hiaba van meg 5 portalod az csak arra jo hogy kozben, amig eletben vagy kiviszed a lootot, ha meghaltal a map bezart es failed. Ezt megint minek kellett igy? mintha az eredeti koncepcio a 6 portallal mar nem lett volna eleg limitalo foleg a nehez bossokon vagy mapokon...
Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2024.12.12. 18:06:33 -
#3686 Na tegnap belefutottam itt is a lagos terkepbe, mint a poe1 eseteben. Vagyis, csak az adott zona/map lagzik (de nagyon), minden masik nem, se varos, se dungeon, csak az adott terkep. De, ha resetelem, akkor van esely, hogy eltunik a lag, tegnap is megoldatta egyszer-ketszer.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.12.12. 14:37:35 -
sirdond #3685 azzal szerintem nincs baj,hogy ezekbe belenyúlnak és terelgetik az embereket más buildek felé, elvégre ez béta.
az viszont nagyon nagy baj,hogy ezt úgy csinálják,hogy a respec drága és nem adnak free respecet ilyenek után.
emberek olyan hamar meg fogják ezt unni, 1 hónap múlva kevesebben fognak játszani,mint poe1 ruthless-ben :D -
Sunrider924 #3684 Azzal a patchel(1.0d) Jonathan kinyirta a cast on x buildeket, kozte az en cold invoker monkomat. Inkabb nem irom le amit gondolok errol az egesz iranyrol. Annak a maniakus marhanak mindennel fontosabb hogy ha o ugy gondolta hogy a jatekos tervezett haladasi sebessege 1 akkor barmi ami ennel tobbet ad ki azt nerfelni kell de azonnal mikozben a jatek mas aspektusait nem is nezi. -
sirdond #3683 Közben lvl50 lettem, cruel act1, munka miatt nem volt sok időm játszani.
Poison PF vagyok, alapvetően még mindig tetszik a játék, azzal viszont egyetértek, amit Sunrider924 írt korábban, hogy a különböző currencyk drop rate-je sajnos nem elég jó és ez rányomja a bélyegét a játékra. SSF mindsettel indultam neki, PoE1-ben is úgy szoktam játszani, itt sajnos ez nem működőképes. Egyszerűen nincs hozzá elég drop és olyan dps falba ütközik az ember a folyamatos gear upgrade requirement miatt (legalábbis act1-3),hogy az nem fun. Balga módon próbáltam folyamatosan használni a currencyt, ami esett, de az early game craft még rosszabb,mint poe1-ben volt.
Ezzel egyidőben a trade-en pedig olyan gear-ek mennek "kis pénzekért", hogy hihetetlen.
Poison archetype egyébként egész jó, legalábbis miután sikerült kirakni a fán a legtöbb poison node-ot, előtte szenvedés volt nagyon,nem ajánlom,ha valaki gondolkozik rajta.
Ami rettentő gáz design szempontból szerintem az az egész ascendancy rendszer,ahogy meg lett oldva. Hihetetlen, hogy ez átment closed bétán úgy,hogy senki nem szólt semmit, vagy ennyire nem vették figyelembe a véleményeket.
Az még hagyján,hogy egyáltalán nem tiszta,hogy hogyan lesz meg mondjuk a 2. ascendancy (szerencsére a mostani patch ezen javított). De ilyet kitalálni,hogy, a 4-hez vagy full clear, high level sanctum, vagy full clear, high level inscribed ultimatum kell hozzá, az oltári nagy szívatás. Nem értem miért van szükség ekkora gatekeepingre.
