78
-
kunyika #78 http://download.microsoft.com/download/d/7/3/d7348fe3-d498-4e13-96c6-3da92e8f0c62/aoe3trial.exe itt a demo nesze -
#77 Ahogy a képeket elnézem nagyon ütős lesz grafra ez a játék :D
Remélem a játékélmény is ilyen jó lesz
-
Tigerus #76 nagyon bejön a játék!!!! -
rudasbalint #75 Remélem nem cs.szik el mint az ilyen szörnyekkel -
SirLord #74 http://www.ensemblestudios.com/teaser.htm
itt a hivatalos, ezen megy a zene...remélem teccik... -
SirLord #73 bocs a szar irás miatt(pár betü kimaradt stb.) de nagyon kapkodok, és pár betüt erösn kell nyomni hogy beirja(pl Y)
-
SirLord #72 itt nem a graf számit de nem ám....a hangulat(pl érdemes meghalgatni a zenéjét, kemén dompergés megy benne, pedig a zene ugyanaz mint 2-ben volt)
Spec, nekem a warcraft III volt a kedvencem, 2 játék, amit megvettem eredetibe közül ez volt az eggyik...(vicc hogy a másik a aoe II volt:)))
és képzeld, nekem azota egy WC III háttérkép van:)))
Szoval mint mondtam, ami neked tecik lehet másnak nem, ami neked nem az másnak igen...
És hidd el, az aom is nagyon jo volt, azzal a kiba jo campaingal, csak a single a fos...szoval minden gaménak megvannak a maga hibái/szépségei...nem kell amiatt fikáznod mert elrontja a stratégiád lényegét...mások pont ezt szeretik benne , szerintük emiatt izgi...
szoval bármit irsz, gondold végig, "nézd meg más szemmel" (holt költök társassága rulez)
én a warcraftot se a stratégia miatt szerettem, és jáccom azota a neten...engem a warcraft világa kapott el, a történet, szerintem ez annak a játéknak a szépsége...gyönyörü világba röpit el, föleg a szinkronos változattal(bár egy kicsit bugyuták a hangok)
szoval ne fikáz a kedvenc gamémat bitte, én ezt nagyon nem szeretem
na jo gamézást, megyek fel a battlenetre -
SirLord #71 Archkoven, neked mindig sikerül beégetned magad....
és tudod miért??mert nem fogod fel azt az alapvetö tényt, hogy minden játék más miatt jo, hogy amit te gondolsz az ugyis igaz.
Furcsa hogy itt az SG forumon(amit már jo ideje figyelek, csak mostanság sikerült a regisztrálás) sose figyelitek a másik szempontjait... -
#70 Nem a grafikára gondoltam hanem hogy működik az egész! Mindíg újat s újat lehet benne felfedezni s nincs 2 egyforma birodalom..
A Caesar3 a Top20-ban, az AoE2 a Top10ben benne van (szerintem). Sajna már nem tud újat mutatni nekem egyik sem, de sok évig tudott!! Míg egy Doom3 2hét után ment a levesbe. :)
Tehát azt mondtam ha überelni akarják az előzőt, akkor vmi forradalmit kell alkotniuk.
Szal nagyjából 1et értünk. ;) -
archkoven #69 Készültek összetettebb RTS-ek is az AoE2-nél és azok sem voltak kezelhetetlenek.
Persze lehet, hogy erre nincs is szükség. Az igazság az, hogy az AoE egy kerek játék, nem érzi úgy az ember hogy bármi is hinyozna, vagy bármi felesleges lenne. Mindennek megvan a maga célja. És ez a játék adja messze a legtöbb szabadságot az összes RTS közül amivel valaha is játszottam. Persze nyilván lehetne még ezen is fejleszteni, vagy változtatni, hogy újabb kihívásokkal találkozzon az ember.
"...s lenne idő nyönyörködni a működésében..." -egy játék sikerét (főleg egy RTS-ét) nem szabad a külsőre alapozni, az három napra szól és nem fogja évekig lekötni a hardcore játékosokat. -
#68 A Caesar 3játékkal ötvözném, úgy mint felépíteni egy egész biroldalmat, s lenne idő nyönyörködni a működésében, nem pedig egy klikkelőbajnokságot készítenék, ugyanis hasonló irányítással egy komplexebb struktúrát kezelni nem igen lehet;
és talán az izometrikus nézetnél maradva, de DVDnyi textúrákkal, rengeteg mozgásfázissal (v h mondják). -
archkoven #67 Én is pont így vagyok: jönnek-mennek a játékok, de az AoE2-t még megközelíteni sem tudta semmi. Ma is pont úgy élvezem mint mikor először ültem le vele játszani.
