222
World of Darkness Online
  • StrikeFor
    #222
    http://dogma-universe.com/en/2015/11/03/update-13-october/
  • Torzonborz
    #221
    No gyerekek van még remény. :)
  • Malakai
    #220
    Nem, teljesen másik project, nincs köze CCP-hez / WW-hoz, WoD ihletésű max. Ez nem feltétlen gond, de mivel közel kezdő az egész gárda és egyből egy MMO-t csinának, nálam ott meg is szakadt az érdeklődés. Ne legyen igazam.
  • soundsonic
    #219
    official link
  • soundsonic
    #218
    Csak nem újraindul Projekt dogma néven? MMORPG.com
  • Rotcsa
    #217
    Nem tudom. Én azért bízok benne, h tényleg lesz belőle valami
  • Malakai
    #216
    Miért van olyan érzésem, hogy tucat+1-edik kóreai mmo lesz, csak "WoD skinnel"...
  • Rotcsa
    #215
    http://www.mmo-troll.com/world-of-darkness-back-from-the-grave/
  • soundsonic
    #214
    R.I.P.
  • soundsonic
    #213
    oh, pedig legalább annyira vártam mint a war40kec-t :(
  • Tababo
    #212
    bétáztam. engem annyira nem győzött meg, de lehet teszek vele ismét egy próbát.
  • Shiwo
    #211
  • Fpocok
    #210
    Ha nem szokványos mmo-t akarsz, nézz bele a the secret world-be.
  • Tababo
    #209
    törölték a projektet. nem lesz wod mmo.

    info

    sajnálom mert, ha lehetett hinni az infóknak tényleg eredeti dolgot akartak csinálni. hogy őszinte legyek elképesztően unalmas a mostani mmo felhozatal. Marad az EQ next ami még nyomokban eredetiséget tartalmaz.
  • Tababo
    #208
    ne is mondj ilyet hogy 2 frakciós baromság lesz. remélem nem fordult meg a fejükbe.

    "nvidia-s tech demo" a probléma az hogy az meg is maradt demo szintjén.

    " durva szabályrendszerre épülő vampire szerepjáték."
    ha a hagyományos asztalira gondolsz az egy zsák szar volt, amit házilag foltozgatnunk kellett


  • Susarc
    #207
    http://i.massively.joystiq.com/2013/12/11/layoffs-at-ccps-atlanta-office-confirmed-world-of-darkness-dev/?a_dgi=aolshare_twitter
  • darkling
    #206
    Létszámleépítés a CCP-nél
  • Susarc
    #205
    jaja béna az a SS...,de a készítők már játszottak vele....úgyhogy van játszahtó verzió is...remélem még idén kapunk valami videót....
  • Hisper
    #204
    Nem is tudom honnan vettem, de én úgy tudtam eleve, hogy 2 frakció lesz. Tehát a kamarilla tagjai meg a sabbat tagjai akik nem törődnek a vámpírok törvényeivel. Majd agyalok, hogy ezt honnan szültem.. a 2 év meg nagyon sok :) Nyilván nem egy szokványos mmo lesz hanem politikai szövevénnyel is megáldva ami nehézkessé teheti a rendszert. Na, de az eve sem könnyű ismeretek nélkül, hát még egy durva szabályrendszerre épülő vampire szerepjáték. Pár éve mintha lett volna egy nvidia-s tech demo a wod-ból amiben több csajt mutattak és a ruha esése volt a fő témája. Szóval a fizikát demózták a játékból. Az általad linkelt kép pedig eléggé alpha dolog lehet, 2 év múlva.., de már most is elég gáz a grafika a képen.
  • Malakai
    #203
    Azért az nem olyan dolog, hogy na tegyük be, belefér, jön saját klánokkal, ha nem is sokkal, de a Sabbatos belső rendszert is bele kéne építeni, azt is tesztelni, hogyan lehet játszhatóvá tánni az előrrejutást és ami a lényeg, akkor bele kéne pakolniuk a területbirtoklást a Kamarilla és a Sabbat által, azt hogy a halandókra melyik hogyan van befolyással, a végleges halál rendszert egyensúlyban tartani az ellenséges szekták közt, stb.

    Nappalt belerakni meg elsőre jó ötletnek tűnik, de ha maradunk egyetlen vámpír karakternél akkor teljesen játszhatatlan lenne, most kézeld el, hogy mondjuk van gyorsított módon mondjuk 2 óra játékod egy éjszakára, aztán 2 óra kötelező pihenés, de ugyebár MMO, tehát lehet hogy napfelkelte előtt 5 percel csatlakoztál be. A nappal pedig ugyebár nem "hard mode", ezek nem a Blade naptejes vámpírjai, addig lényegében semmit nem tudsz csinálni.
    Igen voltak erre ötleteik erre is, említették, hogy lehetne tartani ghoult és nappal a ghoulal ügyködni, de azzal meg annyi új dolog került elő, hogy végül olyan lett volna mintha két teljesen különálló játékot fejlesztenének.