szerk: ma hajnalban jött nagyobb patch néhány jó változtatással,ha valaki nem látta volna még
Utoljára szerkesztette: sirdond, 2024.12.12. 10:20:17 -
Sunrider924 #3682 Na talaltam egy nagyon reprezentativ videot, spoileres ha valaki maganak akarja az elmenyt bar en megsporolnam inkabb, szoval egy veteran poe jatekos mit kinlodik az ascendancyval az ultimatum verzioban. Szerintem eleg nezni a legvegen a csavot milyen idegallapotba van de kozben is mikor latja mi a valasztek. Ez nem jo design ide, ez tenyleg kutyaszar... -
hawkie22 #3681 Egyébként ez igaz, rangeddel legtöbbször, mint kés a vajon, meleevel meg szenvedsz. A Rangeremnek esett egy narancs gyürü plusz physical meg life regen meg nemtommégmi, beraktam egy rakás support gemet a skill gemekhez, azóta aprít rendesen. :) Monkkal meg estem-keltem. Hétföig jegelnem kell a játékot idöhiány miatt, de majd akkor folytatom. :) De legalább Act 1 meglett azóta, úgyhogy mehetek a sivatagba. -
Sunrider924 #3680 Alakul ez, dupla regal orb drop utan ctd. -
Sunrider924 #3679 Csak nem birtam ki inditottam egy merc-et, miutan Lachnadan ugy gondolta hogy megszivatja a monk karimat kinyomtam a francba es kezdtem egy rangedet. Hat bakker nincs eleg modosito hogy alahuzzam, megdontsem es megvastagitsam, eg es fold a kulonbseg, nem azon kellene osszetojja magat a tokfej hogy nehogy tul sok lootot kapjunk(aminek egyebkent is 99%a kuka) hanem hogy mi ez a diszparitas a melee es a ranged kozott, 4-5 szintel kisebb merc lazan abszolvalta mindazt amit a monknak nem ment nemhogy elsore de akar sokadikra se. Emlekszem a Mist king azt konkretan ott kellett hagyjam es majd kesobb viszamentem 1-2 szintlepes utan a merc meg levette arccal elsore.Ugyanigy a tobbit is most cemeterybe vagyok lvl8 mercenary es vicc, amit nem visz el a shotgunozas azt elviszi a granat. Lehet felhuzok egy sorc-ot is meg egy witchet hogy lassam tenyleg a ranged aspektus az amin mulik, de ha most kerdezi valaki akkor hatarozottan azon mulik... -
#3678 Nem is mondta senki, hogy van patch notes a mostani es hamarosan erkezo valtozasokrol.
Hi everyone. The launch weekend has been a blast. We've really enjoyed seeing all of you get your hands on the game and finally try out the project we have been working on for so long.
But now that the launch weekend is over it's time for us to look at the feedback and make some changes. There are lots more things coming. The list in this post are some of the things we felt needed to be more urgently addressed.
Some of these changes have already been deployed without a realm restart, others will be deployed in an upcoming patch.
> Dodge Roll Changes
A lot of players have expressed frustration about being trapped in by monsters. While it is intended that monsters are able to trap and kill you, we felt that the frequency of this was a little too high.
We will be deploying the following changes in an upcoming patch:
- Player size is now set to Zero units while dodge rolling instead of One unit
- Some smaller monsters can now be pushed while dodge rolling. This includes monsters such as the Adorned Beetles in Keth.
This should result in getting trapped less often.
Note that you can still be trapped. A player size of a zero can still not phase through monsters, but it can get through even the smallest gap between them.
> Checkpoint Changes
A lot of players have been reporting that it can be tedious to need to retread areas of maps in order to get back to objectives that they already found.
We will be deploying the following change in an upcoming patch:
Clicking on a checkpoint will allow you to teleport to other checkpoints in the area that are explored on your minimap
Checkpoints have been added to all entrances and exits of zones to allow for teleportation
A Checkpoint has been added to the midpoint of the first Dreadnaught area
We will be making further adjustments to checkpoint positions as we continue to gather feedback.
> Item Changes
One of the major problems that players have been experiencing is feeling that the game is not rewarding enough. This is an area that we have to be very careful when adjusting because it's very hard to reduce drops if we increase them by too much.
We have identified a few key areas that we believe will significantly improve the experience that players are having.
> Rare Monster Changes
We felt that Rare monsters were not rewarding enough. This didn't affect the campaign as much because there are more Unique bosses, increasing the overall amount of drops, but it's especially noticeable when playing in the endgame where Unique monsters are less common.
In particular, the reward that you were getting for the increased difficulty of rares wasn't lining up.
We have deployed the following changes:
Rarity bonus per rare mod has been doubled
+10% Quantity bonus per rare mod
Increased the chance of rare monsters inherently having more modifiers as you progress through endgame
These changes will cause rare monster rewards to naturally scale up as you get to higher levels because the number of mods a monster can have increases throughout the campaign and into endgame. In addition, many other forms of map juicing will indirectly cause rare monsters to have more mods as well, increasing the rewards of these other mechanics too. Also note the change below to make sure each map has a minimum number of rares which will also increase the average number of rare mods, and thus increasing drops further.
> Currency Changes
We felt that players were not getting enough of certain currency either in the early game, or to sustain adding mods to maps.
We have deployed the following changes:
Regal orb drop rates increased around 40%
Disenchanting of six mod rares to give two regal shards instead of one.
