149
Star Wolves 3 Civil War
  • Alukard
    #149
    Sziasztok valaki tudna pár modot ajánlani ami 1 kicsit felkavarja a játékot pl: új hajók küldetések stb mert sokadszorra viszem végig így kéne már valami változatosság :)
  • Renegade
    #148
    ez egy remek játék annak ellenére, hogy a vége lóg a levegőben, kár, hogy nem jönnek a folytatások
  • JoePaul
    #147
    Ismételten felrakva és kivégezve INCO-n 2 végkifejleten.Egyik könnyebb mint a másik.A legkönnyebb megoldás a rakéta,gyűjts végig,a legkomolyabbakkal szempillantás alatt végzel flottákkal az anyahajokat meg a főhajó leszedi.
    Első kivégzés:Szegülj ellen SAM-nek igy megkapod az új LION hajót.Ennél a résznél rengeteg harc lesz.Ez izgalmas volt.Részleteket csak ha érdekel valakit.
    Második befejezés a legkönnyebb.Maradj mellette és maxon lesz minden képesség,csak minimális harc vár rág és a legvégső "csata" aproság lesz rakétákkal,1-2 rakéta és egy flottának annyi.Csak a HQ-t szedtem le és jött is a video.
  • Renegade
    #146
    thx :-)
  • SaGa Jr
    #145
    Alapvetően igen, bár a support karakternek (engineer vagy mifene, már nem emlékszem pontosan, a lényeg, hogy nem a rakétás és nem a gunner vagy a pilot) a képességei működnek a nagy hajón is.

    Nem vettem észre, hogy többféle kalóz csapat lenne. A kezdetben ellenséges csoportok így vannak scriptelve, a többiek meg idővel lesznek ellenségesek amikor már sok kalózt hidegre tettél. Vannak kimondottan combos kalóz rendszerek ahová beugorva bizony egyből szétkapnak ha éppen olyan csapat jár a helyszínen. Érdemes később visszanézni, mert nem dekkolnak egy helyben a járőrök hanem mászkálnak, így belefuthatsz gyenge hajókból álló csapatukba is de erősekbe is vagy épp üresjáratot is kifoghatsz. Összegyűlni nem szoktak csak a járőrök létszáma változhat, illetve ha megsorozol egy kalóz bázist akkor előrajzanak de ha lelépsz és vársz úgy 10-15 percet akkor visszamennek a bázisukra az extra hajók.

    Rád van bízva, mivel majd úgyis választani fogsz a sztoriban hogy ki mellé állsz, akkor lehet majd nullázni a rossz viszonyt a birodalommal is.
  • Renegade
    #144
    nekem is lenne pár kérdésem:

