Ötvös Tibor
Az év legőrültebb alkotása lesz a Shadows of the Damned?
Az Electonic Arts és a Grasshopper Manufacture közös alkotása, a Shadows of the Damned nagyon ígéretesnek tűnik és a jelek szerint az év legőrültebb alkotása kerül majd a rajongók elé június 21-én.
Mondjuk nem is várhatunk túl "realista" alkotást egy olyan játéktól, melynek készítésében részt vesz a Resident Evil 4 atyja, Shinji Mikami, a Silent Hill zenei direktora, Akira Yamaoka és a No More Heroes rendezője, Suda 51. És akkor azt már meg sem kellene említeni, hogy a Shadows of the Damned történetét két kultikus szerző, Clive Barker és Stephen King írja.
A játék egy külső nézetes akciójáték lesz, melynek főszereplője az érdekes nevű démonvadász, Garcia Hotspur. Hősünk kedvesét, Paulát szeretné megmenteni a Pokol bugyraiból, melyhez rengeteg démonon és más szörnyetegen kell átverekednie. Az is kiderült, hogy az egész program a Pokolban játszódik, mely azonban nem a megszokott módon jelenik meg, hanem - ahogy a képeken is látható - inkább hasonlít egy európai városkára, mint a Dante's Infernoban látott környékre.
A játék ráadásul elég sok poént is tartogat, melyek többsége vulgáris lesz, de még így is jókat lehet rajta majd nevetni. Kalandjaink során nagyon fontos szerepet játszik majd a fény és a sötétség, hiszen ellenfeleinket védi a sötétség ereje, így minden támadás azzal kell majd kezdenünk, hogy leszedjük ezt róluk. Ezt a megoldást egyébként nem is olyan régen láthattuk az Alan Wakeben is.
Egyedi dolog, hogy hősünk nem különböző kötszerekkel illetve egészségügyi csomagokkal gyógyítja magát, hanem tequilával és szakéval. Azt még nem tudni, hogy ez GTA 4 módra vajon az egyensúlyérzékünkre is kihatással lesz, de hamarosan meglátjuk.
Minden nagyobb szakasz végén lesznek különböző, nehezebben legyőzhető főellenfelek is, akik azonban szintén elég egyedi kinézetet kaptak. Bemutatták például a Johnson nevet kapott ellenfelet, aki "úgy néz ki, mintha egy macska közösült volna egy harmonikával." Ez elég érdekesen hangzik, így várjuk, hogy hogyan is néz ki ez a valóságban.
A Shadows of the Damned csak konzolokra jelenik meg.
Mondjuk nem is várhatunk túl "realista" alkotást egy olyan játéktól, melynek készítésében részt vesz a Resident Evil 4 atyja, Shinji Mikami, a Silent Hill zenei direktora, Akira Yamaoka és a No More Heroes rendezője, Suda 51. És akkor azt már meg sem kellene említeni, hogy a Shadows of the Damned történetét két kultikus szerző, Clive Barker és Stephen King írja.
A játék egy külső nézetes akciójáték lesz, melynek főszereplője az érdekes nevű démonvadász, Garcia Hotspur. Hősünk kedvesét, Paulát szeretné megmenteni a Pokol bugyraiból, melyhez rengeteg démonon és más szörnyetegen kell átverekednie. Az is kiderült, hogy az egész program a Pokolban játszódik, mely azonban nem a megszokott módon jelenik meg, hanem - ahogy a képeken is látható - inkább hasonlít egy európai városkára, mint a Dante's Infernoban látott környékre.
A játék ráadásul elég sok poént is tartogat, melyek többsége vulgáris lesz, de még így is jókat lehet rajta majd nevetni. Kalandjaink során nagyon fontos szerepet játszik majd a fény és a sötétség, hiszen ellenfeleinket védi a sötétség ereje, így minden támadás azzal kell majd kezdenünk, hogy leszedjük ezt róluk. Ezt a megoldást egyébként nem is olyan régen láthattuk az Alan Wakeben is.
Egyedi dolog, hogy hősünk nem különböző kötszerekkel illetve egészségügyi csomagokkal gyógyítja magát, hanem tequilával és szakéval. Azt még nem tudni, hogy ez GTA 4 módra vajon az egyensúlyérzékünkre is kihatással lesz, de hamarosan meglátjuk.
Minden nagyobb szakasz végén lesznek különböző, nehezebben legyőzhető főellenfelek is, akik azonban szintén elég egyedi kinézetet kaptak. Bemutatták például a Johnson nevet kapott ellenfelet, aki "úgy néz ki, mintha egy macska közösült volna egy harmonikával." Ez elég érdekesen hangzik, így várjuk, hogy hogyan is néz ki ez a valóságban.
A Shadows of the Damned csak konzolokra jelenik meg.