Az AoM-ben ezekkel a 3D-s unitokkal egyszerűen nem tudtam megbarátkozni, nem is néznek ki olyan jól mint a 2D-sek és sokkal szarabbul is irányíthatók.
Nagyon örülnék ha az AoE2-t fejlesztenék tovább, csak az egész játékot komplexebbé tennék. Az egy új kihívást jelentene, mert most már a neten is mindenki pontosan tudja mikor mit kell csinálni. Persze ennek ellenére is egy kurva nehéz játék. -
mittu #66 Olvasgattam kommenteket...
Az AoM nekem se nagyon jött be... én még ma is (igen, pont ma) az AoEII-vel játszom, mert hihetetlen módon le tud kötni. Igaz, pályát nemrég csináltam először, mivel mindig inkább játszottam... Neten, lanban, utóbbiban 10órákat. Félelmetes egy játék, sose fogom megunni. Bárhova tehetek bármit, nincs megkötve a kezem, itt csatlakozom archokovenhez, akinél én jobban vártam a folytatást!:) De nekem se jött be...
Ez viszont nagyn izgatja a fantáziám, gyönyörű képeket látunk...
üdv -
Daniel Jackson #65 A harmadik képen a középső ember csak nem egy hős? Miért van csillag körülötte? -
Emmegki #64 A gépigény sztem se lesz nagy, az AoM is folyamatosan futott TNT2-n -
Emmegki #63 Na erre még kíváncsi leszek. Remélem nem cs.szik el mint a Mithology-t a hősökkel meg a poplimittel. -
SniperWolf #62 Nem lesz ennek nagy gépigénye,nézzétek meg a lovakat milyen kockák... stb. Nagyábból mint a ground Control 2 grafikája... Én már baromira unom az ilyen stílust... ha láttál egyet,láttad mindet... De azért rálesek ha kijön...
p.S.: Több RPG kéne!!! -
Zenzo #61 Szev to all! Mit is ... először is a AOE III-ról. Hát már nagyon vártam, és a képek alapján még inkább várom. Az Age I után a screenshotok alapján az Age II is gyönyörűnek hatott, és tessék. Egyenlőre az Age II a király, ez tény. Játszottam már nagyon sok játékkal, Settlers I, Dune 2, Warcraft-tal kezdtem anno. Aztán ott a Dungeon Keeper (az első stratégia-rpg kombináció). Talán az egyetlen játék, amivel kb. ugyanannyit játszottam, mint az Age II-vel. Nekem tetszett a Majesty is, fantasztikus játék lenne elgondolás alapján, de a megvalósítás nem sikerült teljesen. Ide kell azért írnom, hogy nagy Rpg-s is vagyok, a Might & Magic sorozatot az 5. résztől mindet végignyomtam, nem is egyszer, stb.
Azzal egyetértek - archkoven - hogy a 2D-s, spritekokból felépített karakterekkel sokkal jobban játszható a játék, s szerintem ugyanolyan szépek, mint a polygonokból felépítettek. A 3D "csak" a körítésnek tesz jót, az viszont vitathatatlan, hogy gyönyörű játékteret lehet generálni. Remélem az Age III lesz az első, aki sikeresen egyesíti a 3D-t a játszhatósággal. Az AoM nem rossz próbálkozás ebben az irányban.
Amúgy az Age II hálóban verhetetlen.
Azt hiszem, mindent leírtam. A stratégiákról és egyebekről nem írok, mert minden játék más és más, mindnek van előnye és hátránya, mindenhol van egy-két blőd marhaság, ami egészében ront a játékélményen. (sz'tem az AoM pop-limitje nagyon el lett találva. Amúgy Arckoven: házból az Age II-ben igaz, hogy annyit építettél, amennyit akartál, de a pop-limit az pop-limit, attól több egységed nem lehetett, kiv. persze az áttérített egységeket, de azoknak meg nem kell ház) -
Pöty #60 Az tény hogy 1v1-ben domborodik ki az AoM, mert minél többen játszanak annál jobban háttérbe szorul a játékos tudásszintje. És a pop-limit miatt egy nagyon erős játékos nehezen ver meg két jó játékost. De azért nem lehetetlen ;).
