164
Perimeter - K-D LABS
-
#164 Közben rákerestem neten, mert az NFO-ba nem volt írva, hogy a cd-key helyére a perimeter szót kell írni. Elindult és egynek jó lesz, ha az EndWar-t végigviszem. -
#163 Leszedtem, de nem indul, mert cd-key-t kér.
Ez, hogy nem lett Nuke?? -
#162 "Kijött" Perimeter 2 New Earth-FLT 2GB -
#161 Perimeter 2 aranylemezen! -
#160 Perimeter 2 -> 28 új kép + Trailer -
#159 Perimeter 2 új trailer -
#158 Perimeter 2 Új Képek + videó -
#157 Perimeter 2 képek + trailer -
darazsx #156 Senki nem játszik ezzel a játékkal? Egyébként valahogy sikerült az első pálya de a másodikon megint ugyan az a problémám: hogy kell feltölteni azt a spirált vagy mit? -
darazsx #155 Sziasztok! Az első pályán mit kell csinálni? már egy órája nyomom de nem jöttem rá, közben az ellenség lassan bekebelez -
Anotino #154 hmm.. szepen beint a jatek a win64-nek :/ -
Thanatos #153 -
#152 Perimeter.Emperors.Testament.PROPER-GLAMOURY -
#151 Paradox Interactive announced today the street date for their next PC release, Perimeter: Emperor's Testament. Developed by KDV Games, this sci-fi RTS will ship to stores in North America and Scandinavia on Aug. 29, 2006.
-
#150 Még én sem :) ,de ez egyedi darab ugyis végigtolom mert most amilyen gamecsend van a régi játékokat végig lehet vinni. -
#149 hat, egyenlőre az alapot sem vittem végig :) nem kell sietni annyira ... ;) -
#148 Perimeter kiegészítés
[2005-01-20 @ 14:33 - G-San]
A Russobit és a KDLab ma elárulta, hogy már javában dolgoznak a tavaly megjelent Perimeter kiegészítő-lemezén. Ami az igazán meglepő az egészben, hogy még ebben a negyedévben piacra akarják dobni a Perimeter: The Precept of the Emperor-t. Ezen rövid ídő alatt sikerült javítaniuk az amúgy is csodaszép grafikán, a 20 új küldetés folyamán tengernyi új egységet és épületet ismerhetünk meg. A pontot az i-re, hogy a Szentpétervári zenekar egy vadiúj soundtracket is készített a kieghez.
Képek
info:Gamestar -
#147 wow ..., kösz az infot, akkor lesz még pár nap mulva is, valszeg haver is megvenné ... ennyiért simán. -
zizzenet #146 Nem készletkiszórás, legalábbis nem az MM készletének kiszórása. Az Automex honlapján 999 Ft-ért akciós termékként szerepel. -
#145 ez inkább készletkiszórós akcio az MM-től, máshol nem látom ilyen bagatel pénzért ... kettőt kellett volna vennem ;) -
#144 Pedig nem rossz.Nekem marhára bejön. -
antijedi #143 ilyen gyorsan? hát ez se semmi bukás lett :/ -
#142 Árkád Mediamarktban 999ft a gém ... -
flatszeru #141 háát..nem tudom valaki nézi e még ezt a topicot :-) de lenne egy kérdésem!
A myth törésű perimeter (2 cd ,dvd rip) telepitésénél nem találkozott senki némi hibával?a jlenség a következő: van egy bazinagy setup.exe fájl a cd1 en,azt elinditom,megy egy darabig,de olyan 1 perc után abbahyagja a telepitést,semmi hibaüzenet,csak megáll.a resources.pak fájl nál.
valaki tud erről valamit?hogy lehet e javitani?vagy esetleg XP vel van gondja?
thx
-
#140 érdekes -
#139 az olyan DC-szerű filemegosztó , de épp azt osztod amit töltesz .. gyk minnél többen töltik annál gyorsabban tudod te is tölteni ;>
-
#138 bittorent?
az meg mi? -
#137 vagy esetleg bittorent? -
#136 bótból? -
#135 HEllo!
