Wiki, minden is rajta van: https://pathofexile.fandom.com/wiki/Path_of_Exile_Wiki
Build-ek, Árfolyamok: https://poe.ninja/
Kraftolás: https://www.craftofexile.com/
Kraftolás: https://poedb.tw/us/mod.php
Trade: https://www.pathofexile.com/trade
Napi labyrinth layout-ok, Syndicate, Delve, stb cheat sheet-ek: https://www.poelab.com/
Loot filter: https://www.filterblade.xyz/


Segédprogramok:
Path of Building: https://pathofbuilding.community/
Trade price checker: https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade/
Trade makró: https://github.com/C1rdec/Poe-Lurker/releases
  • hawkie22
    #3666
    A kezdöknél, mint nálam is (PoE-kezdö vagyok), a nehézség lesz a döntö, nem az, hogy pont mennyi Orb esik. Nyilván a vaskalapos régi motorosok, akik már tudják, mi a dörgés, náluk az orbok, shardok, stb. droprateja a fontosabb, de nálunk meg az, hogy tudjunk haladni. Jelenleg lvl15-ön megakadtam mindhárom karakteremmel (frozen sorci, lightning ranger, minion witch), mert ez az órákig csapok 1 fehér mobot nem az igazi, plusz ha nem figyelek, pillanatok alatt összecsuknak. Azért Diabloban ennél sokkal gyorsabban tudott haladni az ember és ez azért, akárki akármit mond, jobban vonzza az embereket, mint ez a nehézségi szint. A Dark Souls meg Elder Ring-játékokat pont emiatt ki se próbáltam. Lehet, hogy jó, de szopok én eleget a való életben is, nem kell még játékokban is a szopatás. Haver nagy elánnal indult neki a PoE2-nek, majd tegnap közölte, hogy ha ez marad, hogy ennyit kell ütni egy fehér mobot, hogy lecsapja az ember (a bossokról nem is beszélve), akkor ö visszatér a PoE1-hez. (Én meg a Dio4-hez.)