254
Fallout Tactics
-
Kotomicuki #254 Kansas City...
Előtte ismét 2 szint felszedése a csapatra - most már, Jefferson UTÁN lehet találkozni a reaver-ekkel. Az első kocsikázásnál 3 lézerpuskát adott, de hülye fejemmel, visszafelé leálltam mutit vadászni..., hát, beadta..., a legnagyobb csapatot és a 3. M2-es sorozatra (+ pár közeli rakétabecsapódás után) szétesett az APC és kárba veszett ez a kanyar. Utána már 3-4 tucat plazmapuska után adta csak be a nagyon kellő lézert - EHHEZ kellet AZ a 2 szint... - , de ezzel már nem álltam meg a bunkerig.
A városban visszaváltva a körökre osztott játékmódra a "szokásos" 1-2-3 arányban lett kiküldve a csapat a kapukhoz. Itt a sniper + SAW/Pancor páros volt ott a szeren, de Brian a maga 160%-os nehézfegyver-kezelésével a rakétával is hasznos tudott lenni a tömegoszlatásban - az autó túlvégéig tudta így lefedni a területet a legkülső homokzsáksor mögül. A déli kapunál a jobb-föntről érkező géppuskás muti kifektetett 3 ghoul-t, mire sikerült lekapni. Az összes ghoul veszteség 1-1-4 volt, de így is beadta a "püspök hajlandó volt segíteni" lezárást - mindhárom kapunál maradt a helyiek őrségéből túlélő és muti nem jutott át a kapukon. A védekezést követő ellentámadásban 1-1 sorozatot ugyan bekaptak a szigorúan magányosan és a lehető legtávolabbról operáló csapattagok, de mivel azonnal lettek is visszavonva a tűzvonalból, így nem történt haláleset - jó jaz a 150 környéki HP...
Utólag, nem gondoltam volna, hogy elsőre sikerül - TG módban! - és a loot kihozatala viszi el a legtöbb időt. -
Kotomicuki #253 St. Louis...
TG módban, többedszerre sikerült, miután 2 szintet "rákocsikáztam" a csapatra és akaratom ellenére +20%-ot raktam a small guns-ra (130-> 150), minden karakternél, hogy az esélyeket növelhessem.
Ahova lehetett, oda az APC-vel mentem (a main repair-ja 101% - csak akkor ad XP-t, ha NEM sikerül full HP-ra javítani a verdát) és a csapat össztüze intézte a dolgokat - pl. a fölső csücsökben lapuló 2 rakétásnál is, ahol 180 jármű-HP ellenében végre elhalálozás nélkül sikerült leszedni őket. De a dolgok nagy részét a main csipkedte össze és Brian gyűjtötte be.
A labirintus külső részét a sniper tisztította meg, míg a belsőbb részeket Brian SAW-sorozatai - nem szabad szemből rámenni a muti-ra: ha kell, akkor inkább másik irányból, felülről kell próbálkozni és inkább visszahúzódni, ha az első sorozat nem végez vele, mert a visszatűz vitte el leginkább a karaktereimet, amikor beadta nekik -> mindig full HP-n közlekedjenek a karaktereink a még ellenséges zónákban.
A tiszta terület erőd felé eső szélét végigjárta a sniper: akit tudott kifektetett, az utolsó hídra nem lépve a főbejárat őrségét is megritkította, majd Brian és a mesterlövész main belopakodott a hátsó bejárathoz, míg a labirintusban Rebecca helyezkedett el, mint fedezet. Az első beugrást Brian túlélte és miután sikerült visszahúzódnia, Rebecca kiütötte az el-elbujkáló 3 szélsőt. Az így "szabaddá" vált bejáraton a main tűnt föl és kilőtte a hátsó bunkerben megbúvó, ill. a bejárattól idemászó muti-t. Brian belopakodott és a még a fal mellett őrködőket leterítve megtisztította az erődöt.
A "főbejáratot" védő aknamezőre 2 muti "hajtott rá", ill. egy-egy sorozat is szedett ki aknákat, de biztos, ami biztos Rage Pancor sorozatai és 1-1 tucat gránátja után mertem csak Brian-t, mint a legtöbb HP-st beküldeni a loot-ért és inkább kerülővel hoztam ki a bentiek cuccait.
Sz'al, TG módban ez továbbra is egy szerencsejáték inkább! ...és piszok idegesítő, ha már a térkép 2/3-3/4-ét kipucolva lő kritikust a muti...
Sokat segít, ha nappal van, mert éjszaka a mieink még rosszabbul látnak, mint a nagydarabok és ekkor lehetetlen a géppuskáik-rakétáik hatásos lőtávján kívül maradni.