Nemtudjátok honnan lehetne letölteni a játékot? (DC-n kívül) -
#134 az hogy másoknak bugzott az a geci pálya -
saliboy #133 Sziasztok!
Nem tudom, hogy mi a gáz a 6. pályával, nekem elég egyszerű volt. Két egységgel végig kerdettem a seregét, így nem tudott sehol megállni támadni. Amíg nem volt nagyobb csapatom, lézeres és rakétás védelmet építettem. Ha transmitterrel viszitek az energiát, pillanatok alatt oda lehet érni, és jól be lehet védeni az ágyukat. Ennyi.
12. pálya: azt hiszem, hogy a rakétás egységekkel szét lehet lőni a fészkeket, utána már csak mérsékelten (repülő egységekkel) támad. A spéci egységek teljesen feleslegesek, mert nem lehet velük a fészket támadni.
A megjelölt pontokra kell energy core-t telepíteni, kivéve a bázisnál, mert szerintem az itt megjelenő célkereszt csak a saját Frame-et jelöli. Szóval a telepítést nehezíti, hogy a kijelölt helyen rendszeres időközönként lerombolja a megépült core-okat.
a megoldás elég egyszerű:
-le kell nyomni a fészkeket, ekkor a bogarakkal nem kell már tovább törődni.
-transmitterrel energiát kell vinni a megjelölt helyekre, de vigyázva, hogy ne kerülj bele abba a zónába, amelyik rendszeresen összeomlik (a bázishoz közeli hely a leggecibb, mert ott elég nagy kiterjedésű földrengés szokott lenni. Ezt egyszerűen meg lehet kerülni, vagy több szálon vinni az energiát.
-a megjelölt helyeken csak kis felületet kell létrehozni, épp hogy elférjen rajta a core.
-a legrosszabb szitu a fejnél van, mert az jön elő a leggyakrabban...
Szóval ha mindenhol állnak a core-ok, akkor megjelenik az alfa teleport helye. Itt el lehet kezdeni az építkezést, bár szerintem ha az egyik core megsemmisül, akkor nem fog teleportálni... (ettől függetlenül tudod építeni a teleportot!)
Üdv: Saliboy -
Sinistro #132 A 6-ik pályán nekem is sokszor failed-et írt ki. Végül úgy sikerült megcsinálnom, hogy észrevettem, hogy ha közvetlenül az ágyúk mellé nem építek core-kat /a köröttük lévő hatósugárban sem lehet benne az ágyú!/, akkor a gép nem támadja meg azokat. Kiépítettem a bázis körül némi védelmet, gyártottam 6-8 repülő rakétás egységet /ceptor/ és azokkal támadtam a gép energiatornyait. Ő persze felvonta a pajzsot, de egy idő után elfogyott az energiája, ekkor már nem is nagyon támadott meg. Közben végigépítettem a kis szigeteket a laborig, tettem rájuk védelmet, energiatornyot, transzfer egységet. Amikor ez az "energiahálózat" már kész volt, felépítettem az az ágyúk, majd a lab mellé a core-kat. Nálam itt volt volt időlimit: miután az ágyúk már energia alatt voltak, kb. 1-1,5 perc időm volt a lab mellet is felépíteni egyet; ha kimentem az időből, szintén failed-et írt ki.
