Ötvös Tibor

Betrayer: az egykori Monolith legújabb fejlesztése


Remélhetőleg a Monolith neve jelent még valamit a mai generációnak is. Bár igazi klasszikust jó pár éve alkottak utoljára, de fénykorukban olyan produkciók kerültek ki a műhelyükből, mint a SHOGO, a No One Lives Forever vagy a FEAR.

Aztán valami történt és a csapat bukásokat készített és végül meg is szűnt. De a tehetség nem ment kárba és úgy tűnik, hogy a Monolith törzsgárdája sokkal jobban muzsikál, ha a saját ötleteiket valósíthatják meg, nem pedig valamely nagyobb kiadó "parancsára" készítenek egy játékot.

A ma bejelentett Betrayer címet kapott FPS-ük ugyanis nagyon hangulatosnak és impozánsnak tűnik így elsőre. A fekete-fehér képi világgal rendelkező játékban csak néha bukkan fel szín, akkor is inkább a vörös, de ezen kívül minden más "színtelen". A megoldás nem egyedi, hiszen ez a monokróm megoldás a Wii-exkluzív MadWorldben is megjelent.


A Betrayer az Újvilágban játszódik, a 17. század elején - egészen pontosan 1604-ben. Hősünk Londonból hajózott át, hogy csatlakozzon a kolóniájához Virgina partjainál. Az emberek és ismerősök helyett azonban csak szellemeket és talányokat lel, ráadásul színtelenné válik a világa is.

Hősünk természetesen nem hagyja annyiban a dolgot és megpróbálja kideríteni, mi is történt itt. És persze arra is próbál rájönni, hogy ki az a titokzatos, vörös ruhában lófráló nő, aki távolról folyamatosan segíti őt.

Hősünk számos, a kornak megfelelő fegyverekkel veszi fel a harcot, így muskéták és íjak mellett különböző, a hétköznapi emberek számára hasznos szerszámokat is bevethet (például fejsze). A megjelenésre sem kell sokat várni, hiszen augusztus 14-én már el is érhető a Betrayer a Steamen.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • cateran #5
    Hat..a Sin Cityben (a filmben) nem ereztem hianyat a szineknek, szoval nem elkepzelhetetlen csak epp valoszinutlen, hogy jol sikeruljon.
  • sz4bolcs #4
    Monolith? Mármint a Blood? :D
  • zola2000 #3
    Hát igen, egyedi szín világgal túl sikeres játékot még nem láttam ... bár más szempontból meg pont ez a baj, hogy kevés manapság az egyedi játék, mindenki csak bevált recepteket használ.

    (Remélem emiatt nem fog csúszni a Xenoblade2 fejlesztése)
  • JethroHUN #2
    Pff monochrome.... ki se adják óriási bukás lesz. Hihetetlenül nagy mellélövés ez a színtelenség.
  • Atisz #1
    A sztori kicsit hasonlít a Wraiths of Roanoke című filmben látottakhoz, ezzel viszont nincs is gond, hiszen ez a kor még nincs kiaknázva játékokat illetően (mondjuk filmek tekintetében sem).
    Amin bukhat, az éppen az "egyedi" (gy. k. baromi zavaró) fekete-fehér-piros színvilág. Nem biztos, hogy erőltetni kéne.