Az előtte megejtett autókázások során nem sikerült a Reavers-ek nyomára lelnem, hogy a lézer- és a plazma-fegyvereiket elszedhessem tőlük. Talán majd a következő küldetés után, ahol a parancsnok megemlíti őket. -
Kotomicuki #252 Hopsz, és tényleg!
Erről meg is feledkeztem, de a TG módban kissé szopatós Quincy után megnéztem és 4 darab Pancor-ral (a legjobb sörétes, ami a két "elődjével" szemben már 5 Erővel is használható, azaz: mindenkivel ) és hozzá pár marék ingyen lőszerrel lettem gazdagabb -> ha úgy vesszük, akkor ez önmagában többet ér, mint maga a Merchant készlete, ami szintén elvihető "beszerzési áron".
Rage 140%-os lopási képességgel, egyenként lenyúlta a kellő tételeket.
...és ez a Merchant a "hivatalos" térkép Hermit pozíciójában van nálam, Peoria-tól Kelet-Dél-Keletre.
De akkor mi a fenét árulhat Hermit a farkasaival?! -
Kotomicuki #251 Az első küldetés után az elixir lelőhelyének felkajtatása közben egy kisebb, "városi" térképen rad-skorpiók támadtak meg 4 civilt. A skorpiók kilövése után a civilektől zsákmányolva lett 2 NeoStead Combat SG, amik a játék ezen, korai szakaszában eléggé mészárlássá teszik a közép-közel távú harcokat a gyengébb ellenfelekkel szemben - az erősebbeknél kéne még némi lő% az átütő sikerhez, ezért még ezek birtokában sem lehet nagyarcúskodni a wasteland-en.
Általában minden harc elől elfutok ilyenkor, mert egyrészt a karakterek még csak ismerkednek a lövészettel, másrészt a lőszer eléggé korlátozott számban áll rendelkezésre és rettenetesen alacsony %-ban hasznosul, így már azelőtt elfogyna, ha beleállnék minden csetepatéba, hogy a kereskedéshez érne az alakulat.
Ha mindig ilyen szerencsém lenne... -
Kissssss0 #250 szerintem ez félre ment :D -
#249 sziasztok!
Megjelenés utána 2 hónapig nyúztuk a játékot aztán mikor elfogyott a tartalom akkor félretettük.
Most ránéznénk újra, hol érdemes utána olvasni, hogy mi változott, mivel bővült?
Vannak esetleg modok amik ajánlottak?
Köszi előre is!
-
Kotomicuki #248 Csak a "szokásos", TG módban:
STR: 6
PER: 10
END: 6
CHA: 2
INT: 10
AGI: 8
LUC: 5
Gifted és Fast Shot; small guns, energy guns és traps (ezt inkább a dokira kellett volna tenni - a csapdákhoz vannak könyvek és ki is lehet őket lőni, igaz, ekkor jókora summától esik el az ember a kereskedőknél... - , így nem lennék gondban, már a 6. szinten emiatt...)
A 9. szinten Sharpshooter - a Mutate!-n még gondolkodom: science, vagy doctor (erre még akár Rage is esélyes lehet, mert több skill-pontot kap a main-nél, bár neki kell is a tolvajláshoz, rengeteg - igaz, ekkor lőni, pláne energiafegyverrel, nem nagyon fog -> inkább visszacsere Stitch-re, mert lopni amúgy is inkább csak a bázisokon lehet és érdemes) - , majd a 12.-en Action Boy - a folyamatos harchoz: inkább tudjon még egyet lőni - , Gain Luck. -
Kissssss0 #247 én 5 halott ghoul-ra emlékszem, mindegy mert sikerült egy halott ghoul-al megúsznom a déli kapunál ahol a legerősebb volt a roham.
én csak azért is kipróbálom a tesla páncélt ha törik ha szakad, közben csináltam egy teszt mentést is most hogy a mutik megjelentek az újonc listán, a leghasznosabb közülük candy volt (régi nevén cookie) de még ő is igen csak katasztrofális special pontleosztással rendelkezik a jelenlegi osztagomhoz képest, és kedvem sincs rohangálni most a pusztában xp-t farmolni hogy valami életképes karaktert faragjak belőle perk rate 4 mellet, így nekiestem a bosedt13 editorral és újra elosztottam a meglévő a pontjait, kíváncsi vagyok egy muti mire képes kamikaze trait + psycho perk-el és fullra bedrogozva menyi sebzést képes kiosztani egy m2 browning-al. -
Kotomicuki #246 Hát, igen, legkésőbb Kansas előtt érdemes az alapjátékban is autókázni a komolyabb energiafegyverekért, amik érezhetően nagyobbat ütnek a mutikba, mint a lőfegyverek - kivéve az M2-t. ...meg ezekhez, már jó előre, felkészíteni a társulatot, hogy használni is tudják őket.