Hősöket nem kell ápolgatni mint warban és kimondottan csak a görögöknél vannak hősök.
Az hogy egy harcielefánt vagy egy kolosszus nem ugyanannyi poplimitet vesz le mint egy lándzsás az szerintem reálisabb mintha ugyanannyit venne le.
De neten főleg 1v1-es csaták pörögnek és ott nagyon-nagyon kell figyelni mert könnyű elszúrni a már említett sok tényező miatt. És ezek a meccsek nem tartanak sokáig általában. 3., 4. kort gyakran meg sem lépik az emberek de ez attól függ kivel játszol és mi a taktikád. Nemhogy titánt ásnának mint ahogy azt valaki írta, nagyon nem jellemző a titánozás és például soha nem ások titánt.
Sosem éreztem a gazdaságot kiherélve, kő helyett bejött a fervor és mivel erősen limitált a poplimit okosan kell beosztani mennyi a katona/termelő arány. Farmolni meg nem sok embert látsz a neten mert a vadászatból ezerszer jobban jön a kaja és inkább arra kell odafigyelni melyik paraszt mit csinál és hol, minthogy minél több farmot építs. És mire elfogynak az állatok már vége a partinak... :) Tény hogy ha nekiállsz minősített meccseket nyomni a neten 1v1-be utána más szájízzel játszol 4-8 játékosos meccseket.
Szerintem 1v1-ben nem lehet überelni. Szerintem...
Egyébként nagyon szeretem az AoE sorozatot de az AoM szerintem sokkal öszetettebb és több gondolkodást igényel.
Na nem áradozok tovább, csak meg akartam védeni mert szerintem nagyonis fasza!
-
#59 Szerintem az nem hó, mind1. A víz meg jól néz ki, különösen a 3. képen tetszik, de szerintem ebben a játékban is elrontják azt, hogy minden vízfelületen ugyanakkora bump-mappot használnak... -
#58 Nekem nagyon nem tetszik a viz megoldasa az elso a masodik es a harmadik kepen es az utolso elotti kepen a ho is borzasztoan ronda! :(( -
#57 Az Age of Empires 2 nem csak szerintük, hanem szerintem is Istenkirály. Azt nem hiszem h felülmúlják. (Az Age of Myth is egy rakás .. volt) Bár lenne úgy. Azért a San Andreason kívül ezt is várom. -
Mice #56 persze ebben az esetben gondolom az ms dolgozói is tulhajszoltságra panaszkodnának :D -
Mice #55 igen a strat része tényleg jobb lenne, ha nem szenvedne kárt, de bármennyire is egyszerűbb 2dben irányítani de ez így egyszerűen gyönyörűűű
az ultimate megoldás egy switch gomb lenne
singleben 3 multiban 2d :) -
archkoven #54 Ez már bennem is megfogalmazódott:))
Sokkal jobb lett volan szerintem ha a már meglévő 2D-s sorozatot próbálják továbbfejleszteni, minthogy rámenjenek a grafikára egy olyan játékban ahol a grafika másodlagos.
Egyébként is én sokkal jobban szerettem a 2D-s grafikát, az egységek jobban felismerhetők és valahogy az egész jobban is kezelhető, bár tized olyan jól nem néz ki az biztos. -
archkoven #53 Csak annyit mondok Pöty, hogy nálam jobban senki nem várta az AoM-et, annak idején még a háttérnek is beraktam a screenshotokat. Majd amikor kijött el voltam ájulva tőle, attól ahogy kinéz és ahogy működik.
Viszont egyszer csak azon kaptam magam, hogy kb. egy hónap után szépen csöndben visszatértem az AoE2-re. Nem azért mert az AoM egy szar játék, hanem azért mert úgy éreztem (és elhiheted nem csak én hanem top játékosok is), hogy stratégiai értelemben visszalépést jelentett az AoE-hez képest. A town centerek fix helye pl totálisan elhibázott dolog volt, mert nem elég, hogy a szabadságodat csökkentette a játékban, de egyben hátrányban részesítette az addig is hátrányban lévő játékost, így csökkent a felzárkózás esélye.
