52973
  • repvez
    #52973
    kint van az U5 Patch
  • repvez
    #52972
  • repvez
    #52971
  • militavia
    #52970
    Na, ezzel már a CIWS is mehet, ha felismeri célként a kód az ASM-et úgy, mint az ARM-ot SAM. Bár az most is talán csak hekkelés a kódban.
    A végén meg már az új domborzat látszódik, de még mintha valamiféle WIP állapotban. De a felbontása a tájnak egészen elképesztő. Ha ebből lesz a radar LOS generálva, akkor a low level bevetések nagyon mások lesznek, mint eddig. Meg a TFR is nagyobb köll majd.
    Utoljára szerkesztette: militavia, 2024.11.26. 13:17:38
  • repvez
    #52969
  • repvez
    #52968
    A quick update, we are still on schedule. RC1 is in testing now
  • militavia
    #52967
    Hidegháborús mod.
  • militavia
    #52966
    An update on our progress with the upcoming release 4.37.5. Although focus has shifted to .38 we still think we have enough improvements to bring to the community in the 4.37 branch.

    So since the end of September the team along with community testers has been working on .5. We are now a two weeks away from freeze and looking at the current state, a release well before Christmas seems realistic.

    Although 4.37 is not the core focus of the team, it does see some great improvements. Just to mention some:

    Big VR performance improvement, Asymmetrical frustum and FFR
    Many Link16 additions for HSD, HAD and FCR
    Python 4/5 improvements
    Re-instated g-load induced wingflex
    Editor improvements
    New HMCS alignment procedure
    Stutterfree minimum frametime protection
    SAM TTS improvement
    Additionally, the usual bug squashing and CTD fixing (no more crashes due to faulty keyfiles, yay!) and the invisible but crucial work carried out by all testers, data and code developers.

    So a big thank you to all that contributed, but also to the community for flying and keeping BMS alive!
  • militavia
    #52965
    Nincs.
    Anno a 4.32-höz készült 2014 őszére készült el, volt pár kisebb frissítése, de 2015 végén meg jött a 4.33. Akkor jöttem rá, hogy nincs az az isten, hogy ez frissíthető legyen.

    De sok mindent, amit megcsináltam, azt lekövette a BMS4 fejlesztése. Picit jobbak már a battalionok, az IR rakéták nem félistenek, még az AIM-9X is hazavágható flare-rel, stb.

    A 4.34-hez még egy nagyon limitált dolgon kezdtem el dolgozni, de azt se fejeztem be.
    Ha 4.38-hoz, ha lesz bármi, akkor kb. OOB és kis DB változtatás lenne benne, semmi komoly.
    A régiben iszonyatosan durván átszabtam a DB-t, vagy 3-szor több battalion volt benne, hogy jobban legyen modellezve a szovjet mintájú csapatlégvédelem.
  • Hiuuz #52964
    Bocs, hogy itt kérdezem meg, de a "Korea '80s Theater" milyen állapotban van jelenleg? Nincs frissítve az új kiadások alá? Vagy csak én nem látok valamit a fórumon?
  • repvez
    #52963
    ez a kép azért is tetszik mert voltam ebben a kastélyban
  • militavia
    #52961
    .
  • Hiuuz #52961
    Hú, azt nagyon bírnám. Néha a poén kedvéért előveszem a SF2 Europe-ot

  • repvez
    #52960
  • militavia
    #52958
    Korea 80s rulez, vagy ha lesz central europe, akkor ey 198x-es helyszín. Oda frankó.
  • Hiuuz #52958
    Én a játszható alap 29-esnek csak a Sivatagi Vihar-ban vagy fiktív AMRAAM előtti színtéren látnám értelmét.
  • repvez
    #52957
  • militavia
    #52956
    Egyikbe a C, a másikba meg az E. Ez azért nem másolás. Ráadásul valami fennforgás van a DCS és F-15E táján. Lehet, hogy soha nem is lesz befejezve.
  • repvez
    #52955
    A Mig-29-es anynira készül, hogy az lesz a következő gép amelyik külön avionikát fog kapni és repülhető lesz a BMS-ben mint az F15.
    uj kabin és uj külső 3d-vel.

    Néha egy kicsit olyan érzésem van mintha egymást másolnák a DCS-vel, mert a DCS is megkapta az F15E-t a BMS-be is F15-ös készült, most a DCS-ben is a mig-29 es lesz az uj high fidelity modul , a BMS-ben is. A Tomcat is készülöben van .

    Persze mivel ezek a kedvenc tipusok igy érthető, csak fura .
  • militavia
    #52954
    A 4.38-ban több új gép is új 3D modellt kap. Lehet, hogy nem az első kiadásában, hanem Ux-ben, de kapni fog. A Szu-27/30 család, készül a Szu-17/22 is. MiG-29 nemtom készül-e. MiG-15/17/19-et mintha megcsinálta volna Radium.
  • repvez
    #52953
    milyen jol fognak mutatni a baltával faradott keleti tipusokon :P
  • militavia
    #52952
    Szépségek készülnek.
  • militavia
    #52951
    Tavciew 2.0
  • repvez
    #52950
    Kint van a u4fix2 javítás
  • militavia
    #52949
  • repvez
    #52948
  • militavia
    #52947
  • militavia
    #52946
    Szimtöri 16. rész.
  • repvez
    #52945
    F-16i hotfix hotfixe szárnymodel
    [BMS Root]\Data\TerrData\Objects\Models.
  • militavia
    #52944
    Link 16 fejtágítás.
  • militavia
    #52943
    U4 hotfix
  • repvez
    #52942
  • militavia
    #52941
    Háááát, én inkább nem töltöm le, hogy nehogy eljöjjön értem a nagy fekete autó....
  • Hiuuz #52940
    Ma reggel a szaudi F-15-ös/GBU/JDAM doksik.

    https://t.me/fighter_bomber/17220
  • repvez
    #52939
    legalább egy link jo lenne, hogy tudnánk, hogy a sok post közül melyikre gondoltál
  • Hiuuz #52938
    Fighterbomber Telegram csatorna, ma reggeli posztja megvan? Persze lehet, hogy ez minden, ami azt jelenti, hogy ez szinte semmi, de azért civil szemszögből nézve húha :D
    Utoljára szerkesztette: Hiuuz, 2024.07.02. 19:03:18
  • repvez
    #52937

  • repvez
    #52936
    most a táj mesh a prioritás majd ha az már fix akkor lehet nekiállni a többinek , hogy mi legyen rajta.
    Egyébkénr attol, hogy a régi maradt még nemjelenti azt, hogy nem modositottak rajta, hogy ez a 255 object ne kisebb területre legyen érvényes mint a mostaniban vagy, hogy több ilyen egységek kezeljen.
    Igy máris lehet az épületek sürüségét növelni anélkül, hogy a régi szabályok sérülnének.
  • militavia
    #52935
    How will citys change when 4.38 hits the scene?

    MaxWaldorf

    The old process still applies: 255 objects per objectives maximum…

    Mostly hand placed…
  • repvez
    #52934