Ez nagyon lutri és random küldetés, hogy mennyi ghoul elhalálozással is csinálod meg: volt, hogy csak az előreszambázó közelharcos veszett el, volt, hogy mindkét kapunál komoly áldozatok voltak, mert mindkét helyen előrerohantak és gyakran még a sajátjaik is hátba lőtték őket. Ha sok a tévesztés és kevés a kritikus, akkor biztos, hogy nem tartható a maximum 4(?) halott, ami a legjobb végkifejlethez kell.
A kapuknál meg néha fel kell tolni az embereinket a két tűz közé, hogy ne az agyalágyult ghoul-okat vegyék célba a komolyabb fegyverzettel bíró mutik, így meg megesik, hogy csak gyógyítani tudja magát és egy idő után nagyon érezhető lesz a tűzerejének a kiesése...
A sátrakba, anno az AGI 10-es + MkII-es bőrpáncélban feszítő Brian/Main lopakodott be, így >10 egységnyiről ritkán találja el a sorozat (kitérés, amit egy kamikaze nem tudna megcsinálni - amíg magányos a karakter, addig távol(abb)ról jobb eredményeket hozhat, mint a kettes fémpáncél...).
De volt, hogy távolról, a mesterlövészek lőttek be, meg a "nehézgépkezelők" a réseken át, amit pár gránát/rakéta után rohamozott meg az előbb említett egyén.
Tesla páncél..., mindig felröhögök, ha ez előkerül: ha felrakom, akkor lőfegyverrel és rakétával lőnek a delikvensre, ha nem, akkor meg sorra szedegeti befele a sugárfegyverek találatait!
Sz'al: We only believe/trust in our doctor! -
Kissssss0 #245 kansas city és osceolla letudva.
kansas városa valami elképesztően nehézre sikeredett a redux modban, ha 5 alkalommal nem estem neki akkor egyszer se.
ide csak m2 browning és lézerpuskás karakterekkel lehet jönni, természetesen mind a 6 csapattag fullra bedrogozva és minimum metal armor mk2 mindenkin, az északi kapu előtti út alá van aknázva és elég kevés muti jött, ide elég egy embert állítani, a nyugati kaput már két hullámban fogják ostromolni, vegyesen közelharci és rakéta vetős mutik, csak mesterlövészekkel a falon tudtam megállítani a rohamot, a déli kapu a legnehezebb mert itt közelharci mutik rohamoznak miközben a m2 browningal rohangáló mutik folyamatosan tűz alatt tartják a kaput, ide kellet két heavy weapon karaktert állítani, egyik m60 géppuskával a másik pedig m2 browningal, mindkettő hasalt a kapu feletti félig leomlott átjárón +psycho drog mindkettőnek.
a roham visszaverése után a muti főnököket már egyszerű volt levadászni mivel a viselkedésük nekik is agresszívra van állítva így mindig belerohantak az m2 browning darálómba, miközben az alap játékban ki nem lehet szedni őket a házakból, + a redux modban a mutik nem állnak meg a kapu előtt és bambulnak mint a hülye úgy mint az alapjátékban, itt már keményen benyomulnak a templomba és lemészárolják a ghoulokat.
osceolla már sokkal könnyebb volt, szép nagy nyitott terep, tökéletes a mesterlövészeknek, a külső ellenfelekkel gyorsan megvoltam és a bázissal se voltak nagy problémák mert a mutik szeretnek a falhoz rohanni én meg a túloldalt gránátokat hajigáltam rájuk, a földalatti bunker se volt túl nagy kihívás, csak egy embert kell az automatikusan nyíló ajtók mellé állítani és egy másikkal szépen araszolva le kell vadászni az ellenfeleket egyenként nehézgépsuskával.
(most jön junction City az energia fegyveres reaver-kel, a redux mod készítője vagy csak a magas karizma/rep miatt de épp időben tűnt fel a tesla armor, kettőt már tudnék is venni és szerintem meg is veszem őket, btw a supermuti újoncoknak valami borzalmasak az értékeik)
Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2021.03.30. 13:16:38 -
lonvard #244 Ez mekkora játék. Hajdanán elképedve olvastam, ahogy szarozzák. -
Kissssss0 #243 St. Louis és Jefferson letudva.
