111
Space Force 2 - Provox Games
  • Sundog
    #111
    Akárki akármit mond szerintem jó kis játék ez, engem nagyon jól kikapcsol.
    Segítsetek létszíves, hogyan kell épületet feltörni? Megvan a hacker készlet fel van rakva a cuccosok közé, de hiába repülök az épület közelébe, a dokkolohoz nem csinál semmit az "o" billentyűre. Help pls! Thx!
  • shrike7973
    #110
    Hali!
    4edik questnél járok, és kivan jelölve atérképen egy pont, ahova lehet is portálni, de attól a nagy mapon egy cm re van a quest, a minimapon nem látom hol van, ikon se jelzi merre kell menni... mégis hogy találjam meg???
  • Pash
    #109
    Én azt szeretném tudni, van e rá lehetőség hogy a magyar verziót vissza állítsam angolra, mert borzasztóan idegesít a fordítás siralmas minősége...Valaki?
  • LordMersey
    #108
    Ja elég ha csak van? Oké:) Na megyek bányászkodok, meg repkedek kicsit. Amúgy szerintem hihetetlenül szép a játék.
  • totya4
    #107
    A játék lényege hogy jól érezd magad, kikapcsolódj, nem muszáj folyton öldökölni. Az azonosító kártya arra van, hogy ha nem engednének be egy adott faj bázisára az alacsony diplomáciai szint miatt, akkor ennek a segítségével beengednek (és el is veszik a kártya). Mivel nekem mindenkivel 100%, ezért nem igazán van rá szükségem :)
  • LordMersey
    #106
    :) Majd csinálok küldiket stb. Csak azt mondom nem baj, ha nem pörög egy játék mindig 100%-on. Az azonosító kártyákat hogy kell használni amúgy?
  • totya4
    #105
    Ha a kényelmes gyüjtögetős játékot szeretnél, akkor fizess adót mindenkinek amíg 80% felett nem lesz mindegyik, így a kollektíván kívül senki sem fog baszogatni :) Persze ahhoz sok pénz kell...
  • LordMersey
    #104
    Kicsit félve kezdtem el a játékot az itteni sok fikázás után...hát nekem nagyon tetszik. Mondjuk én szeretem az olyan játékokat, ahol néha csak nézelődni kell. Most pl. órákig csak repkedtem, meg bányászkodtam...igaz békésen bányászkodtam, aztán leszedtek egy aszteroidamező közepén. Ezért most pihizek:)))
  • totya4
    #103
    Végülis ez egy hiba a játékban, van rá mod ami "javítja", azaz kiírja ki is az ellenség... :)
  • totya4
    #102
    Hát igen, és ilyen küldetés több is van. Odamész, a többiek már ott vannak, és kurvára nem történik semmi...
  • latnok
    #101
    No sikerült!

    Így most már tudom, hogy több egymásban lévő kör a kapu jele..:)
  • kBagyula #100
  • latnok
    #99
    KÖSZI! Este próba lesz!
  • kBagyula #98
    Van egy olyan gomb, hogy "jump to gate", de írtam válasz privit is. :)
  • latnok
    #97
    Aha...kösze..És honnan lehet megismerni a portált?
  • kBagyula #96
    Van egy kapu, vagy portál, azon keresztül kell átmenni. Ekkor bejön egy csillagtérkép a kaputól elérhető rendszerekkel és választasz, hogy hova...
  • latnok
    #95
    no elkezdtem a játékot...az elsp küldi ok...kalózo is kilőve...de a második feladathoz át kell menjek egy másik rendszerbe...de hogyan????? Valaki tudna segíteni!!
  • latnok
    #94
    hali!

    A magyar nyelvi fájlok engem is érdekelnének!
  • worship the sun
    #93
    végigcsináltam a játékot. iszonyatosan kiegyenlítetlen a főküldetések nehézsége, némelyik szinte viccesen könnyű, aztán van, amit szinte lehetetlen csalás nélkül megcsinálni, hiába van a legszuperebb, kigyúrt géped, leszednek mire 3-ig számolnál. mit mondhatnék, voltak vele izgalmalmak, vannak benne jó ötletek, de összességében rohadt mérgesítő, sokszor unalmas és egysíkú. egyébként viszonylag szép, olykor hangulatos, de ennyi.
  • Nuenue
    #92
    van valakinek magyar verzió? vagy elérhetőség a magyar nyelvi fájlokhoz?
    Nekem az angol eredeti van és megnézném magyarul is! előre is kösz!
    Amúgy király a game.
  • csgj
    #91
    tudja vki mit kell csinálni a blur agents megvédős első mellékküldetésnél? Mert ott körözök velük, jön néha egy kalóz, lelövöm, küldetés megy tovább... ennyi... de rettenetesen ritkán jönnek ellenségek, és nemtom meddig kell még azokat a hülyéket védeni :O
  • Caine
    #90
    "egyébként az a vicc, hogy konkrétan megtaláltam azokat a darabokat, amelyeket javít a patch, csak nem jeleníti meg a gépemben."