A házak fix száma szintén nem tetszett egyáltalán (egy épületből már hadd építsek annyit amennyit akarok!), ez szitén csökkentette a szabadságot. Nagyon nem tetszett, az egységek több helyet is elvehettek a poplimitből, így fordulhatott elő hogy 40 egységgel már poplimiten vagy. Nekem ezek a varázslat meg hős dolgok szintén nem jöttek be (bár eleinte tetszettek), nekem nem túl izgi egyetlen embert ápolgatni mint pl. a WarCraft-ban.
A legjobban viszont a kiherélt gazdaság volt ellenemre, szinte semmi erőfeszítésembe nem tellett a gazdaságot életben tartani, az AoE-ben általában 50-60 mezőt szokatam rakni ha elérek imperiálba, az AoM-ben meg 20 már majdnem felesleges.
Az AoM (és a WC3) nagyon jó játék a maga nemében csak szerintem az AoE eredeti koncepciója sokkal jobban bejött.
"És amikor már azt hiszed mindent tudsz a játékról, a LAN-partyk királya vagy, felmész a netre és ott esik le igazán milyen mélységig összetett a játék és mennyi mindenre kell figyelni hogy nyerj!" -én single-t soha életemben még nem játszottam stratégiával, úgy hogy nyugodj meg nem hiszem azt hogy a LAN partik királya vagyok. Bár LAN-on sem játszottam soha AoE-t, mindig csak a neten nyomtam. -
Alfa Of NS #52 "a majesty nem az amokor szaladgálnak a hősök és fejpénzt lehet kitűzni az ellenre? meg ilyesmi"
De-de :) Kategoriajanak talan egyetlen kepviseloje. Nekem nagyon bejon. Bar amikor felporognek az esemenyek romlik a jatekmenet elvezhetosege, mert ha a hosok nem azt csinaljak amit kene (marpedig nem iranyitod oket, hanem sajat fejuk utan mennek), akkor konnyen szivhatsz. -
gaspara #51 Én anno játszottam AoM-el jópárat, de nekem nem jött be...
Varázslás, csilli-villi az egész. Többnyire akkor nyertem csak 2v2-be vagy 3v3-ba, ha titánokat spammeltem, és semmi mást. Erre hamar mindenki rájött és titánWarZ lett a dologbol... Uncsííííííí
SinglePlayerben nem játszottam vele, mint ahogy stratégiákkal nem szoktam, de sztem WC3 és CnC (talán bfme) üti az AoM-et.
Persze azt hozzá kell tennem, hogy AoE2 nagyon ott volt ám nekem! :) -
#50 még nem is írtam idae a nagy ámulattól ? Különös .. az első 2-n nőttem fel ^.^ -
MuldR #49 Szep szep, de nem kell ez a 3D csicsa. AOMot is 3d meg varazslas kurta el.
Tegyek at RoR-t AOK motorra oszt csa. Annyi pont eleg. -
#48 a melós nem csak retkel -
Pöty #47 Még egy fontos dolgot elfeljtettem megemlíteni a fix towncenterek kapcsán. Nem kevés popó limit múlik azon hogy mennyi towncentert tudsz megszerezni magadnak és hogy be tudsz-e törni az ellenhez elcsipni tőle akár egyet is, mert az építhető házak száma fix! Ez a tényező sehol nem volt az AoE sorozatban eddig. -
Pöty #46 És nehezen tudom elképzelni hogy mivel lehet ezt még überelni, mert ahogy a képeket nézem ezek a beállított képek még átláthatatlanabbá teszik a játékot és a játszhatóság rovására mennek. Holott az efféle stílusú RTS-eknek pont az a lényege hogy minél több tényezőt kelljen számításba venned és az agymunkáddal győzd le az ellent.
Én nagyon várom, de nem vagyok bizakodó. Inkább csalódjak pozitívan. -
Pöty #45 Látszik hogy nem is vetted a fáradságot hogy megnézd az Age of Mythology-t! Elég szánalmas ahogy itt megpróbálod körbefikázni minden irányból... Gondolom nem is játszottál vele a neten. Azért ha ennyire tetszett az AoE sorozat illett volna kicsit jobban belemerülni, nem?