    az összes perk csak vadászgépben működik, vagy van olyan ami a fő hajóban is?
    rendszerenként eltérő kalóz csapatok (cégek üzemelnek)? Mert az elején még semlegesek, aztán úgy kell őket megkergetni.
    Illetve egyszer, miután visszamentem egy rendszerbe, már ott vártak a kapunál, mivel még transporter volt így nagyjából 7 mp-ig éltem. Pechem volt, vagy időnként összegyűlnek bosszút állni?
    Még az elején (amikor összeugrasztom a kalózokat) a szar ID miatt kergetnek a birodalmiak, érdemes velük harcba bocsátkozni, vagy jobb elsunnyogni minnél előbb átüttetni az alvázszámot (ami ugye a küldi is)?
  • Auren
    #143
    Nem tudom, hogy nézi e valaki a topicot, de kellene egy kis segítség.
    A helyzet az, hogy elakadtam az egyik küldetésben.
    Amikor nyomozunk az eltűnt flotta ügyében felajánlja hogy hol kezdem.
    A zsoldosokhoz mentem, ők elküldtek vmi jó kis helyre Alexandrához(?), ő továbbküld, hogy ha teljesítem a küldit, vmi kémcumót kell elvinni egy állomásra (Aurora - Placid Docks Station). Végig kötözködött az msf, amikor beértem Aurorába hajlandóak tárgyalni, hogy miért ne lőjenek, én nagyképűen mondtam, hogy azért mert visszalövök. Ezután be kell bújni a ködbe, a társak elugranak a cuccal az állomásra, amikor visszajönnek le kellene lépni. Na itt a gond amint kimozdulok a ködből instant szétlövik az anyahajót. Vadászokkal ki lehet röppenni az nem gáz. De itt hogyan tovább?
  • Alukard
    #142
    Helló az lenne a kérdésem h esetleg magyarosítás nics ehez a játékhoz?? vagy valami kis letölthető kézikoönyv mert nagyon haldoklok benne :D pedig az első részét töbször kiakasztottam itt meg 3-4 óra játék után már vért izzadok meg a felét nem tudom mi mire jó :S
  • Jakuza001
    #141
    Az elso kozponti tamadasoknal pedig, maradj a kapuknal a segitsegedre sieto nagy flottaval es csatahajokkal, a gepeiden kapcsold be a raketakat, es hasznald a spec kepesegeiket a pilotaidnak.
    Ha kibirod a hullamokban tamado hajokat loni utana marad mar csak a csalogatos taktika.
    Es sose szegyelj hajot javitani a hangarodban, ha rosszul allnak a hajoid, azonnal dockolj le, legalabb ujra feltoltik oket raketakkal is.
  • Was
    #140
    Kösz, majd neki gyűrkőzöm megint. Az egyik hajóm 2000 feletti sebességű, majd azzal csalogatok.
  • Jakuza001
    #139
    Pedig taktikazni kell.
    En ugy oldottam meg hogy a kisebb hajokat amik gyorsabbak voltak elcsaltam a leggyorsabb hajommal. Igy kisebb csoportokban erkeztek be a nagy tuzerobe.
  • Was
    #138
    Én is szenvedek vele. Egy SAM nevű mesterséges inteligenciának otthont adó bázist kellett szétvernem, ami folyamatosan ontotta a berserkeket, amig el nem pusztítottam. Persze SAM megszökött egy másik rendszerbe, ahova egyből engem is továbbrak a játék és csak egy bázis van ahol bevásárolhatok. Aztán itt elszabadulnak a dolgok: a velem szövetségesek kb 5 percig bírják a folyton özönlő berserkeket, akik -nem hazudok- vannak vagy százan + a 4-5 anyahajó méretű. Én talán bírom vagy 10 percig, de aztán elvérzek. A feladat pedig az lenne, hogy előszőr is biztosítsam a két portált, majd látogassak meg még 3-at, ahonnan jönnek, meg a berserkek központját, meg persze SAM-et is.
    Hiába van mindenkin a legerősebb pajzs, lézer védelem, rakétaelhárító, rakéták (2000-es sebzéssel, vagy éppen több fejű), stb.
    Próbáltam taktikázni is, hogy nem állok le harcolni, hanem körbelátogatom a pontokat, vagy egy kisebb csapattal portyázok körbe, de nem volt jó.

    Most pihentetem egy kicsit a témát, csak ahogy a hozzászólásodat olvastam, én is ideges lettem megint :)

    Talán van aki erre járt a történetben és tud adni valami tanácsot...
  • WNW
    #137
    En mondjuk nagy szamu ellenfel ellen, mint ez is, tobb celra hato raketakat vetettem be.. Hamar megtisztitjak az urt az ember korul...
  • SaGa Jr
    #136
    A legjobb oda rendesen felfejlesztett gépekkel menni. Nagy hajóból az a max amid lehet, ellenben vadászokat jobb lenne normálisakat választani, nem gyenge kis vacakokat.
    Javaslom a minimum 4-es szintű nehéz vadászokat (jaguar-ok például egész jók). Könnyűből max a Trident jöhet szóba, mert azon van elég system hogy bármilyen helyzetre jó lehessen. Jóféle lézer pajzsokat vigyél, nem árt a rakéta elhárító rendszer sem. Ha csak lehet válassz minimum 2, de inkább 3 spec hellyel rendelkező vadászokat.