  • worship the sun
    #89
    nem baj, van cheat, végső dühömben bevetem, amúgy nem szokásom. a játék maga sokszor elég idegesítő, de sikerült egyedi, és szép világokat alkotni, valamint nem is burtál a gépigény, igazából ezért érdemes kipróbálni.

    egyébként az a vicc, hogy konkrétan megtaláltam azokat a darabokat, amelyeket javít a patch, csak nem jeleníti meg a gépemben.
    szarügy.
  • Caine
    #88
    Nem lehet, hogy új játkot kell kezdeni, hogy ezek a jevítások (vagy egy részük) életbe lépjenek?
    Egyébként eszméletlen, hogy mennyire bugosan kerülnek a játékok a boltok polcaira ...
  • Caine
    #87
    Értem.
    Akkor viszont nem tudom sajnos a megoldást problémádra, mert én még el sem keztem játszani vele. Csak most akartam, de lehet akkor megvárom az 1.2-t ...
    Amúgy én is eléggé rá vagyok kattanva a ketegóriára, a DS1 szerintem nem volt olyan rossz, csak kicsit túl lineáris. Ha annál jobb volt, akkor érdemes belekezdeni.
    Most szedtem le a netről egy Privateer (ah, régi szép idők, de skoat nyomtam. azóta se volt olyan feelingje egy gémnek sem.) remaket. Egész ígéretesnek tűnik.
  • worship the sun
    #86
    egyébként legalább annyi érdeme van a játéknak, mint ordas hibája. mégis a legnyilvánvalóbb az, hogy unalmas, bármennyire is kedvelem ezt a stílust. mellesleg meg még mindig jobb, mint a darkstar one, mely összegezve katasztrófa. még az x3 kötött le a legtovább.
  • worship the sun
    #85
    heló, rosszul fejeztem ki magam.

    nekem már több hete megvolt a patch, és tisztában voltam a fix-el is,
    viszont ennek ellenére sincsenek meg a deviceok, melyeket a leírás alapján
    kínnal és keservvel, menekülve, imádkozva, hogy nehogy szétlőjje a seggemet a kollektíva, illetve vörös ködben úszó, bugos, szar épületeben, mine-ok által többször megsemmisítve kerestem meg, úgy, hogy elvileg, mind a 18-ra kiírta a harmonia, hogy megvan egy darab. na, ez a probléma.
  • Caine
    #84
    Ott van az 1.1 javított hibalistájában, amit cstoltam:

    "- fixed problem with missing piece of time and cloak device in Andromeda and Pyxis map"

    Akkor már azt is tudod, hogy hol van :)
  • worship the sun
    #83
    heló

    ahhoz képest, hogy most elméletileg az összes device-ot megkerestem, és meg is szereztem mégis mindkettőből hiányzik egy-egy darab (igaz a solar systemben, csak egyet leltem, de semmi nem utal arra, hogy lenne ott egy másik), ami egy elég mérgesítő szitu. akit érdekelnek egyébként a fellelhetési helyek, az ezen az oldalon megtalálhatja: http://www.spaceforce-game.com/forum/forum_posts.asp?TID=1234

    találkozott valaki ugyanezzel a problémával? megoldási javaslatok?
  • Pyroman
    #82
    hi! hogy lehetne a játékkal multizni? mert kicsit baszakodtam a configgal, aztán f1-re bejön egy statisztika, aminek van egy network bekezdése is küldött/fogadott csomagok száma, ill. byte-ok! szóval??
  • Caine
    #81
    Kint van végre az 1.1 patch (már vagy két hete, most látom):

    Description:
    - fixed bug where resolution couldn't be changed
    - fixed joystick bug where truster is truned on by default for all joysticks
    - fixed bug where the game freezes (all ships stay on one place)
    - fixed bug where player's shield suddendly becomes undefined
    - fixed bug with infinite motion blur
    - fixed problem with missing piece of time and cloak device in Andromeda and Pyxis map
    - fixed bug where an NPC always attacked the player if he was under attack by the player's wingman, now he always attacks his attacker
    - fixed menu bug where right mouse button executed wrong actions
    - fixed bug where return from hiden systems caused wrong data to be loaded for normal system maps (wrong system name, prices, ships etc)
    - fixed bug with inconsistency with upgrade prices (5-6 level) and now upgrade cost for every level can be edited from GlobalData.cfg
    - fixed PageUp and PageUp key bug (where always mapped to single hit)

    Akkor most kezdek el vele játszani :)
    Lassan majd jön az 1.2 is.
  • bekescsaba
    #80
    Sziasztok!