Lesser Jewellers orbs drop rates increased around 33%
Reduced the drop rate of Chaos Orbs slightly as they are less valued and so that it doesn't consume so much of the "rare currency" drop pool. This causes currency such as Exalted Orbs to increase somewhat.
Gemcutter's Prism drop rates increased by 500%
Gemcutter's Prisms now increase quality on gems by 5% instead of 1%
> Map Mod Changes
Like with rares, we felt that players were not being rewarded enough for the difficulty that was being added by map mods. We have significantly increased the value of all prefix map mods.
We have changed all map prefix mods, but some example changes we have deployed are:
Rarity mods have been increased by 2.5x
Quantity mods have had extra rarity added to them (This is now in a later patch)
We removed the bottom tier of some mods
You are much more likely to roll modifiers that affect drops or pack size rather than less useful mods
In addition, it has been identified that some areas are not being affected by the "Increased Number of Monster Packs" mod as they should be. We will be fixing these maps to work correctly in a later patch.
> "Unlucky" Drop Protection
One of the major issues we have identified are outlier "unlucky" drops. A single Unique boss dropping badly, especially early on can significantly affect your character.
We have deployed the following changes:
No more than 50% of an Unique monsters drops can be gold
Act Bosses and Map Bosses will always drop at least 1 rare
The first of these changes is more significant than it first appears because players can't see the difference between "normal" and "rare" gold piles. You will get more equipment and currency items which can take more advantage of the rarity increases that unique monsters provide.
> Click to Move
There was an issue where the "Move Only" command was namelocking. This would often result in your character confusingly attacking in an unexpected direction while holding down this action.
We have deployed the following change:
Move Only no longer namelocks
> Endgame Maps
A concern for players in endgame maps is accidentally missing Rare monsters. In addition, many maps did not have the number of rare monsters that they should have had.
We will be making the following changes in an upcoming patch:
Rare monsters now appear on the minimap when there are 200 monsters remaining, instead of 50
Many maps have had additional rare monsters added to them to make sure that there are a minimum number in every map type.
Over the coming weeks we will be continuing to work on map layouts and monster density issues in maps.
Conclusion
We will be posting patch notes for these changes when they're deployed. For a full list of what's just been deployed, check out the patch notes here.
There are still a lot more changes to come, these are just some of the changes that are fast for us to make. We will be continuing to monitor feedback and adjusting things as we go. -
#3677 Mint Zuzu Petalsszal tarsalogni :)
Az tetszik,
- tele van nevesitett fix boss-szal a terkep,
- a checkpoint rendszer
- az uj skill gemek es a support gemek rendszere
- baromi nagy a terkep (szeretem a nagy terkepeket)
- a vendorok kinalata ertelmet nyert
- van benne kihivas, nem faceroll egyelore az egesz
- passziv skill fan a +attribok valaszthatoak, nem fixek
- WASD iranyithatosag
- nem csak aktvegi, hanem egyszeru bossokhoz is kell taktika es van tanulasi fazis, nem one shot.
- beepitett tooltip/help "linkes" rendszere (altot lenyomva feljon egy-egy skill leirasaban talalhato kifejezesek magyarazata, mini wiki)
- nekem bejon, hogy figyelni kell a kornyezetre es fel szemmel a menekulo utat is nezni kell, mert nem lehet dodgeolni a mobokon at.
nem tetszik,
- az alap mozgasi sebessegen lehetne novelni egy picit, az a par % amit ad egy-egy bakkancs, nem eleg egy-egy ekkora terkephez
- betonfalnak tunik egy-egy ranged enemy trashpack, foleg melee karakterrel, de caster/rangeddel is (lasd a fakrol logo poisont kopo viragok vagymiazanyam az, ami felb.ssza mindig az agyam)
- elozohoz kapcsolodik, hogy tul nagy eleterovel rendelkeznek az egyszeri trash mobok (is)
- a bossok eletereje is baromi sok, ha mar a taktika kell hozza, ami szivatos, akkor legalabb fogyjon is az eletereje
- kevesnek tunik az altalanos, nem fegyverhez kotott skill, foleg eleinte lehetne nagyobb valasztek
- skilleket nem tudod tanulmanyozni "uncut" gem nelkul, vagy csak en vagyok vak?
- az interface itt-ott pici fapadosnak tunik, de ennel mondjuk ne legyen nagyobb bajom.