A 19-es pályát /Mountime/sikerült már megcsinálnia valakinek? -
Koala #131 Ez csak tipp, de az nem lehet, hogy az is számít, hogy neki NE legyen x db ágyúja elfoglalva? Nekem is egyszer beadta a failed dolgot, de aztán nekem sikerült, akkor viszont én egész jól uraltam a pályát, és elkezdtem visszaverni az ő épületláncát, szétlőve rakétás lebegő cuccossal. Az biztos, hogy nem lövik közben a howijaidat? Azoka kis rohadék aknavetős járművek pillanatok alatt kiszedik célzottan, figyelni kell rájuk nagyon! Lehet, hogy elfoglaltad, de mire a végét elfoglalod, az eleje már ki van bombázva? Szóval arra tippelek, hogy vagy megsemmisülhetett időközben az elfoglalt ágyú, vagy esetleg kicsit vissza kellene szorítani az ellent, mielőtt elfoglalod a labort... Amúgy fogalmam sincs:) -
#130 na mar megint abdula,tartanám a sorrendet(eloszor 3agyu utána lab) de amint elfoglalok három ágyut kiirja h failed minden:(
mi a sz*rért? -
Koala #129 Ez a 13. Clox nevű pálya megint rohadék:)
Elkezdődik a pálya, azzal, hogy kis lézeres járművekkel lebzsel a bázisomon, persze hamarosan átalakulnak földalattivá vagy gránátvetőssé, nehogy véletlen legyen esélyem védekezni:) -
Koala #128 Sikerült a 12. pálya.
-Nekem hasznos infó volt, hogy a kijelölt helyeknek nem muszály pont a közepére rakni az energiatornyot, nem baj, ha lelóg (időt lehet spórolni vele).
-Nem szabad nagy köröket kijelölni a terraformáláshoz, csak annyit, hogy éppen elférjenek a tornyok, így goyrsabban végeznek a brigadier-ek.
-A négy energiatoronynak elég egyszer, egy pillanatig egyszerre működnie, akkor már megkapjuk a portál helyét, annak energia kell, meg fel kell építeni, de ekkor már nem kell működtetni a 4 kijelölt helyen az energia tornyokat!
-Én odavittem a framet, nem tudom, ez muszály volt-e
-Érdemes haladni, mert nekem úgy tünt, a bázis közepén egyre erősebb földrengések lesznek!
-Nekem bevált az a taktika a fészkek kifüstölésére, hogy rakétás légijárműveket helyeztem fölé, ami ugyan nem lőhet a fészekre, de mikor kirajzanak a dögök, akkor elárasztják a levegőből rakétával, és azok szépen belecsapódnak:)
Azért az egzotikus fegyverrendszereket is érdemes megnézni, csak azokka lehet, hogy tovább tart (van olyan lebegő cucc, ami egy óriási sárga sugárnyalábot bocsát maga alá, mint az Independence Day UFO-ja, és van ami forgószeleket csinál, ez illik a mars archoz:)
Amúgy az arc emelkedik ki legsűrűbben, aztán a bal felső, aztán a jobb felső, a bázison lévő torony pedig csak tolerálhatóan sérül. Tehát érdemes: először a bázisra rakni, aztán a jobb felső, aztán a bal felső, aztán az arcba. Ha már ki vannak lőve a fészkek, csak két csapatot rá kell rakni a felbukkanási helyére a jószágoknak, a transzmittereket nem kell védeni.
A következő emgint érdekesnek ígérkezik, aszondja építsek portált, de közben már támad kis lézeres járművel, amit visszaverek, erre azt látom, hogy már a földalatti járművel szedi a bázisom:) -
#127 jó kérdés :) -
Koala #126 A 12. Zabrick nevű pályán én is elakadtam:) Ahol az arc jön ki a földből, meg rendszeresen ismétlődő törések keletkeznek a kritikus helyeken, ahova építeni kellene...
Én nem tudom elkezdeni a portál építését, amíg nincsenek meg az energy core-ok. Gondolom abban a pár pillanatban kellene elkezdeni, amikor éppen megvan mind, de rak egy jelet a bázisom közepére is, legalábbis a térképen, de azt már nem jelöli a játékban! Próbálom pontosan meghatározni a helyet (pl. egységet küldök a térképen odakattintva, és oda építek), de nem fogadja el... Akkor a portált a bal alsó sarokban megjelenő helyre kellene rakni, a többi négy meg energy core? -
#125 lentebb írtam. buta bug. előbb legyen meg 3 howi és utána a labor!