    Talán majd az is bekerül amikor már ott tartunk, hogy a Vértestvéreken kívül a többi WoD csoport valamelyikét is játszhatóvá teszik.
  • Susarc
    #202
    minimum 2 év a megjelenésig...addig még beletehetik a Sabbat-ot is....

    btw remélem ősszel/télen kapunk valami ingame videót mostmár....belső fórumokról elcsípett beszélgetések áradoznak a játékról...szeretnénk most már mi is padlót fogni!:))

    engem ami borzasztóan zavar meg úgy általában a játékot várók 90%-át,hogy nem lesz day/night cilus....csak éjszaka lesz a játékban!
    szerintem igenis tegyék bele a nappalt az összes negatív hatásával együtt! ez az "easy mode" éjszaka only ötlet nagyon nem nyerő!
  • Malakai
    #201
    Változott? Úgy tudom egyelőre csak NPC-k formályában lesz jelen a Sabbat, játékos perpill csak Kamarillás lehet.
  • Hisper
    #200
    Engem is, csak jönne már.. lesznek akik a sabbatot képviselik :P
  • TomStorm
    #199
    Ha ez ilyen modern kori Secret World stílus lesz megfelelő gépigénnyel és tele RP-vel akkor engem megvettek máris:)
  • Hisper
    #198
    Az eve már nem mai játék és mégis szép grafikailag. Ez a wod kép annyira nem győzött meg, de gondolom még alpha a termék, a textúrák sem kidolgozottak. Persze a tartalom is nagyon fontos! Én már nagyon várom, de mire valamit hallatni fog magáról addigra tuti bőség zavara lesz mmo-k terén.
  • Susarc
    #197
    nem sajnos.....csak egy CCPs- benfentestől okosban lenyúlt SS:)
  • Rotcsa
    #196
    Mi ez, csak nem elindult a játék??
  • Susarc
    #195
  • Susarc
    #194
    27. perctől


    kis WODO riport

  • Susarc
    #193
    Here are our notes for the full* 2013 Fanfest WoD presentation. Some of these are repeats of what we stated before, however some are correcting 3rd party reports and new information. Feel free to post your feedback in the comments below.

    2012 was mostly working back end systems like movement, sandbox systems and combat.
    2013 is mostly going to be work on AI, rendering engine (Carbon) paper-doll tech, coffeehouse and theme park aspects.
    They do a "ton" of internal play testing
    They want to emulate EVE on the level players keep coming back to play more.
    Players rewarded in-game for meeting, socializing face to face in-game.
    They do a lot of metrics testing like load balancing and network timing.
    Want some level of interaction via web browser, phone app interface for release.
    Want players able to make, create and destroy things.
    However systems will be in place for kindred not to be hands on crafting but making others (NPCs?) do the actual manual labor for you. As kindred would be above "stitching a shirt".
    Use a custom made scripting engine called "Athena" used to define how powers, combat work for example.
    The art tool used to build 3D in-game environment's called "Jessica".
    Tool "Genesis" used to 'art up' (more or less decoration like windows and stone work to a building exterior) in-game environment's.
    The in-game art assets can be mixed matched easily by their custom made tools for lots of variations and shader effects added to make the environments look slick with rain, reflections/foggy on glass, etc.
    They have been doing "a lot" of motion capture to get avatar movement correct.
    Cell phone used is "art aspirational" in the Fanfest exclusive video and not necessarily a actually usable item in-game.
    Different rules in different countries has created a ongoing internal discussion about things like full nudity and gore. Reiterated avatars won't be running around nude in the public streets but where there is a logic need/place is what seems to be up in the air as to how far they will go.
    No min hardware spec set as of now, will be decided closer to release.
    Rules will be 'bent' as needed to work in a MMO
    Masq & Elysium will be enforced and can't go around killing everyone you see in the streets without some kind of repercussions/limits.
    Release not really a matter of cash, more a issue of building the tools to get to full production. They feel at this time they have all the people they need for the stage they are at.
    Due to changing market of MMO no decision has been made for sub or cash shop/F2P business model.
    Cities seamless not broken up like Bloodlines.
    No current plans for non-PC client but will see down the road. The small market share of Mac/Linux is a concern of theirs also the core engine is based on DX11.
    More or less confirmed our report about WoD on a separate fork of Carbon vs EVE but they are sharing tech between WoD and EVE as they find a logical need.
    Due to the flexibility of the shaders, tools they are considering having cities evolve over time. (ie city becomes more run down, dirty if the city gets taken over by Sabbat)
    World wide network of servers not a single cluster to help with lag.
    Garou and other WoD entities still on the table for expansions post release.
    Travel between cities will have some limits (ie a train that only leaves every hr)
  • Susarc
    #192
    eléggé OFF,DE!!!!!!!!!! valami ilyesmit eltudnék képzelni a WODO-ban! iszonyat ütős lenne valami hasonló csak sok vámpirral varázslóval meg vétfarkassal és humannal:P!




  • Rotcsa
    #191
    Van valami újdonság a játékkal kapcsolatban?
    A fb csoportba rengetegen írogatnak mostanság...
  • Shiwo
    #190
    gondolom valami fan-site a szerepjátékhoz
  • Rotcsa
    #189
    Ez meg miféle oldal?
    http://darknessworld.get-forum.com/

    ráadásul magyar....
  • Rotcsa
    #188
    https://www.kalandmester.com/content.php/142-CCP-Ki-k%C3%A9sz%C3%ADti-a-World-of-Darkness-Online-t
  • Rotcsa
    #187
    Köszi!
    Így már tudom, mit keressek! :)
    A játékban csak a Vampire-rész lesz benne ugye?
    Az mekkora lenne már, ha mindent bele nyomnának a későbbiek során.. :D
  • EnxTheOne
    #186
    probáld meg itt
  • Rotcsa
    #185
    Na ok, de hol lehet ezt megvenni? Alexandrába ha bemegyek, mint mondjak, mit keresek, mi a szerző, vagy a cím, stb.. ?
  • Susarc
    #184
    lesem fogod tudni rakni őket!
  • Susarc
    #183
    A KLÁNREGÉNYEKET mindenképpen olvasd el!! ÉS A város hercegét!!:))