st louis szokott általában a karakter és úgy az egész osztag tűzpróbája lenni a játékban mindenkinek, életképes e az osztag vagy nem, mivel szinte mindenkinek 8 és 10 között mozog a perception-ja(+ sharpshooter mindenkinek) így gyerekjáték volt levadászni a szupermutikat, még a fő bázisuk se volt túl nehéz mert a bedrogozott 12+ perception karakterek még a radioaktív árkon keresztül is áttudtak lőni, lőszer meg halmokban van, a gondot a megbújó szupermutik jelentették, őket már gránátokkal kellet kirobbantani, amelyek meg nekiálltak mozogni azokat meg a heavy mg karaktereim instant lőtték, itt a redux modban az AI ellenfelek jóval agresszívabbak, nem félnek kidugni a fejüket a fedezék mögül és elereszteni egy sorozatot az m2 browning-ból.
a végén sikerült egy tonnányi 7mm és 8mm lőszert összeszedni (magyarul 7.62mm) és még a 14mm (50.cal) lőszerből is elég szép mennyiség gyűlt össze, a mutiknak nem volt elég idejük ellőni az összeset szerencsére.
Jefferson már nehezebb volt mert szinte mindenhol lesben állnak a mutik rakétával és heavy fegyverekkel, gyakran kellet használni a gránátokat és rakétákat mert számos alkalommal képtelenség volt kitakarítani egy két épületet, és itt jön hasznosan a magas perception megint mert ha az ellenség elég közel van akkor lehet őket észlelni a falon keresztül is, a mutáns labor előtti mini labirintus semmi másból nem ált mint gránátokat hajigálni a mutik fejére, az incendiary gránátok gyors munkát tudnak végezni, általában két incendiary-tól megfekszenek miközben a repesz gránátból kell 4 vagy 5 is néha. -
Kissssss0 #242 "A Halálkarom Főnököt miért kell magaddal vinned?"
nem vittem magammal, magától kezd el rohangálni amint kinyitom az ajtót, majd legközelebb csak akkor nyitom az ajtót ha már végeztem a beast lord-okkal.
"Springfield-nél már nagyon érezhető a 10 és a 8 PE közti különbség. "
ide már 10 PE-vel jöttem, ha jól emlékszem már mardinban is 10-el kezdtem a divine favor miatt.
én lopakodásra nemigen pocsékolom az időmet meg a skill pontokat, igaz van egy karakter akinek már 120% a sneak-je de egyszer se vettem igazán hasznát, amikor meg használtam szinte mindig instant kiszúrtak amint kibújtam a sarok mögül, az ellenfeleknek rohadt magas az észlelési határ értékük, volt mikor a pálya másik felébe kellet rohanom hogy végre engedje a játék a sneak használatát újra.
én direkt használtam smg-ket amolyan tesztelés céljából hogy meddig életképesek, és egészen mardin-ing használhatóak maradtak az alap lőszerrel, springfield-nél már három sorozatot is belekellet adni a raiderekbe, és most st. louis-nál meg se karcolják a supermutikat.
annyira nem egy érvágás mert már így is halomban áll a 8mm meg 7mm lőszer a kocsiban és már fullra bedrogozva + sharpshooter perkel vadászom a szupermutikat a mesterlövészeimmel.
Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2021.03.20. 17:32:14 -
Kotomicuki #241 A Halálkarom Főnököt miért kell magaddal vinned?
Lefektetek 2-3 embert a ketrec(e) előtti folyosón - ők kapják a NEM pontlövő fegyvereket, amik területre szórnak - , mögéjük guggol 2-3, vagy áll és megvan a csapdaosztag. Most már csak egy gyors karakter kell, aki eléjük vezeti a népet a trónteremből - legyen helye elfutni az osztag mellett, hogy belőle ne legyen áldozat.
Aztán, ha már elcsitult minden ellenállás, akkor, kifelé menet kilehet engedni a nagy halálkarmot - a kölyköket még befelé menet lelőttem az XP-ért: amíg nem beszélsz az anyukkal, addig vadászhatóak.
Springfield-nél már nagyon érezhető a 10 és a 8 PE közti különbség. Ha nem 10-es a main, akkor marad a csapatban mozgás, a tömegtűzzel egymás fedezése és a lopakodás. TG módban valóban nagyon "zavaró" tud lenni a főnök berohanós reakciója, de itt már magának a csapatnak is több a szintje, ezzel együtt a HP-je és a lő%-a... -> messzebbről, hamarabb és biztosabban terítenek le 1-1 célpontot, miközben jobban bírják a gyűrődést is. Az SMG-ket én hanyagolom: a Main (10 PE esetén)/Brian + az éppen legjobb sörétes akár az alaplőszerrel is többet ér(het), ha meg távolság kell, akkor AK-47, (vagy M16/XL70E3,) mer' 7,62-es lőszer lesz dögivel és ezzel nem kell tűnődni, hogy vajh viszi-e a célpontot..., egy ideig.