    Be lehet próbálkozni pár Templar vadász beszerzésével is, bár azok többnyire már 5-ös szintűek, de akad ott "gyengébb" 4-es is csak ritkán kapni. Rendszerük a csillagtérképen a bal alsó sarokban van. Az ő hajóik minden szempontból jobbak mint az azonos típusúak (több páncél, több pajzs, gyorsabb töltődés, meg úgy emlékszem talán még +1 system hely is). Rohadt drága gépek lesznek, de legalább eszement jók is.

    Maga a feladat meg nem kihívás, csupán tapasztalt komákat kell bevetni. Nem szabad sietni a feladatok megoldásával, gyűjts inkább annyi pénzt és tapasztalatot kalóz gyilkolással amennyit csak tudsz. Ha már legalább 4-es szintű vadászaid vannak, akkor be lehet próbálkozni pár lezárt céges rendszerbe történő belépéssel. Itt iszonyat harcok lesznek, de jó hajókkal és pilótákkal túlélhető a dolog, csak megfelelő fegyverzet szükséges és akkor iszonyat jó cuccokat begyűjthetsz a tapasztalatról nem is szólva.
    Én mire anno ide elértem már minden pilótámmal képes voltam 5-ös szintű vadászokat vezetni (easy fokozaton, normálon 2 még csak 4-es szintű volt, nehéz fokozaton csak a fő karakterem nyomult 5-ös szintű géppel de az is elég volt). Rakétás vadászokat nem vittem, minden gépem minimum 3 rendszeréből 1 volt pajzs, 1 volt rakéta elhárítás és egy volt vagy lézer pajzs vagy önjavító vagy shield booster. Ahol 4 rendszer volt ott volt lézer pajzs (berzerker hajók lézereznek), rakéta elhárítás (az alien torpedók egyszerűen túl gyilkosak), pajzs booster és önjavító.
    Ha egy kis ideig kitartasz ebben a feladatban akkor kapsz majd segítséget a túléléshez.
  • dimre
    #135
    Hali!
    Valaki mesélje el miért ne verjem szét a claviaturát a kedves programozok feje helyett. Végre átverekedem magam az alieneken óvom a Phantomot, még egyben van. Még át se tolom a hajóm hátsó részét a kapun mikor a Beserk tetvek félig leamortizálták az anyahajómat. A vadászaimnak még esélyük sincs ritkitani öket, éppen launch-ölnek. Ennyire idióta kidolgozást rég láttam. Kis időt se hagynak a gamernek, hogy éppen örüljön vagy sirjon.
    Lehetőség sincs a küldetés megszakításra, ha ott hagyom a phantomot game over, max újratöltés egy régebbi mentésről. Lehet még tápolnom kellene embereimet és hajóimat ? Astrat-tal voltam, mk2-ig felhúzva,+ 3 black stromcsival, 1 tiger, 1 jaguar.
    Valakinek ötlete, előre is köszönöm.
  • Was
    #134
    Akkor jó, de ahogy észre vettem azért így se lett sokkal könnyebb dolgom.
  • WNW
    #133
    Ugy jo... Kapsz valami extra jutalmat, csak mar nem emlekszem miert...
  • Was
    #132
    Viszonylag az elején lehet ez a küldetés, ahol egy 2 hajóból álló csapatot kell elkísérni valami 6-8 csillagrendszerrel arréb és 100000 creditet ajánlottak fel. Namost miután megcsináltam a küldetést lett 500000+ creditem. Ez így jó, vagy valami bug? Mert így most elég jól fel tudtam szerelni a csapatot meg az anyahajót.
  • nico000
    #131
    köszönöm!
  • WNW
    #130
    Koszi ok...
  • SaGa Jr
    #129
    Miután felvetted Greyhair-t és kijöttél az őrzött rendszerből, valamint helyreállítottad az ID-jét a hajódnak. Na itt válnak el a szálak. Mehetsz új hajóért, mehetsz nyomozni 3 helyre hogy mi történt a hajóiddal, de mehetsz simán pénzt keresni is. Itt van az első nagy elágazás. Ha a 3 nyomozós szál egyikét választod akkor a pénzvadászat és a hajószerzés le is zárul, így érdemes inkább előbb azokat elvégezni.
  • WNW
    #128
    Tud valaki valami iranymutatast adni, hol valnak szet nagyjabol a szalak..?!
  • alfonz00
    #127
    Jo kis vége van:)InoCo-t tudom ajánlani befejezésnek nagyon vagyány,jo kis harcok vannak benne,szerintem jobb mint ha a földnél végeznénk.
  • alfonz00
    #126
    Iaszonyat a vége(ha egyáltalán ez az)szenvedek a kapuk megtisztitásával,nagyon sokan vannak ezek a mocskok,De nem rossz a befejezés eddig;) Elözö küldiben mikor a bázist kellett elpusztitani ott a végén csak az anyahajoval öldököltem,csak akkor hivtam elö a többit ha már meguntam és a bázist gyilkoltam...De ez huzos lesz,de majd reggel;)
  • alfonz00
    #125
    Köszönöm szépen:DMár haladok is tovább;)
  • SaGa Jr
    #124
    Igen ez az a gond. Ha nem csinálod meg az átírást, akkor ott nem fog folytatódni a sztori. Ennyi.
  • SaGa Jr
    #123
    Igazából ott van az átirandó szövegrész ha a megfelelő file-ban keresed (amennyiben kijelöléssel másolod be a keresőbe a kérdéses szövegrészt akkor ne csodálkozz ha nem találja meg, írd be kézzel).
    Egészen pontosan a 296. sor lesz az (ha Notepad++-t használsz így könnyedén megleled).
    Ott átírod a sort a megfelelőre és kész is vagy.