    Honnan lehetne letölteni a játékhoz a magyar nyelvi fájlokat, illetve hogy lehet megrövidíteni a küldetésekhez való utat, mert lehangoló, hogy egy hajó likvidálásához 60-70 000 km-t kell repülni.
  • bree
    #79
    Alapból a NUM 1 való erre. Ezzel váltogathatod a radart hajók, épületek, anomáliák és rakomány szerint.
  • Imperat
    #78
    áh köszönöm szépen...
    Bocsi, de most egy másik kérdésem merült fel, hogyan lehet cargo modba állítani a radart? Mert valami ilyesmit olvastam arról, hogy így lehet az időgépet megtalálni?
  • kBagyula #77
    Teleportálod a cargo-t és kész, az inventory-ban beteszed azt ami kell és mégy eladni.
  • Imperat
    #76
    Hello! Lenne pár kérdésem. Hova is lehet bepakolni a megszerzett árúkat? Mert én nem találom :(
    Van valahol a neten valami leírás, hogy hol lehet ezt meg azt találni meg egyebek hozzá?

    Ami azt illeti a grafika csili villi, belepakoltak sokmidnent de szerintem kriminális a megvalósítás. Már maguk a hajók is borzasztóan néznek ki az én meglátásom szerint nagyon ötlettelenek lettek. És hát a játékmenet sajnos messze nem olyan élvezetes mint a freespace, és korántsem olyan összetett mint az x3... :( Hát ezt lett belőle. Jó lenne már egy igazán profin összerakott űrszim, olyasmi mint az x3 csak annál kicsit történetorientáltab.
  • kBagyula #75
    Az bizoss, hogy nem hasonlít az EVE online-ra.
  • sosi81
    #74
    hy!
    A magyaritas.hu szerint magyarul jelent meg a játék. Tudtok erről valamit?
    Mert se a cdgalaxisba se az 576ban nem találtam.
  • Drakhonis
    #73
    hááát... mondjuk úgy, hogy a Jowoodtól mit is várjunk, a Gothic 3 után? okés, Provox, de...

    patch nélkül a játék unalmas és messze nem hozza azt, amit beharangoztak... capital ships? meg még mit nem. vadászgép vadászgép hátán.

    fejlődés? ahogy lentebb már elhangzott: nincs. tuning van, csókolom, ennyi. Nincs igazán mérvadó különbség hajó és hajó között, a fegyverek és pajzsok viszonya meg... nos, igen. Egy aranyos adalék, ami garantáltan elcs*szi a játékélményt.

    Kb. 10-15 órányi játéknak álcázott ásítozás után azt kell mondjam, hogy egy szélesre nyújtott, vékony tésztához hasonlít a játék, igazi mélység nélkül.

    Kereskedelem? Ugyanmár. Az áruk többsége mellett nyugodtan szerepelhetne simán szám is, kép nélkül, mivel semmi mást nem lehet kezdeni velük, csak venni és eladni.

    Harc? az első időkben szinte csodaszámba megy, ha két ellenféllel el tudsz bánni, és igen... ne magyarázza nekem senki, hogy a technikai fejlődés nem teszi lehetővé a lövegtornyok használatát...

    Igen, ez nem Freelancer. Viszont a két játék között eltelt idő miatt minimum elvárt követelmény lett volna egy mélyebb, több játékélményt nyújtó világ, jóval több hajóval, a kis interceptoroktól a brutális csatahajókig, ahol nem három wingmened lehet, hanem, mondjuk felbérelhetsz húsz vadászpilótát, akik a hajó mellett/hangárában vannak, mikor éppen nincs csata.

    Jelen állapotában egy unalmas borzadvány, Jowood módra. azaz a harmadik patch-ig nem is érdemes feltolni a gépre.
  • ZsZso
    #72
    Hát igen, ez neeeeeeeeeem aaaaaaaaaaaz :) Köcsög jowood szivat mindenkit, hogy www.spaceforce2.com -ra tette a játék honlapját. Nemmondom, furfangos egy banda az! :D