Az egyetlen játék amiért hajlandó voltam kiadni 15 rugót és bátran állíthatom messze a legjobb stratégiai játék napjainkban (azoknak akik nem a Warcraft féle kattogtatásparádét szeretik játszani). A Starcraft óta hiányzó űrt tölti be (változatosságban). Köze nincs a Warcrafthoz, ezzel a kijelentéseddel 100%-ig leírtad magadat. Ha nem vetted volna észre az a szintenként egy varázslat (összesen 4, ha egyáltalán meg birod lépni) a stratégiai részét bonyolítja a játéknak, hogy mind a 3x4 istennel/néppel még változatosabban lehessen játszani a pantheonod összeállításának variálásával. Az AoE sorozat még csak közelébe sem ér a taktikai lehetőségeknek amiket az AoM-ban meg lehet csinálni. A random mapok 10x változatosabb játékstílust kívánnak, a plusz egység kategória (myth egységek) abszolút hozzáadnak és nem elvesznek a játékélményből hogy még változatosabb sereget kelljen összeállítanod és még több mindenre kelljen figyelned hogy mivel mész mi ellen... Az hogy fix a towncenterek helye sokkal inkább taktikázásra ösztökél.
És amikor már azt hiszed mindent tudsz a játékról, a LAN-partyk királya vagy, felmész a netre és ott esik le igazán milyen mélységig összetett a játék és mennyi mindenre kell figyelni hogy nyerj! Milyen pályán vagy, milyen néppel van az ellen, milyen isteneket választ be, mi lehet a taktikája, le akar rohanni vagy letermelni, hol lehetnek a towncenter helyek, érdemes-e kitelepülni, stb..
Ajánlom hogy szedd elő mégegyszer, mert nem olyan szar mint gondolod...! :) -
Renegade #44 a majesty nem az amokor szaladgálnak a hősök és fejpénzt lehet kitűzni az ellenre? meg ilyesmi
van még olyan játék mint anno a castles i-ii?
vannak a területek és hol elfoglalod, hol visszafoglalják, olyasmi mint a HOI meg az EU i-ii? -
BiroAndras #43 Nekem is a Settlers az egyik kedvencem. Ott aztán nincs kapkodás. -
Alfa Of NS #42 "nekem az RTSek ott vesztették értelműket, hogy tulságosan felgyorsultak, ez már lassan akciójáték, nem stratégia"
Igen, kicsit idegesito, hogy ha nem tudsz eleg gyorsab klikkelni, akkor hiaba vagy akarmekkora stratega legyaknak. Ezert szeretek en pl olyan jatekokat is, mint a Majesty, ahol gyakorlatilag kizarolag strategia van es nincs taktika. Ja es valos ideju. -
Alfa Of NS #41 "Az ilyen RPG-RTS-re a legjobb példa éppen a népszerű WarCraft3 ami már sokkal inkább RPG mint RTS."
Bizony, es ugye nem veletlenul. Az eredeti koncepcio szerint meg jobban el lett volna veve a termeles, fejlodes feladata a jatekostol, csak aztan valszeg megilyedtek, hogy ez a valtozas eros lenne a jatekosoknak. A dolog amugy nem meglepo. Amit az RTS kategoriaban el lehet erni, azt gyakorlatilag a Starcraft elerte, igy uj utakat kerestek. -
Renegade #40 tényleg ez a jó szó rá, akció játokok :-)
archkoven: nekem mindig is fúrcsa volt az rts.eknél, hogy a fronton kell építkezni.
még anno dune-nél érthető volt, vagy egy warcraft I -nél.
olyan szívesen megnéznék egy bbc tudósítást, amelyben mutatják, hogy a bátor tengerészgyalogosok iparkomplexumokat húznak fel a sivatagban. :-) tudom, tudom ezek játékok és nem a valóság de azért vicces belegondolni. -
Cat #39 nekem az RTSek ott vesztették értelműket, hogy tulságosan felgyorsultak, ez már lassan akciójáték, nem stratégia
erre a legjobb példa anno a starcraft volt, ahol szinte másodpercre pontosan meg volt szabva mikor mit lehet csinálni, és ha nem ugy csinálod, akkor nagy hátrányba kerülhetsz