Ötvös Tibor

A The Saboteur szabotálja az ATI kártyákat

A jelek szerint nem csak a jog és családvédőknek okoz kellemetlenséget a Pandemic utolsó játéka. A legújabb hírek szerint ugyanis a The Saboteur PC-s változata nem működik az ATI típusú kártyákkal.

Jelen állás szerint a 3K, 4K, vagy 5K szériával rendelkező játékosok esélytelenek az akcióprogram elindítására. Az EA hivatalos fórumát szinte percek alatt ideges és dühös vásárlók százainak hozzászólásai lepték el, akik azonnali megoldást követeltek. Szerencsére a kiadó is elég gyorsan reagált és ma bejelentette, miszerint már dolgoznak a hiba kijavításán, ami valószínű egy letölthető patchet jelent majd.



"Bár az ATI kártyák problematikája a legégetőbb probléma, ennek ellenére még folynak a további hibák kijavításai is" - áll a hivatalos nyilatkozatban. "Kaptunk pár jelzést, miszerint egyes konfigurációkon - videokártyától függetlenül - elég sok hibát produkál a The Saboteur és ezzel a javítással azokat is ki szeretnénk küszöbölni. Jelenleg ezek monitorozása zajlik és remélhetően hamarosan kiadhatjuk a teljes körű javítást."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • weine #24
    na es hogy kell ezt kikapcsolni?
    Nekem Xp SP3 és a ATI RadeonX1400-on nem megy.
  • cateran #23
    Ize...tervezes-kivitelezes...miert is kevered?
  • bakagaijin #22
    Ahá, akkor azért olyan baromira hosszú az új építésű házaknál a hibalista :). Meg ezért van az, hogy új lakást senki nem akar venni, hanem csak olyat amiben már lakott valaki és kijavíttatta a hibákat :))). Bp-n az új építésű lakások fele üresen áll - sőt, állt már a válság előtt is. Komenizmusban meg aztán pláne, panelnél magasról lesz..ták hogy az ablak nem volt szigetelve, az ajtó akadt a padlóban, stb. Kínában ezt sikerült odáig fokozni, hogy ha valaki beköltözik, akkor kezdődik a "dekoráció" ami abból áll hogy szépen kivési a falat, kicseréli a full elektromos hálózatot, ha nem akarja hogy leégjen az egész kóceráj. Ne vicceljünk kérem...

    Bétateszt az egész világ és teszter benne minden férfi és nő. Határidők vannak, nem minőség.

  • cateran #21
    No,csak neked:)

    Sanyix:Meg az eszed tokja....ha 1 hiba az epitkezesnel derul csak ki,mar regen rossz,de esetleg -valoban- javithato...csak epp amikor milliard dollaros epuletekrol beszelunk vagy felhokarcolo meretu epuletrol esetleg mondjuk hidrol,akkor azert nem vicces es nem is elfogadhato semmilyen hiba (foleg,hogyha statikai, akkor az epitomunkasok nem biztos hogy eszreveszik..1 hidnal meg azert kinos ha osszedol,amint ralep valaki..)
    Magyarul ne a nadfedeles kiskunyhobol indulj ki...
  • Sanyix #20
    Nem abból indulok ki. Éppen ezért mondom. Egy épület soha nem lehet olyan bonyolult mint egy nagyobb program... max akkor ha egy várost nézünk egészben.
    Építkezésnél a legtöbb hiba feltűnő, és ránézésre látszik, lehet szimulálni. Egy programban még a kódolásnál sem, sőt sokszor a tesztelésnél sem.
  • dronkZero #19
    Ehehe. Maradjunk annyiban, hogy a programozásra van rálátásod, az építőipari tervezésre meg nincs.

    Mer' én is mondhatnám, hogy programozni smafu, ciklus, elágazás, azt jóccakát... :P Te se abból indulj ki szerintem, hogy építettél már kerti vécét! :D
  • AbyssLord #18
    És ha az építészettel akarnám párhuzamba hozni, akkor úgy nézne ki, hogy az épület tervét el lehet felejteni, egyből a betont kezdik önteni, és rakni a téglát, stb. És az elején még úgy indult, hogy egy 10 emeletes panelház lesz, de a felénél kiderül, hogy nem 10 emeletes panelházra gondoltak, hanem egy 30 emeletes toronyházra. És építés közben a ház részei néha összedőlnek, de a végén épphogy talpon marad az épület, de amint beteszi az első ember a lábát, rögtön kezd omlani az egész. És ekkor jönnek a pathc-ek, azaz felépítik újra a leomlott részeket.
  • dronkZero #17
    Építész, nem "építészmérnök". Nagyon kevés építészt lehet mérnöknek tekinteni. Alapvetően művészszakma, nem mérnöki. Csak a pontosság kedvéért.
  • AbyssLord #16
    A gond nem ott van, hogy a programozó lusta, vagy nem ért hozzá. A gond ott van, hogy a programok általában 0 tervezéssel indulnak.
    Az ember a suliban megtanulja, hogy a programokat először megtervezed, és utána kezdesz csak programkódot írni.
    De a legtöbb helyen a mamagement azt mondja, hogy a terv minek, csak feles időpocsékolás, és rögtön kódolni küldenek. Csak épp amikor az eddigi megbeszéltek felének kifejlesztésénél tartasz, derül ki, hogy ezt nem is így kéne, hanem úgy. És akkor jobb esetben csak a programod felét dobhatod ki. Vagy épp részeket írhatsz át. És a végtermék meg úgy néz ki, mit egy nadrág, amit kizárólag foltokból vartak össze.
    És a legnagyobb röhej az egészben az, hogy rendes tervezéssel hamarabb kész lennél, mint a csapjunk a közepébe módszerrel, ráadásul a megtervezett program sokkal kevesebb hibát tartalmazna, hatékonyabban végezné el a feladatát, és a továbbfejlesztése is könnyebben megoldható lenne, mert van terv, és a kód is valószínűleg átláthatóbb lenne, mert nem kellett foltozni. Csak a csapjunk a közepébe módszer hamarabb produkál valami kézzel foghatót. De úgylátszik a magyar cégvezetőknek fontosabb az, hogy kézzel fogható legyen minél előbb, még akkor is ha a kezébe szarnak, minthogy később kapja meg, de megtervezett profi dolog legyen.
    Ráadásként a határidőket nem a fejlesztő határozza meg, hanem a management, ami általában teljesíthetetlen, és így még összecsapottab barna híg izé lesz a végeredmény. És ha szólsz, hogy ez így nem teljesíthető, akkor simán felvesznek helyetted mást, aki befogja, és összehánnya határidőre.
    Legalábbis nekem ez a tapasztalatom mint programozásból megélő ember.
  • Sanyix #15
    hát azért egy épületet építeni, és programozni elég más dolog... egy bonyolult programban ezernyi, milliónyi helyen lehet hibázni, és sokszor sokmindennek egybe kell esnie hogy előjöjjön. Egy épületnél jóval egyszerűbb a dolog... na meg egy buszvezetésnél is.
    De ekkora hibánál a tesztelők baszták el főleg, mert ilyen hibának fel kellett volna tűnnie.