Emlékeim szerint ez a mod - vagy vmi nagyon hasonló - nálam sokat nem volt fönn, mert nem a nekem tetsző változtatásokat lépte meg. -
Kissssss0 #240 mardin és springfield letudva.
mardin szinte majdnem gyerekjáték volt, a felszínen az ellenfeleket mind legyalultam az egyik nehézfegyveres csapattaggal, a barnaky-tól lopott minigun-nal és a lőszerrel(minden új bunkerben el lehet lopni tőle újra és újra) végig gyalultam a felszínt, sajnos itt kellet szembesülnöm a ténnyel hogy a drágalátos modder ismét belepiszkált a játék jól működő részébe, sajnos a "fast shoot" trait már nincs hatással a nehézfegyverekre pedig pont ez lenne a lényege a trait-nak, továbbá a "bonus rate of fire" perk szintén nincs hatással a nehézfegyverekre ami ismét egy értelmetlen változtatás.
így kénytelen voltam "gain agility" és "action boy" perkeket használni hogy legyen értelmes tűzereje a nehézfegyvereknek, a földalatti pálya rész is szintén hasonló könnyedséggel ment addig amíg a lőszer tartott, a csótányokra és skorpiókra nem is pazaroltam minigun lőszert, úgy mint peoira-nál itt is kapták a szokásos pisztoly lőszert, az egyetlen idegesítő rész az maga a halálkarom kiszabadítása volt... illetve ennek életben tartása, ha nem rohansz vele egyszerre a trónterembe akkor simán kinyírják, ha sörétest vagy automata fegyvert használsz akkor meg előbb utóbb valamelyik halálkarmot fogod eltalálni, így maradt a mesterlövész puskák használata ami be is vált.
springfield már sokkal nehezebb volt, szinte minden második "raider" hunting rifle és egyéb mesterlövész puskákkal rohangált, és szinte mindegyiknek volt valamilyen páncélzata mert a 10mm smg lőszer már nemigen akarta őket egy sorozatból leteríteni, itt szinte kötelező volt használnom a sniper karaktereket, csapdákból is volt egy kettő a szállodában és a pálya vége eléggé nyögvenyelős tud lenni ha nem intézed el azonnal a "raider" boss-t, a boss képes azonnal berohanni a polgármesterhez és kinyírni, bele se merek gondolni milyen lehet ez tough guy modban.
(+ elképesztő mennyiségű loot-al lehet lelépni ebből a küldetésből, szinte mindegyik kereskedőt kilehet fosztani lopással)
és most jön st. louis. -
Kissssss0 #239 a tornyok közvetlen közelébe állítottam a csapattagokat sörétessel.
most épp Quincy küldetést csinálom, ez a pálya sokkal nehezebb lett a redux modban, a prosti túszokat kiszabadítani kb lehetetlenség anélkül hogy egy vagy kettő meg ne halna, a modder direkt átállította az ellenfeleket hogy előbb a túszokat célozzák, nyugaton a ghoul túszt vagy 6 újratöltésre sikerült csak kiszabadítani, amint az ellenfelek akár csak egy másodpercre is a látótávolságodba kerülnek azonnal kivégzik a ghoul-t. -
Kotomicuki #238 "Öleléses" módszer?!
A drogok is hatásosak ellenük, legalábbis az alapjátékban már 4-5 adagtól megfekszik 1-1 torony - a kinti hármat lehet így kezelni, bár, az addig gyűjthető készlet java része rámegy a dologra. -
Kissssss0 #237 macomb és peoira letudva(redux mod).
macomb első fele nem volt valami nehéz, kocsiban ülve mindenkinek 100% small arms skill, vegyesen smg és rifle hogy közelre és távolra is hatásos legyen a csapat, egészen az aknákig jó is haladtam, de az után kifulladt az autó és a legmagasabb javítási skill ami volt a csapatban az 36%-volt, így a pálya második fele már gyalog ment, a legtöbb ellenfelet távolról elintéztem, a végén a rakétás raider-hez oa kellet lopózni és dobtam rá egy gyújtó gránátot.
ezután vissza mentem az első bunkerbe és összeszedtem mindent amit hasznos lesz később.
peoira még könnyebb volt, a skorpiókat a felszínen és a csótányokat lent mind pisztollyal(colt meg desert eagle) intéztem el, az automata tornyok ellen jól jött a special encounter kereskedőktől elszedett gránátok, sörétesek, és rakétavetők, itt már a karakteremnek 120%+ nehéz fegyverzet kezelése volt, a fenti három tornyot a szokásos öleléses taktikával iktattam ki, sörétes puskák AP slug lőszerrel burst modban. -
Kissssss0 #236 sikerült kideriteni hogy miért nem esik az a nyavalyás elixir... ez a drágalátos modder leszűkítette a SE találkozásokat max 10 darabra, az elixirt meg berakta a michigan tó kellős közepére hogy még csak véletlenül se lehessen elérni.
