Ötvös Tibor
Könnyebb lesz küzdeni az UFC: Undisputed 3-ban
A THQ nagyot húzott, mikor az Electronic Artsot jócskán beelőzve játékot készített a népszerű ketrecharcból. Az UFC Undisputed 2009 szép sikereket ért el, ám a folytatás már gyengébben szerepelt.
Ennek ellenére a kiadó újabb esélyt ad a sorozatnak, mely elhagyja az évszámokat és szimplán UFC: Undisputed 3 címmel jelenik majd meg. Szerencsére a fejlesztők a rajongói reagálásokra is figyelemmel vannak és épp ezért a harmadik részben jóval egyszerűbb lesz a sokat kifogásolt földharc.
Az eddig részekben ugyanis az EA Sports által a Fight Night sorozatban bevezetett módszerrel lehetett irányítani a karakterünket (vagyis a karok segítségével lehetett különböző mozdulatokat kivitelezni). Ez azonban sok bosszúságot okozott, így most a készítők szerint bevezettek egy amatőr irányítási mechanizmust is, melyben a gombokkal tudjuk ezen mozdulatokat előcsalni.
Ám ennek hátulütője is van. Ennél az irányításnál ugyanis szinte védtelenek leszünk a visszatámadások ellen, hiszen nem tudunk időben reagálni egy esetleges kitérő manőverből indított ellentámadásra. Így nagyon érdemes lesz átgondolni a dolgot, hiszen ha multiban összekerülünk egy profival, akkor semmi perc alatt földre vihet minket és végünk is.
A másik újítás, hogy mostantól egy-egy küzdelem addig meg, míg az ellenfelünket ki nem ütjük. Így, még ha a bíró le is fújja a meccset, akkor is odarohanhatunk és a földön fekvő harcos állapotán tovább ronthatunk egy keveset. A grafika is sokat javult az elődhöz képest, pedig azzal már a 2010-es kiadásban sem volt gond.
Sajnos a játék továbbra sem akar átjönni PC-re, így ezúttal is csak a konzolosok élvezhetik a ketrecharc nyújtotta örömöket.
Ennek ellenére a kiadó újabb esélyt ad a sorozatnak, mely elhagyja az évszámokat és szimplán UFC: Undisputed 3 címmel jelenik majd meg. Szerencsére a fejlesztők a rajongói reagálásokra is figyelemmel vannak és épp ezért a harmadik részben jóval egyszerűbb lesz a sokat kifogásolt földharc.
Az eddig részekben ugyanis az EA Sports által a Fight Night sorozatban bevezetett módszerrel lehetett irányítani a karakterünket (vagyis a karok segítségével lehetett különböző mozdulatokat kivitelezni). Ez azonban sok bosszúságot okozott, így most a készítők szerint bevezettek egy amatőr irányítási mechanizmust is, melyben a gombokkal tudjuk ezen mozdulatokat előcsalni.
Ám ennek hátulütője is van. Ennél az irányításnál ugyanis szinte védtelenek leszünk a visszatámadások ellen, hiszen nem tudunk időben reagálni egy esetleges kitérő manőverből indított ellentámadásra. Így nagyon érdemes lesz átgondolni a dolgot, hiszen ha multiban összekerülünk egy profival, akkor semmi perc alatt földre vihet minket és végünk is.
A másik újítás, hogy mostantól egy-egy küzdelem addig meg, míg az ellenfelünket ki nem ütjük. Így, még ha a bíró le is fújja a meccset, akkor is odarohanhatunk és a földön fekvő harcos állapotán tovább ronthatunk egy keveset. A grafika is sokat javult az elődhöz képest, pedig azzal már a 2010-es kiadásban sem volt gond.
Sajnos a játék továbbra sem akar átjönni PC-re, így ezúttal is csak a konzolosok élvezhetik a ketrecharc nyújtotta örömöket.