    Azután olyan állást tölts vissza ahol nem vagy még a XT-45 közelében sem (szóval onnan a legjobb ahol éppen elindultok még baráti rendszeből).
  • alfonz00
    #122
    Igazábol egyszerübb lenne ha elküldenéd a te fájlodat ha egyáltalán azzal van a gond itt egy emailem: [email protected]
  • alfonz00
    #121
    Leteszem a bombákat a kapuba (5db) és marad nálam még 5 db,átmegyek XT-45-be oda érek a station-höz és megjelenik a hajo szol hogy dobjam ki a rakományt és huzzak el,de semmi quest vagy valami hogy mi legyen most.Na itt akadok el....
  • alfonz00
    #120
    Hát én csak ezt találtam benne:"ship_uel1_1:PlayFX("Portal Out.shfx")"
    ...
  • SaGa Jr
    #119
    Melyik rendszerben vagy? Ha a XT-45 területén van ez akkor manuálisan bele kell piszkálnod a játék file-jaiba, mert az egy hiba. A megoldás a 83-as hozzászólásban megtalálható.

    De bombás feladatra hirtelen nem is emlékszem. Olyanra igen, hogy mikor mentünk betámadni a XT-45-öt akkor az egyel visszább lévő rendszer egyik kapuját el kellett aknásítanom (nagyon közel menni a kapuhoz).
  • alfonz00
    #118
    Hali!Lenne egy ien kérdésem hogy az InoCo-nak csinálok egy questet,háboruni megyünk,és megjelenik egy Stranger nagy hajo,lemegy a szövegelés,azt mondja hogy dobjam ki a bombát ha jol értem,de hogyan és hol?
  • SaGa Jr
    #117
    A mothership nyugodtan megsemmisülhet, hagyd sorsára, úgysem tudod megmenteni. Ebben a küldetésben mindenképpen vége lesz. Kormányozd el valamerre mikor belépsz a rendszerbe és ennyi. Ne foglalkozz vele, csak a vadászaiddal menj a célponthoz (MSF bázis).
    Ha nagyon nem megy a túlélése a pilótáidnak, akkor az eggyel visszább lévő rendszerben bérelj fel zsoldosokat akik majd védenek.
  • SittesHunteR
    #116
    Nem tudom de nekem valahogy nem akar sikerülni sehogysem ez a misszió otthagyom az anyahjót elindulok legyeapok mindenkit aztán jönn egy kisebb csapat ami 3 hiratmuth vadászból áll lövik az anyajahót és aztán megis bénul. már lassan 4 napja nem bírom meg csinálni hiába töltök be másik mentés akkor sem lehet hogy én vagyok béna :D! Ma is 3 órán át probáltam de nem jött össze! Mi a teendő?
  • SittesHunteR
    #115
    Köszi a tippet akkor megprobálom úgy!
  • SaGa Jr
    #114
    A megfelelő file-okat kell szerkeszteni. Grafikai módosításokat nem tudom miként lehet csinálni, de karakterisztikákon könnyű változtatni.