kezdem egyre jobban rühellni ezt a redux modot.
karakter: kép -
Kissssss0 #235 túljutottam a kezdőküldetésnél, rögtön utána nekiálltam keresni az elixir of life-ot, természetesen a falloutwiki special encounter nem játszik mert a moddernek átkellet variálnia valamiért az egész térképet, mindegy, a redux mapában megtaláltam a frissített pálya térképet így már rögtön jöttek is a special encounter-ek... csak az nem amit én szeretnék(elixir of life), úgy hogy hagytam a francba és nekiestem a második küldinek, freeport.
a löszerek meg a fegyverek neve is át lett nevezve mert nem "lore frendly", szerintem fölösleges volt, + egy néhánynak még a hangeffektje is változott, m2 browning-nak gusztustalan szar MG hangot adtak amit legtöbbször a weböngészős szutyok játékokban lehet hallani, ha beledöglök is de valahogyan visszarakom az eredeti hang effektet.
Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2021.03.12. 09:29:02 -
Kissssss0 #234 őszintén szólva foooogggalmam sincs hogy mennyire jó :D csak olvastam sok ajánlást hogy sok hibát javít meg egyéb dolgok is változtatva lettek, a felvehető csapatársaknak használhatóbbak lettek, pl a kezdő küldetésen farsight-nak van 2 trait-ja, stich-nek meg 6 perception-ja, majd kiderül menyire lesz jó, még csak az első küldi legelején járok. -
#233 whoa, erről még nem is hallottam. mennyire jó bugfixek terén, pl a jól ismert "ha burst mellémegy, mindig eltalálja a hátrébb álló karaktert" és társait javítja-e? használható-e vele a turn based mód? -
Kissssss0 #232 na újra előszedtem a tactics-ot, kezdtem egy új karaktert, redux mod telepítve, hard nehézség, nincs tough boy.
még nem vágtam bele a közepébe, csak a kezdő küldetésnél vagyok, jelenleg a karakter így néz ki.
ST: 5
PE:9
EN:3
CH:8
IN:6
AG:8
LC:8
fast shoot, gifted, tags: fegyver small/heavy/energy skillek.
cél: leader perk és a divine favor, +sharpshooter.
ok: soha nem próbáltam még a magas karizmás karakterrel játszani. -
Andule #231 en a kereskedelemmel trukkoztem kicsit az elso vegigjatszas utan mar, miszerint ugye a bunkerekben az arusoknak kozos inv keszletuk van, abbol a szempontbol legalabbis tutira h ha eladtal az alpha-ban a merchant-nak 3 darab 9milis pisztolyt akkor a kovetkezo 9 milisert mar kevesebbet kapsz barmely bunkerbe is menjel eladni. ergo ha "visszatartod" par palyanyit azokat a fegyvereket amikbol tudhatolag rengeteget fogsz lootolni h elso korre kapj erte sokat, kvazi megalapozod az egesz jatekra a penzmagot. Ilyen pl az AK vagy az a tucat 'gepagyu' amivel a legtobb muti lovoldoz. a random enc-ekhez meg az ember megkeresi elsonek a brahmin pokert es maris van 20k+ kupakja.
Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.02.06. 12:34:32 -
Kotomicuki #230 Érdekes, hogy nekem Quincy előtt - amikor már van Hummel és végre lehet nagyobb távokra is utazni - a Hermit helyett a Merchant-ot rakta Peoria-tól 5 jobbra és 3 lefele pozícióba, így van egy FN-FAL-om - Farsight a maga 20-as kereskedelmi tudásával és a kevéske loot miatt többre nem futotta (az említett "kereskedővel" kb. 20k kupak kellene a mindenképp használható dolgok elhozatalához - az odaúton + egy nyugati kanyaron 8k jött össze vele, így a H&K CAWS és pár könyv + lőszer ottmaradt). -
Andule #229 Superjerk alatt toltam eggyel, ott 99%ban annyi volt a taktik h felalljak rendesen es en kezdjem a csatakat egy fejessel a tavcsovesbol. Tetszett meg minden de ja, voltak hianyerzeteim. (pl a random loot sztem ordas nagy hiba volt ) a 3asra nagyon kivancsi leszek (ha mar backer vagyok :) + h beszallt a Microsoft) h bevaltja-e a hozza fuzott remenyeim. -
Kissssss0 #228 meg jön a Remastered első rész is. -
#227 ez eléggé ígéretesnek tűnik.
