Perimeter - K-D LABS
-
Koala #128 Sikerült a 12. pálya.
-Nekem hasznos infó volt, hogy a kijelölt helyeknek nem muszály pont a közepére rakni az energiatornyot, nem baj, ha lelóg (időt lehet spórolni vele).
-Nem szabad nagy köröket kijelölni a terraformáláshoz, csak annyit, hogy éppen elférjenek a tornyok, így goyrsabban végeznek a brigadier-ek.
-A négy energiatoronynak elég egyszer, egy pillanatig egyszerre működnie, akkor már megkapjuk a portál helyét, annak energia kell, meg fel kell építeni, de ekkor már nem kell működtetni a 4 kijelölt helyen az energia tornyokat!
-Én odavittem a framet, nem tudom, ez muszály volt-e
-Érdemes haladni, mert nekem úgy tünt, a bázis közepén egyre erősebb földrengések lesznek!
-Nekem bevált az a taktika a fészkek kifüstölésére, hogy rakétás légijárműveket helyeztem fölé, ami ugyan nem lőhet a fészekre, de mikor kirajzanak a dögök, akkor elárasztják a levegőből rakétával, és azok szépen belecsapódnak:)
Azért az egzotikus fegyverrendszereket is érdemes megnézni, csak azokka lehet, hogy tovább tart (van olyan lebegő cucc, ami egy óriási sárga sugárnyalábot bocsát maga alá, mint az Independence Day UFO-ja, és van ami forgószeleket csinál, ez illik a mars archoz:)
Amúgy az arc emelkedik ki legsűrűbben, aztán a bal felső, aztán a jobb felső, a bázison lévő torony pedig csak tolerálhatóan sérül. Tehát érdemes: először a bázisra rakni, aztán a jobb felső, aztán a bal felső, aztán az arcba. Ha már ki vannak lőve a fészkek, csak két csapatot rá kell rakni a felbukkanási helyére a jószágoknak, a transzmittereket nem kell védeni.
A következő emgint érdekesnek ígérkezik, aszondja építsek portált, de közben már támad kis lézeres járművel, amit visszaverek, erre azt látom, hogy már a földalatti járművel szedi a bázisom:)