    A hajók és egyéb objektumok karakterisztikái a Data/Game könyvtárban vannak Carcasses.XML néven. A fegyverek és felszerelések értékei ugyanezen könyvtárban, a modules.xml file-ban találhatóak. A pilots. xml a társak és NPC-k adatait tartalmazzák és így tovább. A nevekből sok minden kiderül.

    De vannak még másutt is file-ok amiket lehet szerkesztgetni.

    Módosítás előtt természetesen biztonsági másolat készítése az adott file-ról erősen ajánlott. Plusz hajóknál nem árt tudni melyik vonatkozik a játékos által irányítható hajókra és mik a másokéira.

    A Data\LocData\English könyvtáron belül található .loc file-ok meg az xml-ekben található neveket segítenek beazonosítani (például ágyúknál nem lesz kiírva a fegyver neve, hanem valami olyasmi lesz például hogy BC1 ami big cannon 1, azaz az első generációs heavy kinetic cannon amit vadászra megvehetsz).

    Megjegyzem hogy bizonyos változtatások csak új játékot indítva lesznek elérhetőek, míg mások hatása a módosítás után azonnal észrevehető lesz ha van mentett állásod.
  • torma1
    #113
    SaGa: Hogy lehet moddolni a játékot? Hogy csináltad?
  • SaGa Jr
    #112
    Hagyd ott és menj tovább a vadászokkal. Oda nem kell a mothership a megoldáshoz csupán el kell jutnod a megadott állomáshoz, aztán onnan egy következőhöz.
  • SittesHunteR
    #111
    Sziasztok! lenne egy kérdésem még hozzá azzal a küldetéssel kapcsolatban amikor el kell menni az XT-24 rendszerbe hogy megmentsem ternie-t azt hiszem. De mindig meg bénul az anyahajóm és nem tudok tovább menni vele! mit tegyek?
  • SaGa Jr
    #110
    Sehogy nem veszel fel küldetéseket (pár kivételtől eltekintve, de ott is fel leszel rá kérve, megadják hogy kivel és hol beszélj, szóval az állomásokra leszállva maximum híreket olvashatsz). Itt mennek az események a maguk útján, bizonyos pontokon meg döntéseket kell hoznod amik befolyásolják a haladásod irányát és hogy milyen feladatokkal találkozhatsz.

    Leszenk olyan találkozások és feladatok amikre felkérnek/belefutsz egy eseménybe, ha korábban egy bizonyos döntést hoztál.

    Az első alkalommal mikor felteszi a kérdést neked a program hogy mit akarsz csinálni, lesz ott lehetőség arra, hogy a saját elveszett bandád után nyomozz, hogy feladatot csinálj ALex-nek és így pénzhez juss, hogy elkóborolj valamerre. Itt attól függően mit választasz, úgy halad tovább a sztori.

    Plusz van olyan eset, hogy ha éppen keresztezed bizonyos patrol csapatok útját, akkor azok adnak feladatot amit elvállalhatsz vagy visszautasíthatsz. Ez kevés pénzért némi kalózgyilkolás az adott rendszerben.