Plusz ez nem pro es kontra, de a support skillek valasztast, marmint az interfacet nem igazan ertem, hogy miert olyan. Uncut gemre kattintva feljon az ablak, benne a valaszthato s.skillek leosztva egy-egy skillhez kapcsolva, de mivel ezek kombinalhatok massal is, akkor miert kell igy kiadni? A piercing s.skill pl szinte mindennel hasznalhato, megis csak ket darab skill gemnel listazta ki. Miert csak azoknal?
Igy hirtelen ennyi, ami eszembe jutott a meloban ulve.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.12.10. 14:20:20 -
Sunrider924 #3676 Amugy hagyjuk a szamokat, nektek milyen az "elmeny" ? -
#3675 Azon a charton ráadásul én rajta se vagyok, mert epic store-ban vettem meg, mint szinte mindent mostanában.
(hosszú történet) -
#3674 Hja, kozben modositottam a kommentet, mert kivetelesen a schart is mukodik (neha a regi apit hasznalja es egeszen vad szamokat ad ki, de ugy latszik fixeltek). Az sdb biztosabb, bar jelen esetben most azonos a ket adat. -
Sunrider924 #3673 Ezt neztem en is amit linkeltel. -
#3672 Rosszat nezel, az mar sz.rt sem er, a steamdb-t nezd. (mondjuk most kivetelesen pontos)
Este csucsidoben 500k volt tegnap is, napkozben az alvo amerikaiak nelkul a 200k egesz korrektnek tunik. Lesz ez meg sokkal kevesebb, beall a poe szintjere, majd az ingyenes megjelenes megint megdobja. De azert ne szarozzuk azt a napkozbeni 200k-t meg a csucsidos 500k-t, egesz komoly eredmeny.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.12.10. 13:09:45 -
Sunrider924 #3671 Mna ha jol ertem a steam charts szamait, akkor az 1,2 millo befizetobol mar csak 200k+ jatszik 4 nappal kesobb, hat ez eleg nagy fail, eltapsoltak 1 millio potencialis vasarlot, bravo Johnathan. Innen lesz szep forditani. Megkockaztatom hogy eleg lenne ha a droppon allitanank egy "kicsit" es hagynak a nerfelest a faszba par napig... -
#3669 Ezt te tudod szabalyozni az optionsben, hogy legyen e downscale vagy ne. -
TomStorm #3669 21:9 képarányt ismeri POE2?
Act3 után van valami tartalom most itt koraiba? -
hawkie22 #3668 Egy kérdés. Az tényleg úgy van, hogy ha partiban mész egy nagyon karival, akkor a nagyobb karit "ledegradálja" a te szintedre? Haverral tegnap nyomtuk közösben, ö lvl2, én lvl 16, de alig sebeztem a mobokat, kb. mintha én is lvl 2-3 lettem volna. -
Sunrider924 #3667 Az elejen szar a kari mert nem kapod a jobb skilleket, amikkel mar nem kell orakig csapkodni a feher mobot, ha van preferenciad akkor nezhetsz guide-ot hogy ok milyen skillekkel hogy oldjak meg a tranziciot, sokszor volt regi poeba hogy pl lvl 40ig totemekkel elszaladni es ott atspeccelni teljesen a karit a vegleges buildjere. Csak egy otlet. Nekem is a Monk nagyon szarul kezdett amig meg nem kaptam az ice strike-ot lvl 11-en. Utana mar beindult a daralas, csak az a franya drop, mar cruelen vagyok/lvl 51 es meg mindig az az egy alchemy orb van csak, es a ranged szetszed 2 masodperc alatt amig a melee mobokkal vacakolok mert kurvara nincs resim. Megneztem az elobb 3 gearslton is lvl 16-19 cucc van, nem esett jobb/nem tudtam jobbat venni craftolni, ez tarthatalan...
Sokaig az volt a strategiam hogy a sargat betorni a tobbit eladni es a goldbol szemezgetni a vendorokat, de meg igy se.