Wasteland 2-t meleg szívvel ajánlom nektek, posztapok a köbön, taktikai szinten eléggé jó (bár van benne pár kihagyott ziccer), a csapat nagy részét a játékos gyártja le, és baromi szórakoztató cucc, ahol magasabb nehézségeken eléggé keményen kell agyalni hogy ne legyen löncshús a csapatodból. -
Kotomicuki #226 Hhmm, azt kell, hogy mondjam, hogy ez a karakter (5 10 4(3+1) 1 8 8 5 ; Kamikaze + Fast Shot) idáig a legütősebb, amivel dolgom volt!
Jobb még a fast shot + gifted stat-pont-dömpingesnél is...
Csak a nagyjából 10 kocka távolságon belülről érkező veszélyforrásokkal szemben van "igazán" hátrányban, minden másban egál, vagy jobb!
Persze egy 5 10 2 2 8 10 10 FS + G "nehéz-gépkezelő" az M2-vel a mancsában sem rossz, TG módban, pláne ha kerül még a kritikusok előfordulásának növelésére is majdan "pötty"..., csak legyen hozzá elegendő lőszer is! -
Andule #225 jaja, vmi ilyesmi dereng elo igy 10+ ev homalyabol h jol felszerelt, sok fos csapatom volt mar es a belso pucolas ugy nezett ki h kezdes utan rogton spammeltem a kulonbozo granatokat minden lehetseges ellenseges pozicio fele es igy volt eselyem h a fel csapat megussza pusztan sebesulessel. -
Kissssss0 #224 ajjj ufo Aftermath-ot végigvittem előző évben, jah az űrhajók belsejét kitakarítani egy igazi kínszenvedés még a top bióruhákat hordva is.
az utolsó küldetésről már nem is beszélve.
végig kéne vinni a másik két részt is. -
Andule #223 well, rosszul emlekeztem; az Aftermath-al (a legelsovel) jatszottam es ott lett "sok" a jatek nekem miutan kifejlesztetted h bemehetsz a lelott ufokba ... csakhogy az elso fel perc belepest kovetoen puszta szerencse volt mivel nem volt hely semmifele taktikara es tobbnyire instant keresztuz ala vettek a ufok belso kialakitasa miatt. a kinti terepen mar nem volt problemam, ott ha vkit eltalaltak abban benne volt h rossz helyen volt, ergo volt kozom hozza mig itt nem, leven mindenkit bedobott ugyanoda. (alt egy kor alaku terembe, 3-4 belovesi ponttal) reg volt mar persze, be is csaphat az emlekezetem de igy maradt meg bennem az a jatek.
FTben nekem nem volt olyan szitum amit irsz, legfokepp mert a hummerrel jartam mindenhova mert sokkal gyorsabb lelepni a terkepekrol, igy helyezkedni is ha extrem letszamu muti jon szembe. miutan te is tudod h vaksik mint allat csak arra kell figyelnem h azokat lojjek le a sracaim elsokkent akiknek skulo is jutott a fegyverebe a RE generalasakor es/vagy h amazok messzirol puffogtassanak 0%al. hozzateszem persze h nem komalom az esti lovoldozest pont emiatt mert minket sokszorosan hatranyosabban erint mint az ellenfeleket, hisz elveszitjuk a tavolsagbol adodo elonyoket.
Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.02.02. 11:46:39 -
Kotomicuki #222 Az Afterlight-nál maximum akkor éreztem a szerencsefaktort, amikor vagy meglékelődik az űrgúnya/megmérgeznek/lebénítanak/átveszik a karakter fölötti irányítást, vagy nem, a többinél a karakterfejlesztéssel, a kutatással és a gyártással lehet kompenzálni - ha valamelyikkel lemaradsz, akkor akár leküzdhetetlen akadályokba is belefuthatsz.
Azt elismerem, hogy mod - antianyagpuska - nélkül piszok kemény tud lenni a vége és nagyon előremenekülni sem lehet benne.
Az FT is tud szívatni: amikor az autókázásról már "hazafelé" tartasz, értékes és ritka zsákmánnyal megrakva, TG- és folyamatos játékmenet módban, és az utolsó buliban bedobja a >20-30 mutánsos "őrjáratot", ami azzal kezdi, hogy a csapatszállítót szétszedi darabokra... -
Andule #221 a jatekot vegigtoltam parszor szal ismerem "valamelyest" az osszes fegyvert :) sztem amugy meg a kis buggy is tap mert hat addig sem a karaktereket lovik es a jarmuvek ellen a nehezfegyverek a hatasosak szinte igy pl az elso, hummeres kuldi setagalopp. (csak meg kell allni h ne legyen bunti a celzasra)
afterlight-ot nagyon regen probaltam de ha nem csal az emlekezetem idovel nagyon felcseszett a RNG es hagytam a fenebe. (ugy ereztem h a taktikanal sokkal nagyobb szerepe van a szerencsenek) -
Kotomicuki #220 Félelmetes ez a karakter: a 3. pályát egyedül letarolta, csak néha kellett a zsákmány túlsúlya és az egész ritkán beszedett sebzések miatt összevarratnia magát.