Van amugy party finder, default J, neha az is eleg ha nem teged fokuszalnak a mobok
Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2024.12.10. 11:59:57 -
hawkie22 #3666 A kezdöknél, mint nálam is (PoE-kezdö vagyok), a nehézség lesz a döntö, nem az, hogy pont mennyi Orb esik. Nyilván a vaskalapos régi motorosok, akik már tudják, mi a dörgés, náluk az orbok, shardok, stb. droprateja a fontosabb, de nálunk meg az, hogy tudjunk haladni. Jelenleg lvl15-ön megakadtam mindhárom karakteremmel (frozen sorci, lightning ranger, minion witch), mert ez az órákig csapok 1 fehér mobot nem az igazi, plusz ha nem figyelek, pillanatok alatt összecsuknak. Azért Diabloban ennél sokkal gyorsabban tudott haladni az ember és ez azért, akárki akármit mond, jobban vonzza az embereket, mint ez a nehézségi szint. A Dark Souls meg Elder Ring-játékokat pont emiatt ki se próbáltam. Lehet, hogy jó, de szopok én eleget a való életben is, nem kell még játékokban is a szopatás. Haver nagy elánnal indult neki a PoE2-nek, majd tegnap közölte, hogy ha ez marad, hogy ennyit kell ütni egy fehér mobot, hogy lecsapja az ember (a bossokról nem is beszélve), akkor ö visszatér a PoE1-hez. (Én meg a Dio4-hez.) -
#3665 Aki elég régóta ott van az mind diablozott, mert diablo 1 volt tudtommal az első játék ebben a genre-ban.
Egyébként tényleg szopatós a játék, nem tudom, hogy ez a path of souls irány, ez jó lesz-e a végén. Tartok tőle, hogy nem. Az ilyen arpg-knél a folyamatos stressz, hogy a kétmillió mob közül melyik 1-hittel téged végül, ha nem játszol tökéletesen, az nem annyira jó. Souls játéknál azért nem 80 ellenfél próbál meg egyszerre ütni téged, ott ez működik, lassabb is a játékmenet, mint egy arpg-ben.
Tuti visszavesznek ebből még az EA alatt szerintem. -
Sunrider924 #3664 Dehat pont ezt mondom, az a 70% potencialis vasarlo az el lett veszitve, nem tudom hanyan fognak meg visszanezni az elso jelentosebb rebalance/build utan. Azert Johnatan ide vagy oda a tizezer potencialis vasarlo helyett 1 millio azert nem keves, es szerintem az lesz hogy a STANDARD az vissza lesz kalibralva nem kicsit es nem lesz nehezebb mint a poe most. Aki meg izmozni akar annak ott lesz az SSF/HC, maskepp egyszeruen tul sok penz repul ki az ablakon. Szerintem.
Mas.
GYOZELEM!! lvl 41en kiesett az elso Alchemy orb!!! Miafasz, hova irjam korommal a kemenybe?? -
hawkie22 #3663 Nem téged értettelek ezalatt, de abból az 1 millióból, aki megvette, biztos vagyok benne, hogy minimum 70%-a Diablozott, máshoz szokott. Én is Diablon nevelkedtem, a PoE1-el nem sokat játszottam, de ez a rész engem is megizzasztott, nem szoktam hozzá ARPG-ben, hogy ennyit kelljen dodgeolnom. -
Sunrider924 #3662 Staff
Najo szerintem most ezzel beerem egy kis idore, 3 exalt minusz de muszaj valamit
Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2024.12.09. 20:13:31 -
Sunrider924 #3661 Az meg talan hasznalhato is, a monkomnak dobta a caster staffot meg a crossbowt, mert jo az... -
#3660 Na, kellett emlegetni a dropot, kezdeti szinten a castereim manaja meg is van oldva.
-
Sunrider924 #3659 Bakker hol lehetett valasztani? Ezt akkor beneztem, lattam hogy normal meg hc mondom jo lesz a normal. Mondjuk most elso par uj karit azert nem SSF fogom, amikor mar lesz mit, pakolok majd el a merc/witch-nek dolgokat.
Megtalaltam, na majd.
Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2024.12.09. 18:02:47 -
#3658 Biztosra veszem, mar most is valaszthato, meg ha esetleg nincs is konkret kovetkezmenye. En is abban inditottam, megnezem este majd, hogy tudok e partyzni, van e korlatozas. -
Sunrider924 #3657 Kerdes hogy lesz eleinte SSF? Poe-ba is eleg keson raktak be. -
#3656 SSF akkor kuka? Nem hiszem, hogy hagyjak. -
Sunrider924 #3655 Azt is irtam hogyan kerulik meg. Am lehet hogy keverem es nem ultimatum hanem sanctum liga mehanika. Mea Culpa.
Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2024.12.09. 17:38:46 -
#3654 Hat teged azert fel is cseszett, az latszik, de nincs ezzel gond, senki sem szereti amikor kihivas es nehezseg helyett szopatas van. Az Aztec challengnel meg elment, de most inkabb kosz, nem.
Ascendancy egyik sarokeleme a jateknak, biztos, hogy nem hagyjak ilyen allapotban, ahogy most van. Nem jarok meg ott, de elhiszem azt, amit irtal.