Nem gondoltam volna, hogy ennyire nem számít az AGI-bónusz. Mondjuk, közelharcban érezhetően többet kap, mint a NEM Kamikaze, ami kapja az AGI-ből is a kitérésbónuszt, de odáig meg ritkán jutnak el az ellenfelek... - legfeljebb, ha nagyobb csoport indul meg feléje!
Szerintem megéri már az első pálya után begyűjteni az Elixir of Life-ot: így lehet, hogy nem kell a Lifegiver a 12. szinten és még pusztítóbb lehet a karakter, ha ahelyett egy harci/Gain perk kerül rá... -
Kotomicuki #219 A mutánsoknál sokat segít a csapatszállító harci használata - véd a sorozatok másik karaktertereket eltaláló hatásától, így mobilis formában érvényesülhet a csapat össztüze (javítás skill és sok javítóláda bevitele szükséges hozzá). A Hummel-t én is csak odébb-odébb tologatom a pályáján.
A csótányoknál a mérgezés szokott gond lenni, mert viszonylag drága - ha Rage még nincs "kész" - és behatárolt számú az ellenszer. Az irtásuk a "hagyományos" fegyverekkel sem nagy gond: a kicsi legfeljebb 2 AK-lövés - ott már van bőségesen lőszer, így a sorozatokkal marékszám lehet lekapni őket - és a nagy sem túl nagy gond, még ha sebez is, csak ne mérgezzen.
Nekem a kezdeti halálkarmokkal gyűlik meg leginkább a bajom, de megfelelő csapatelhelyezéssel ez is megoldható - az első után már van Neostead és innentől megint csak az ezt kezelő helyezkedésén múlik a siker - pl. a templomnál.
Azt a játékot nem ismerem. Nálam a Silent Storm (Sentinels), Brigade: E5 (+ Immortal Badass Mod) és az Ufo Afterlight volt, ami ezt a játékot váltotta. -
Andule #218 Nezopont kerdese ... De amugy, de eleg nagy xD es? :D de ez olyan h az elso ket vegigjatszasomnal meg tuti ugy csinaltam meg a palyakat, h minimalis sebzodes, minden csata group turn based es a vehicle-es palyaknal is csak a vegen ultem be a jarmuvekbe. Szal ha most mar eloveszem akkor az elso palya szenvedese utan a gyors haladast szeretem. (mondjuk olyan 4ik palya kornyeken szoktam elindulni az ilyen extrakert mert azert poen ahogy viszi a csotanyokat meg beastmeneket a shoti a zold toltennyel)
btw a Dustwind -et ismered? (nekem meg csak wish-en van szal nincs szemelyes benyomasom de elegge hasonlonak tunik)
Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.02.01. 21:35:48 -
Kotomicuki #217 De az már nem túl nagy csalás? ;)
A PER 10-es (+AGI 10) karakterek már önmagukban kitűnnek a (lövész)karakterek közül. -
Andule #216 mondjuk ha mar az elso palya utan "kimesz" az elixirert akkor akar a panzor J-ekert is elmehetsz (az egyik RE merchant testoreinel van ha jol remlik ossz 3 + 1 a 'fekete shotibol') es onnantol egesz a jatek vegeig megvan az egyik legjobb fegyver. -
Kotomicuki #215 Úgy tűnik, hogy fölöslegesen aggódtam a 3 END miatti alacsony HP miatt - az első pálya azért "kemény" volt emiatt, mert ott még vissza-vissza sebeztek az ellenfelek az alacsony lő% miatt - , mivel az 5 10 4(3+1) 1 8 8 5 tulajdonságú Kamikaze + Fast Shot karakter mint kés a vajon ment keresztül a 2. pályán, ahol csak a közelharcban tudták - nagyon ritkán, csak, ha tömeg vetette rá magát - megsebezi. Vadászpuska "távolra", AK-47 "közelre" - folyamatos harcmódban, a kicsit inkább a lopakodás felé terelt Farsight felderítői segítségével.
Kezdőknek és TG-módban nagyon körömrágós lehet ez a felállás - a kezdeti >=30 HP nem sok "behatást" enged meg - , amíg az első küldetés, majd az Elixir of Life megszerzése után visszatér a bunkerbe, de utána már legalább ekkora plusz lendülettel halad előre őkelme!